Gå til innhold

Tror dere jeg kommer til å slite veldig med å få meg jobb??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forresten, hvilken by bor du ? Bor du i Oslo er det klart mye vanskeligere, ekstremt mange søker på en ufaglært jobb, opp mot 400 søkere på deltidsjobbene i butikk. MEN i butikker er det stor utskiftning også, så alltid muligheter.

Fortsetter under...

Skrevet

Du burde helt klart snakke med NAV og få deg en praksisplass gjenom de. Da betaler de for at du skal få deg arbeidserfaring, for det er ikke bare bare å få deg jobb uten noe erafring.

Og jeg er litt satt ut av at så mange mener du burde søke vikar jobb som assistent i barnehage/SFO?? Er dere klar over hvor hard jobb det er og hvor vktig det er at man kan jobben sin iforhold til pedagogikk?? Det holder ikke lenger å bare like barn! Sjokkert over hvor lavt dere setter det å jobbe med det kjæreste dere har! Det er en jobb jeg setter utrolig seriøst, og ikke noe bare folk kan valse inn å gjøre.

Anonymous poster hash: 26809...d2b

Det er da ikke til å stikke under en stol at det er svært mange ufaglærte, evt med irrelevante utdannelser, som jobber i bhg.

Anonymous poster hash: cc3cc...8db

Ja, så det burde da virkelig ikke bli flere!!

Anonymous poster hash: 26809...d2b

Skrevet

Det første du bør gjøre er å melde deg som arbeidssøker hos NAV og be om en time. Tiltak for å hjelpe ungdom ut i arbeid er prioritert i NAV.

F eks praksisplass vil gi deg noe å skrive på CV`n og gi deg verdifull arbeidserfaring. Gjør du en god jobb har du i tillegg en mulighet for ansettelse.

Skrevet

Snakk med NAV og eller top temp, eller andre type ansettelsesfirma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...