Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Del Skrevet 9. november 2013 Er i uke 35 på mandag, har siden torsdag vært å dårlig form. Begynnte dagen med å kaste opp, hadde kvalme som kom og gikk hele dagen, ikke direkte sliten, men slækk. Klarte å få i meg litt mat nå og da. La meg 20.30 den kvelden, våknet 01, kastet opp igjen. Sov helt til neste morra, følte meg fin, men fortsatt slækk Igår. På ettermiddagen kom formen seg, orket å handle inn barnevogn og slikt. Men så våknet jeg kvalm til Morran idag, kasta opp masse igjen, å er slækk. Ikke trøtt og sliten, men rett og slett slækk. Har hatt en god del omgangsyken, dette er ikke det! Noen som har opplevd det samme sånn på tampen? Sist svangerskap fikk jeg SV.forgiftning helt på slutten. Men BT på onsdag var 110/65. Så det var jo kjempe fint.. Håper du tar deg tid til å svare:) Anonymous poster hash: 7583a...880 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095472-trenger-din-erfaring-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Tussi Skrevet 9. november 2013 #2 Del Skrevet 9. november 2013 Vet desverre ikke hva det kan være, men er du usikker ta kontakt med føden! Det er mye som skjer med kroppen på slutten, så ikke så lett å vite hva som er en reaksjon på det eller om det er annen sykdom.. God bedring uansett :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095472-trenger-din-erfaring-hjelp/#findComment-145843732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trultesmamma Skrevet 10. november 2013 #3 Del Skrevet 10. november 2013 I samme båt som deg, 36 nå på fredag og har de siste dagene ikke vært helt 100% i form. Torsdag var jeg på svangerskapskontroll og SF var ikke gått opp slik det skulle + jeg har hatt litt veske i trusen de siste dagene. Forrige gang hadde jeg litt utflod på slutten så tenkte ikke så mye på det før jeg fikk info om at jeg burde ta en vekstkontroll basert på SF og misstanke om vannavgang. Den inderste forstersekken var heldigvis hel, den andre var de litt usikker på da jeg hadde store smerter under GU, men legen var nogså sikker på at den og var ok. Derrimot viste vekstkontrollen litt avvik, men den ligger inforbi "normalen" på +\- 20% Fikk info om at jeg skulle kontakte hvis jeg ble dårlig. I dag har jeg merket magesmerter og at jeg er kvalmen og uggen. Vil se det litt ann utover dagen, men kommer til å ringe hvis jeg ikke blir noe særlig bedre ( skal prøve å hvile litt senere i tilfelle det bare er litt søvn jeg trenger) Har også lest at man kan bli kvalmen nå på slutten pga livmoren kan ligge høyt oppe og det kan bli vanskeligere med tanke på fordøyelsen, men ta det alvorlig. Dersom du fremdeles er dårlig ta kontakt med føden. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144095472-trenger-din-erfaring-hjelp/#findComment-145843999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå