Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Jeg har aldri skrevet innlegg om det paret før. Men på hvert innlegg han er med på sitter han med telefonen i handa. Litt av en fremstilling av han Virker som om han koser seg glugg i hjel. Anonymous poster hash: 4598f...b00
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Atte hæ?! Anonymous poster hash: a58e2...ef8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Litt komisk å kalle seg fotballfrue når man er sammen med en som spiller på ODD. Veldig proft Anonymous poster hash: 3c2c0...30a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d JO DET ER HAN Anonymous poster hash: be0ea...dee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d "Hvorfor har jenter bollemus" For et fantastisk spørsmål å stille ham, kan tenke meg han stusset litt over dette spørsmålet! Hehehe... Jeg døøøøør Anonymous poster hash: 98305...78d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d JO DET ER HAN Anonymous poster hash: be0ea...dee Nei, Caroline! Typen din er ikke lege. Han spiller fotball og lærer om mat Anonymous poster hash: cae0d...09d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d "Hvorfor har jenter bollemus" For et fantastisk spørsmål å stille ham, kan tenke meg han stusset litt over dette spørsmålet! Hehehe... Jeg døøøøør Anonymous poster hash: 98305...78d Bloggen hans er mye bedre og morsommere enn fruen sin blogg Anonymous poster hash: cae0d...09d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #12 Skrevet 9. november 2013 lol lol, lege Anonymous poster hash: fbb19...313
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Ble faktisk imponert over vaksinasjonsinnlegget hans da, tydelig at han ikke er dum Anonymous poster hash: fbb19...313
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 Hehe, leve ja.. Han har ikke går videregående en gang.. Anonymous poster hash: 1a52b...a7c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Unnskyld at jeg blir litt flirfull altså, men snakk om å fremheve seg selv og opphøye det en driver med verre enn disse to. Når du koker det ned, så tar han et fag "tullestudie" som jeg velger å kalle det, som nærmest ikke stiller noen krav. Min kjæreste hadde danket ut den her fyren på sekundet. Han har også spilt fotball på tippeliganivå og HAR en 6 årig universitetsutdannelse, hvor du må ha 6 i nærmest alle fag for å komme inn. Han gikk ut derifra som beste elev! OG kunne ikke brydd seg det døyt om å fremheve dette på noen måte. Det er kun meg som vet alt dette. Takk gud for hans ydmykhet!!! Har selv master, og er forholdsvis pen, kanskje jeg skal lage meg en blogg? Fy fader for noen eksponeringsbehov disse to har. Overfladiske og selvopphøyende! Jeg ser de skriver at ikke alt de gjør blir dokumentert, men det kan jammen ikke være mye som ikke blir dokumentert der i gården? Altså allmennheten vet hvilket undertøy og bikini du har i klesskapet! Nei, for noe fjotteri!!! Kom med noe bedre og jeg skal vurdere å bli imponert. Anonymous poster hash: 3fa46...bf8
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #16 Skrevet 9. november 2013 Han er jo lege og konsernsjef da. Må være konstant tilgjengelig. Anonymous poster hash: be0ea...dee Lege? Haha, han er ikke lege Han tar bachlor i ernæring - http://suntvett.no/om-meg/ Anonymous poster hash: cae0d...09d Jo det er han Anonymous poster hash: be0ea...dee Enn, nei. Du kan selv lese linken der LK skriver om seg selv. Han spiller fotball og tar en bachelor i ernæring. Han er ikke lege og han studerer ikke medisin. Han går på Bjørknes Høyskole Anonymous poster hash: cae0d...09d JO DET ER HAN Anonymous poster hash: be0ea...dee Nei, Caroline! Typen din er ikke lege. Han spiller fotball og lærer om mat Anonymous poster hash: cae0d...09d Hihihi 🙊 Hvorfor ikke heller kalle seg Legefrue, litt mer schwong over det 😬 Anonymous poster hash: 98305...78d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #17 Skrevet 9. november 2013 SLUTT NÅ Anonymous poster hash: be0ea...dee
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #18 Skrevet 9. november 2013 SLUTT NÅ Anonymous poster hash: be0ea...dee Anonymous poster hash: cae0d...09d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #19 Skrevet 9. november 2013 Han er jo ikke kjent så godt i fotballverden, tro meg når karrieren er over i Odd er han ukjent og usynlig! Anonymous poster hash: 17208...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå