Gå til innhold

Sammentrekkninger som kommer og går....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hat sammentrekkninger som er vondt. Men de stopper opp for å komme igjen, kanskje en dag eller to senere. Det er alt for tidlig, og er bekymret det er permature riere? Noen erfaringer med dette? 

De er så vonde at jeg våknet i natt av dem, men er stoppet igjen nå. 

Anonymous poster hash: 49f35...710
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 

Anonymous poster hash: 49f35...710
Skrevet

Hvor langt på vei er du da? Kan jo ringe til føden og snakke med dem :-)

Jeg hadde premature rier i uke 32 som kjentes ut som vonde kynnerer, ble heldigvis oppdaget og jeg fikk en sprøyte som stoppet riene. Fødte til normal tid.

Uansett så er det slike ting som du må ta alvorlig og ta hensyn til!

Anonymous poster hash: 46258...62e

Skrevet

Hvis det er nærme termin høres det ut som "maserier", ubehagelig og irriterende men vanlig.

Anonymous poster hash: 4f2fd...257
Skrevet

Jeg startet sånn noen uker før terminen, men ikke tidligere enn at det hadde vært greit om babyen hadde kommet. Hvis du ikke nærmer deg terminen, hadde jeg ringt føden neste gang det skjer (hvis det har gått over nå), evt jordmor i morgen for å høre hva jeg burde gjøre.

Anonymous poster hash: a5c73...df4
Skrevet

Jeg startet sånn noen uker før terminen, men ikke tidligere enn at det hadde vært greit om babyen hadde kommet. Hvis du ikke nærmer deg terminen, hadde jeg ringt føden neste gang det skjer (hvis det har gått over nå), evt jordmor i morgen for å høre hva jeg burde gjøre.

og med i morgen mener jeg på mandag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...