Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Reglen sier at vi ikke kan skrive innlegg / tråder med formål om "Datainnsamling i jobb- eller studiesammenheng eller verving av intervjuobjekter"

Og så er det lov likevel?

http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144086979-hvorfor-deltar-du-i-internettdiskusjonene-om-bekkenl%C3%B8sning/

Jeg spør fordi jeg snart skal skrive bachelor og hadde tenkt å legge ut spørreskjema her inne. Kan jeg gjøre det (som dere har gjort) eller kan jeg ikke gjøre det (ihht. reglene)?

Anonymous poster hash: 67da6...9b2
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095518-hvordan-er-reglene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sommerfuggel

Hei!

Akkurat den tråden om bekkenløsning er skrevet av Anne Victoria som er ansatt her :)

Det står litt om hva som er lov og ikke i forumsreglene, men send gjerne en PM til Elin om du ønsker å høre med henne :)

Ha en strålende kveld :)

Hilsen Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Hei!

Akkurat den tråden om bekkenløsning er skrevet av Anne Victoria som er ansatt her :)

Det står litt om hva som er lov og ikke i forumsreglene, men send gjerne en PM til Elin om du ønsker å høre med henne :)

Ha en strålende kveld :)

Hilsen Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Jeg vet at hun er ansatt, men skal ikke ansatte også følge reglene for forumet? Innlegget er vel ike akkurat skrevet av henne. Hun videreformidler fra Universitetet (eller var det Høgskolen?) i Bergen. Kan jeg som student ved Universitetet i Tromsø gjøre det samme?

Jeg vet også reglene. Jeg siterer regelen jeg sikter til.

Regner med at Elin leser her inne og ikke trenger en PM.

HI

Hei,

Her er også et lite utdrag fra reglene:

* Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på mail eller PM.

Vi burde helt sikkert ha presisert det bedre, men alle slike poster må godkjennes av Elin på forhånd. Så hvis du ønsker å publisere en undersøkelse her, må du ta kontakt med Elin først.

Beklager hvis du føler at det er forskjellsbehandling, vi må ta det til etterretning og eventuelt skrive om reglen slik at dette kommer tydeligere frem.

Kira

Brukermoderator

Hei,

Her er også et lite utdrag fra reglene:

* Firmabrukere forbeholder seg retten til å komme med tilsvar i poster, men har ikke lov til å bruke forumet til salg eller reklame. Har du spørsmål kontakt forumansvarlig på mail eller PM.

Vi burde helt sikkert ha presisert det bedre, men alle slike poster må godkjennes av Elin på forhånd. Så hvis du ønsker å publisere en undersøkelse her, må du ta kontakt med Elin først.

Beklager hvis du føler at det er forskjellsbehandling, vi må ta det til etterretning og eventuelt skrive om reglen slik at dette kommer tydeligere frem.

Kira

Brukermoderator

En høgskole eller et universitet er ikke et firma, men en institusjon og en ansatt der eller en student er heller ikke et firma. Ser ikke relevansen til det du refererer til ettersom dette verken er firma, salg eller reklame.

Men da tolker jeg deg dithen at jeg kan kontakte Elin og så vil dere publisere det på lik linje med det Anne Victoria har gjort nå?

Annonse

En høgskole eller et universitet er ikke et firma, men en institusjon og en ansatt der eller en student er heller ikke et firma. Ser ikke relevansen til det du refererer til ettersom dette verken er firma, salg eller reklame. Men da tolker jeg deg dithen at jeg kan kontakte Elin og så vil dere publisere det på lik linje med det Anne Victoria har gjort nå? Anonymous poster hash: 67da6...9b2

Da tolker du det dessverre feil. Det er opp til Elin å avgjøre om det er relevant for forumet og om det skal publiseres. Alle forespørsler blir ikke automatisk godkjent.

Kira

Brukermoderator

En høgskole eller et universitet er ikke et firma, men en institusjon og en ansatt der eller en student er heller ikke et firma. Ser ikke relevansen til det du refererer til ettersom dette verken er firma, salg eller reklame. Men da tolker jeg deg dithen at jeg kan kontakte Elin og så vil dere publisere det på lik linje med det Anne Victoria har gjort nå? Anonymous poster hash: 67da6...9b2

Da tolker du det dessverre feil. Det er opp til Elin å avgjøre om det er relevant for forumet og om det skal publiseres. Alle forespørsler blir ikke automatisk godkjent.

Kira

Brukermoderator

Det skjønner jeg. Studerer barnevern så det vil være relevant for forumet (barn og foreldre).

Kommer tilbake med en forespørsel etter jul. Takk for svar.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...