Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #1 Skrevet 9. november 2013 Har de siste dagene hat sammentrekkninger som er vondt. Men de stopper opp for å komme igjen, kanskje en dag eller to senere. Det er alt for tidlig, og er bekymret det er permature riere? Noen erfaringer med dette? De er så vonde at jeg våknet i natt av dem, men er stoppet igjen nå. Anonymous poster hash: 49f35...710
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #2 Skrevet 9. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 49f35...710
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #3 Skrevet 9. november 2013 Hvor langt på vei er du da? Kan jo ringe til føden og snakke med dem :-) Jeg hadde premature rier i uke 32 som kjentes ut som vonde kynnerer, ble heldigvis oppdaget og jeg fikk en sprøyte som stoppet riene. Fødte til normal tid. Uansett så er det slike ting som du må ta alvorlig og ta hensyn til! Anonymous poster hash: 46258...62e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #4 Skrevet 9. november 2013 Hvis det er nærme termin høres det ut som "maserier", ubehagelig og irriterende men vanlig. Anonymous poster hash: 4f2fd...257
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #5 Skrevet 9. november 2013 Jeg startet sånn noen uker før terminen, men ikke tidligere enn at det hadde vært greit om babyen hadde kommet. Hvis du ikke nærmer deg terminen, hadde jeg ringt føden neste gang det skjer (hvis det har gått over nå), evt jordmor i morgen for å høre hva jeg burde gjøre. Anonymous poster hash: a5c73...df4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Jeg startet sånn noen uker før terminen, men ikke tidligere enn at det hadde vært greit om babyen hadde kommet. Hvis du ikke nærmer deg terminen, hadde jeg ringt føden neste gang det skjer (hvis det har gått over nå), evt jordmor i morgen for å høre hva jeg burde gjøre. Anonymous poster hash: a5c73...df4 Jeg startet sånn noen uker før terminen, men ikke tidligere enn at det hadde vært greit om babyen hadde kommet. Hvis du ikke nærmer deg terminen, hadde jeg ringt føden neste gang det skjer (hvis det har gått over nå), evt jordmor i morgen for å høre hva jeg burde gjøre. Anonymous poster hash: a5c73...df4 og med i morgen mener jeg på mandag... Anonymous poster hash: a5c73...df4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå