Gå til innhold

Føler meg ikke gravid...

Anbefalte innlegg

Ser jo at magen har vokst litt... men ellers så føler jeg meg ikke gravid.. Er bare veldig trist og lei meg.. fryktelig hormonell med andre ord.. Har vært veldig dårlig frem til nå, men nå har både kvalme og oppkast gitt seg og dermed sitter jeg igjen med en urolig følelse.. Andre som ikke føler seg gravid?

Anonymous poster hash: b961b...bc9
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095511-f%C3%B8ler-meg-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått litt mage, og nurket er aktiv fra morgen til kveld.. Men likevel føler jeg meg ikke gravid.. Og jeg har ikke vært noe dårlig, men kjenner at jeg blir veldig sliten fort..

Er forresten 25 uker..

Anonymous poster hash: d0cd1...b31

Jeg fikk det for meg at jeg ikke var gravid og ikke hadde vært det... At jeg bare innbilte meg hele greia selv om jeg tol flere tester rundt IKM som var possitive... Så i uke 12... Fikk jeg plutselig for meg at jeg måtte ta en ny test... he he Ble jo knall possitiv med engang og følte meg i grunnen litt dum og flau... ha ha... Føler meg ikke gravid, men bare feit og sliten... Gleder meg til magen blir mer en kul enn en valk....

Anonymous poster hash: 0309a...6d4

Akkurat samme følelse her! Har sikkert tatt 3 graviditetstester ila 1 trimesrer fordi jeg trodde jeg innbilte meg det. Leverte til slutt urinprøve åå legekontoret slik så noen andre kunne si til meg at den var positiv :) nå er jeg 14+4 og skal heldigvis til lege for første kontroøl i morgen. Tror det blir bra for å innse litt dette her :)

Jeg hadde det sånn i begynnelsen av 2 trimester. Kvalmen var gitt seg og bekkenet mitt (som jeg hadde kjempevondt i en stund) var nesten helt bra. Var egentlig i toppform, ingen mage og ikke lagt på meg noe særlig. Så det var veldig rart. Men jeg begynte å kjenne noe bevegelse ganske tidlig så jeg "trøstet" meg liksom med det. Og da vi var på UL gikk det hvertfall helt opp for meg. Nå derimot er det ingen tvil om at jeg er gravid. Magen er på plass og lillegutt sparker skikkelig hardt, meieriene er enorme og bekkenet har virkelig begynt å krølle seg :P Er i uke 21 nå. Så det kommer, garantert. Prøv å nyt det litt, jeg savner hvertfall de få supergode ukene… :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...