sug lut Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Det kan bli få brukere her etterhvert. Men likevel, for en lettelse! http://heltnormalt.no/nasjonensoye
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Da hadde jeg ikke turt å signere med nick om jeg var deg Anonymous poster hash: c2d93...122
Gjest Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Priceless... går å gjemmer laptoppen med en gang
sug lut Skrevet 8. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2013 Noen skal jaggu få det travelt Og det er nok deg, gitt, han nevnte jo moderatorer. Å, så glad jeg plutselig ble i den blå regjeringa!
sug lut Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2013 Da hadde jeg ikke turt å signere med nick om jeg var deg Anonymous poster hash: c2d93...122 Jo, JEG kan gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Da hadde jeg ikke turt å signere med nick om jeg var deg Anonymous poster hash: c2d93...122 Jo, JEG kan gjøre det. Såklart, såklart Anonymous poster hash: c2d93...122
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Så det er _derfor_ det plutselig ble innført "brukermoderatorer" her! - Forøvrig gikk den artikkelen rett under der som en farsott på Facebook for noen dager siden. Det mest interessante (eller burde jeg si deprimerende?) var at opptil flere tok den seriøst.
sug lut Skrevet 8. november 2013 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2013 Så det er _derfor_ det plutselig ble innført "brukermoderatorer" her! - Forøvrig gikk den artikkelen rett under der som en farsott på Facebook for noen dager siden. Det mest interessante (eller burde jeg si deprimerende?) var at opptil flere tok den seriøst. Vi uten Facebook så den i dag. Og - var den ikke seriøs, altså? Den stod jo på internett, jo!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 9. november 2013 #13 Skrevet 9. november 2013 Genialt. Søren meg på tide.. :p
Virginia. Skrevet 9. november 2013 #14 Skrevet 9. november 2013 TAKK Sug Lut . Ha ha, ler så tårene spretter her.
rytme Skrevet 9. november 2013 #15 Skrevet 9. november 2013 Hihi, leste den i går. Må innrømme at jeg følte meg litt truffet av den om å bruke utropstegn som punktum! Eller kanskje heller bruke smileyer som punktum Får skjerpe meg ellers må jeg vel gjemme dataen neste gang vi skal på kontroll med babyen (for de har vel oversikt over det også?)
Virginia. Skrevet 10. november 2013 #16 Skrevet 10. november 2013 Denne var for min del svært treffende for pjuuuk- kategorien : 1. Personer som under kategorien «Utdanning» har ført opp «Livets harde skole».
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå