Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Hvordan gjør dere det med lysbrytere og støpsler? Nå står mannen her og klør seg i hodet. Støpslene kommer jo lenger ut fra veggen, og dermed sier sunn fornuft at man trenger lengre skruer for å feste støpsler og lysbrytere. Jeg har vært i flere butikker som er regnet for å ha bra utvalg i den slags ting. Enten har de ikke skruer, eller så har de feil skruer. Hvordan har dere løst det? Og hvis noen kan tipse meg om en butikk, jeg bor i Bergen. :-) Anonymous poster hash: 67289...440
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Man skjærer vel ut hull til stikkontakter og lysbrytere i panelet slik man gjør med gipsplater? Det kommer vi iallfall til å gjøre når vi setter igang med panelplater. Anonymous poster hash: 5cf97...e77
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Ja, men det kommer likevel litt lenger ut. hi Anonymous poster hash: 67289...440
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Men har dere fjerna tidligere vegg og satt de rett på stenderverk? Hvordan var detfør dere satt på plater da? Hvordan kan de stikke lenger ut nå enn før? Må evt fore ut litt da. Anonymous poster hash: 5cf97...e77
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Tidligere har det vært sponplater og vi har satt mdf. rett på sponplatene, det er vel det som er vanlig.Fore ut? Ja, jeg skal høre med mannen om hva han synes om det. Anonymous poster hash: 67289...440
Fruen i huset Skrevet 10. november 2013 #6 Skrevet 10. november 2013 Vi fikk hjelp av elektriker. De skjulte samtidig alle ledningene.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #7 Skrevet 10. november 2013 Skjønner ikke helt problemet? Har dere allerede satt opp panelet? Dere må vel fjerne sponplatene? Eller skjære hull? Er vel skjært hull allerede som dere kan bruke? Anonymous poster hash: 04400...696
Anonym bruker Skrevet 10. november 2013 #8 Skrevet 10. november 2013 Hvis dere ikke har skjult ledningsnett så bør dere legge opp ledninger på nytt. Og stikkjontaktene bør monteres av og settes utenpå de nye platene. Anonymous poster hash: 8feb4...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå