Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Skal til ultralyd der om tre uker, og lurer på om dere har noen erfaring derfra? Er det flinke jordmødre, gode ultralydapperat? Og hvordan opplevde du fødselssituasjonen der? Anonymous poster hash: b49fb...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Jeg har jobbet der så kan bare si ut i fra det at det er flotte folk som jobber der, dyktige, moderne utstyr.. Anonymous poster hash: 6486a...700
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Bra og moderne utstyr. Iflg legen ikke uvanlig at dem får overført fødende fra mindre sykehus med andre/dårligere målinger. Syntes jeg ble mottatt svært profesjonelt. Var fra før iferd med å utvikle fødselangst pga behandlinga på et mindre sykehus. Følte meg ivaretatt til tross for at mange fødsler den natta gjorde at mine forsøk på å oppnå kontakt via alarmknappen ble oversett, noe som medførte at jeg først fikk kontakt med jordmor ved 8 cm åpning og fikk vært på fødestua i 10 min før jeg fødte. Skulle jeg fått flere barn ville jeg forsøkt å insistere på å få komme til UNN. Anonymous poster hash: 85700...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå