Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg har hatt sex med 2 forskjellige menn,3 uker etter samleie så tok jeg en graviditetstest, og den var negativ,burde den testen ha slått ut positiv om jeg hadde blitt gravid da?2 dager før menstrasjonsdato så hadde jeg sex med bestekompisen min,og jeg har ikke sett noe til mensen enda 1 uke over tiden...jeg er redd for at jeg kanskje er gravid, men om jeg er det, er det mest sansynlig bestekompisen min som er barnefaren? Anonymous poster hash: c5093...1d9
beibilykke Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Om du hadde sex to dager før forventet mens og du har regelmessig mens er det lite sansynlig at du er gravid med bestekompisen din. Du må jo ha samleie rundt eggløsning, og eggløsning er ca midt mellom menstrasjonene
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Når hadde du mensen sist og ca når i syklusen bruker du å ha eggløsning, da? Evt hvor mange dager har du normalt fra første mensdag til første dag i neste mens? Hvis du er gravid nå så er det mest sansynlig den første du hadde sex med som er faren, siden dere hadde sex før forventet eggløsning. Hvis det skulle være bestekompisen din som er faren så har du hatt en veldig, veldig forsinket eggløsning denne gangen, og da må du regne med at mensen er tilsvarende forsinket. Anonymous poster hash: da31f...3a5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 hadde mensen sist 2 oktober aner ikke når jeg har eggløsning :/men bruker å få mensen i starten av hver mnd altså den 1,2 eller 3 i hver mnd.hadde sex med førstemann ca 1 uke etter jeg hadde mensen sist...og med bestekompisen min 1 uke før jeg skulle ha mensen...huff så vanskelig tok negativ test som sagt 3 uker etter første samleie, og den var negativ, burde den ikke ha vært positiv så lenge etterpå? :/ skal ta en ny test i morgen tidlig, hvis den er negativ så må jo mensen bare være veeeldig forsinket takk for svar... hilsen en ganske forvirret ung jente Anonymous poster hash: c5093...1d9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 hadde mensen sist 2 oktober aner ikke når jeg har eggløsning :/ men bruker å få mensen i starten av hver mnd altså den 1,2 eller 3 i hver mnd. hadde sex med førstemann ca 1 uke etter jeg hadde mensen sist... og med bestekompisen min 1 uke før jeg skulle ha mensen... huff så vanskelig tok negativ test som sagt 3 uker etter første samleie, og den var negativ, burde den ikke ha vært positiv så lenge etterpå? :/ skal ta en ny test i morgen tidlig, hvis den er negativ så må jo mensen bare være veeeldig forsinket takk for svar... hilsen en ganske forvirret ung jente Anonymous poster hash: c5093...1d9 Nei den hadde ikke trengt å vært positiv om du hadde eggløsning 5 dager etter samleie. Sædcellene kan overleve så lenge. Hvorfor lurer du på dette når du ikke har testet positivt. Jeg ville heller vært bekymret på om du har fått noe annet om du har hatt ubeskyttet sex med to stk. Anonymous poster hash: 2c73e...58a
Nettie+jentungen Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Tipper du har hatt eggløsning senere enn du pleier. Test igjen om noen dager om ikke mensen dukker opp
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Om du hadde sex to dager før forventet mens og du har regelmessig mens er det lite sansynlig at du er gravid med bestekompisen din. Du må jo ha samleie rundt eggløsning, og eggløsning er ca midt mellom menstrasjonene Nei. Eggløsning kan være alt fra rett før, rett etter, midt imellom eller hvilken som helst tid. Det er ingen fasit. Anonymous poster hash: 96c1a...d7b
beibilykke Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Om du hadde sex to dager før forventet mens og du har regelmessig mens er det lite sansynlig at du er gravid med bestekompisen din. Du må jo ha samleie rundt eggløsning, og eggløsning er ca midt mellom menstrasjonene Nei. Eggløsning kan være alt fra rett før, rett etter, midt imellom eller hvilken som helst tid. Det er ingen fasit. Anonymous poster hash: 96c1a...d7b Ok
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jeg må jo bare spørre, hvorfor har du ubeskyttet sex? Skal jeg gjette er det mest sannsynlig nr 1 som er faren, om du er gravid. Og at testen ikke har slått ut enda. Men det kan bare være treg syklus og. Anonymous poster hash: 1e6dc...7d5
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Tror du er gravid jeg.. Lykke til med ny test. Anonymous poster hash: 785f3...a14
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 takk, jeg håper bare det er mensen som er veldig treg...over 1 uke forsinket...det skal og sies at jeg og bestekompisen min hadde sex den 18 oktober, men han kom ikke inni meg...jeg aner ikke hvorfor jeg har hatt ubeskyttet sex...idiotisk, tenkte at jeg ikke kom til å bli gravid uansett...men har lært til neste gang ! Anonymous poster hash: c5093...1d9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 takk, jeg håper bare det er mensen som er veldig treg...over 1 uke forsinket... det skal og sies at jeg og bestekompisen min hadde sex den 18 oktober, men han kom ikke inni meg... jeg aner ikke hvorfor jeg har hatt ubeskyttet sex...idiotisk, tenkte at jeg ikke kom til å bli gravid uansett... men har lært til neste gang ! Anonymous poster hash: c5093...1d9 Ta utgangspunkt i at du hadde siste mensen den 3 oktober, som du skrev fra 1-3 hver mnd. Så om du er blitt gravid ifølge terminkalkulatorene på nett skjedde unnfangelsen ca 17 oktober. Selvom han hopper av kan man bli gravid. Ta en ny test om et par dager. Ordner seg nok, lykke til og husk kondom eller piller neste gang om du ikke ønsker å bli gravid! Anonymous poster hash: 785f3...a14
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 oi, du sier noe der ! jeg får bare teste meg i morgen..skal holde dere oppdatert ! Anonymous poster hash: c5093...1d9
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 klarte ikke å vente, så tok en test nå... og den var negativ til min store lettelse...men da lurer jeg veldig på hvor den ellers regelmessige mensen min har tatt veien ! haha Anonymous poster hash: c5093...1d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå