Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #176 Skrevet 14. november 2013 Fantastiske historier damer! Jeg er høygravid, har ikke lenge igjen og kjenner at det er like før pia mi er nesten på veg ut her jeg sitter å halvdør av latter.Har desverre ikke så mange historier å komme med, men kan dele èn. Det hele startet mange år siden. Da jeg var ung var jeg den dristige, hun som tørte, hadde draget og kom lett i prat med guttene. Vi var mange veninner fra vårt lokale fotball lag som hadde tatt turen på fotball cup for en helg. Vi skulle sove på en lokal skole på dette stedet. Der var mange lokale gutter som vimset rundt,tullet og fjaset med oss. Jeg la meg til merke en gutt som var egentlig ganske liten, spenstig og søt. Han hadde noen ansiktstrekk som kunne minne meg på en med downs syndrom med ADHD. Denne helgen ble vi veldig godt kjent og flørtet mye. Dette fortsatte da også i ettertid 1og 2 år.. Tilslutt fant vi ut at vi ALDRI klarte å time når vi var singel og hadde lyst å møtes igjen. Etter mange år tok jeg meg en tur til dette stedet for å møte han igjen. Han hadde forrandret seg såå mye. Han hadde skutt i været, roet seg noe og "downstrekkene" var blitt til en KJEKKAS uten like . Ikke heller dette møtet skulle føre til noe, og det fortsatte som før. Vi holdt kontakt, flørtet og årene gikk. Vi var blitt mange år eldre og hadde et GODT øye til hverandre lenge da vi var blitt så gammel at vi begynte på videregående. Samtalene ble mer intense og han ble tøffere. Han fortalte meg hvor mange år han hadde hatt lyst å være kjæresten min, hvor lyst han hadde hatt å kysse/kline med meg, men ikke turt. Nå som vi skulle begynne på samme vidergående og blitt "modne" ville han " HA MEG". Flirte og spøkte bort dette og holdt kontakten med litt halvflørting 1 år til. Da det var gått 1 år, det var 2 året på videregående for tur, jeg var fyllt 18 år, begynt å drikke på "byen" og vi da hadde begynt å hatt mindre kontakt bestemte vi oss etter en liten "hei hvordan går det med deg ?" å møtes og dra ut på byen sammen. Vi drakk, vi lo, vi pratet, festet hele natten og flørtet uskyldig. Da utestedet stengte lurte han på om jeg ville være med på nach med flere av de guttene/kompisene hans som jeg også møtte for mange år siden og røyke "harsj". Jeg hadde aldri prøvd dette, full som jeg var og dum takket jeg ja og vi dro.Vi rullet opp og delte da et par før vi var godt kanon og klar for kveld. Jeg var langt hjemme fra og visste at jeg måtte bli kvelden over. Han tilbydde meg å sove sammen med han, og tenkte lett for meg selv: hvorfor ikke. Vi la oss, han flørtet, kysset/klinet med meg og vi ble begge veldig tent. vi hadde TROSSALT lurt på/tenkt på dette i noen år begge to. Før jeg visste ordet av det var klærne av, han var over meg og jeg husker at jeg ble HELT PAFF!!Han var det DÅRLIGSTE ligget jeg hadde hatt. Ikke at han kunne noe til dette, var penisen ikke spesiellt stor. (merket ingen penetrering) + at han var helt tilbake til den gang for mange år siden. DURASELL. han lå å hoppet/jokket som en hund i beste parretid på meg. Jeg tenkte at dette kunne jeg ikke godta og satte meg oppå han for å "roe ned" tempoet og gjøre det beste ut av det. IKKE FAEN om dette hjalp og han fortsatte som før. Alt gikk over fort og vi sovnet.Klarer ikke få denne historien ut av hodet, og det skal merkes at vi er så "voksne" at vi fortsatt prater sammen som venner og ikke lar dette bry. Anonymous poster hash: b0308...caa
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #177 Skrevet 14. november 2013 Hehehe, kommer på stadig flere fra min ville student tid i Oslo.... Svensken, som var utrolig sjarmerende og kjekk som svensker bare kan være, fikk meg med seg hjem etter en fuktig og heftig kveld på byen. Vi var supertente begge to så sexen startet med en gang vi lukket døra til leiligheten hans og foregikk rundt omkring i gangen og stua. Bra sex, flott utstyrt mann, alt var helt topp til vi bestemte oss for og faktisk legge oss i senga. Da jeg la meg ned kjente jeg noe under hodeputa og drar frem en pistol!! Svensken tar "gunneren" som han kaller den og mumler noe om skumle typer på døra... I neste øyeblikk spør han om jeg vil se kjæledyret hans. Forundret sier jeg ja og ser for meg en søt katt eller noe men da kommer han med en DIGER kvelerslange som han legger rundt halsen på meg. I forfjamselsen lar jeg den ligge og lurer på hvorfor han står med en diger saks i hånda? Jo, hvis slangen begynner å stramme til rundt meg kan han klippe den i to.... Kjekk mann, heftig sex men resten av pakken ble litt mye for meg! Jeg lar gunner være gunner, slangen kan kvele svensken selv, tar på meg klær og tusler hjem heller... Anonymous poster hash: 1f67d...ed6
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #179 Skrevet 28. november 2013 Dytt Anonymous poster hash: 17481...915
Anonym bruker Skrevet 28. november 2013 #180 Skrevet 28. november 2013 Til tross for at jeg bare er i begynnelsen av 20 årene har jeg opplevd mye rart. Prepare to be glad you didn't have so many ONS. 1. Snakket med en fyr jeg syntes var kjempesexy. På min alder og stilen hans var tiltrekkende. Eneste var at han skrøt voldsomt av størrelsen hans, av hvor god han er i senga og av hvor mange orgasmer han har gitt til andre kvinner. Shit au tenkte jeg og vi gjorde det. Men greia hans var slett ikke stor. Han nøt virkelig når jeg sugde han og var på nippet til å komme flere ganger. Selve sexen var bare inn og ut og sprut inni meg. Etterpå kastet han en rull med toalettpapir til meg. Skikkelig kleint siden det var så mye dårligere enn jeg forventet (his bad). 2. Havnet med en fyr hjem etter en tur på byen og fortalte han at jeg hadde mensen. Det brydde han seg ikke om og han bare dro av tampongen og gjorde sitt. Har også hatt sex med tampongen fremdeles inne... 3. Den gangen jeg rotet med en på nach. Første og siste gang sier jeg bare. Sexen var kjempegod, men så sovnet vi på et soverom som ikke var hans. I løpet av morgenen kom det masse menn innom, stirret og tok bilder. Dyna var merkelig liten og fikk ikke dekt til annet en brystene og magen, mens en del av underlivet va synlig for andre. Husker at en satt seg ved mine føtter og begynte å se inn under det lille dyna dekket av mitt underliv. 4. Skulle møte en gammel flamme for et ons. Han bodde fortsatt hos sin far som jeg hadde møtt tidligere. Jeg parkerte bilen og ute sto faren. Han ser på meg og jeg sier 'Hei, jeg skal bare besøke ****', og han sier 'Åå, og jeg som håpet du skulle besøke meg'. Han er pensjonist:O Har mange flere historier på lager, men ble lei av å skrive. Det kommer sikkert flere etterhvert:) Enjoy! Anonymous poster hash: 52ded...ca7 Hva var så rart med dette da?? Anonymous poster hash: c6e6d...12d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #181 Skrevet 29. november 2013 Bittebittebittelite utstyr... Sånn 6 cm erigert. Anonymous poster hash: c7235...98f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #182 Skrevet 29. november 2013 Bittebittebittelite utstyr... Sånn 6 cm erigert. Anonymous poster hash: c7235...98f Det kan jo ikke være mulig? Må jo bare være et eneste penishode og that's it Anonymous poster hash: fd70c...5a0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #183 Skrevet 29. november 2013 Var på danske tur når jeg var 18-19år. Og han fyren maste, og dum som jeg var ble jeg med... Og det værste var at han var skikkelig elendig, men utga seg for og være den råe i senga... Så etter han sovnet, så tok jeg alle klæra hans og det i bagen, og la det i dusjen, og slo på vannet, og fyren skulle av i Danmark noen timer seinere, så ble nok vått og godt for han.... (Ja, veit jeg var skikkelig dust) Anonymous poster hash: 1fec4...9ac
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #184 Skrevet 29. november 2013 Var på danske tur når jeg var 18-19år. Og han fyren maste, og dum som jeg var ble jeg med... Og det værste var at han var skikkelig elendig, men utga seg for og være den råe i senga... Så etter han sovnet, så tok jeg alle klæra hans og det i bagen, og la det i dusjen, og slo på vannet, og fyren skulle av i Danmark noen timer seinere, så ble nok vått og godt for han.... (Ja, veit jeg var skikkelig dust) Anonymous poster hash: 1fec4...9ac Hehe:p Men, her var det vel heller du som var den ''rareste ONS'' Tenk han sin side av historien ''Hadde meg med ei jente på danmarkstur, når jeg våknet opp neste dag hadde hun av en eller annen grunn gjort alt tøyet mitt klissblaut. Så henne aldri igjen. rar dame!'' Anonymous poster hash: fd70c...5a0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2013 #185 Skrevet 29. november 2013 Var på danske tur når jeg var 18-19år. Og han fyren maste, og dum som jeg var ble jeg med... Og det værste var at han var skikkelig elendig, men utga seg for og være den råe i senga... Så etter han sovnet, så tok jeg alle klæra hans og det i bagen, og la det i dusjen, og slo på vannet, og fyren skulle av i Danmark noen timer seinere, så ble nok vått og godt for han.... (Ja, veit jeg var skikkelig dust)Anonymous poster hash: 1fec4...9ac Hehe:pMen, her var det vel heller du som var den ''rareste ONS'' :pTenk han sin side av historien ''Hadde meg med ei jente på danmarkstur, når jeg våknet opp neste dag hadde hun av en eller annen grunn gjort alt tøyet mitt klissblaut. Så henne aldri igjen. rar dame!'' Anonymous poster hash: fd70c...5a0 Ja, egentlig men hele fyren var merkelig, så var derfor. Men ja, er vel jeg som ble den rare, hehe... Anonymous poster hash: 1fec4...9ac
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #186 Skrevet 24. januar 2014 Hehehe, kommer på stadig flere fra min ville student tid i Oslo.... Svensken, som var utrolig sjarmerende og kjekk som svensker bare kan være, fikk meg med seg hjem etter en fuktig og heftig kveld på byen. Vi var supertente begge to så sexen startet med en gang vi lukket døra til leiligheten hans og foregikk rundt omkring i gangen og stua. Bra sex, flott utstyrt mann, alt var helt topp til vi bestemte oss for og faktisk legge oss i senga. Da jeg la meg ned kjente jeg noe under hodeputa og drar frem en pistol!! Svensken tar "gunneren" som han kaller den og mumler noe om skumle typer på døra... I neste øyeblikk spør han om jeg vil se kjæledyret hans. Forundret sier jeg ja og ser for meg en søt katt eller noe men da kommer han med en DIGER kvelerslange som han legger rundt halsen på meg. I forfjamselsen lar jeg den ligge og lurer på hvorfor han står med en diger saks i hånda? Jo, hvis slangen begynner å stramme til rundt meg kan han klippe den i to.... Kjekk mann, heftig sex men resten av pakken ble litt mye for meg! Jeg lar gunner være gunner, slangen kan kvele svensken selv, tar på meg klær og tusler hjem heller... Anonymous poster hash: 1f67d...ed6 Det må ha vært grusomt der og da Men utrolig morsomt i ettertid da... Anonymous poster hash: 23412...089
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2014 #187 Skrevet 24. januar 2014 Hehehe, kommer på stadig flere fra min ville student tid i Oslo.... Svensken, som var utrolig sjarmerende og kjekk som svensker bare kan være, fikk meg med seg hjem etter en fuktig og heftig kveld på byen. Vi var supertente begge to så sexen startet med en gang vi lukket døra til leiligheten hans og foregikk rundt omkring i gangen og stua. Bra sex, flott utstyrt mann, alt var helt topp til vi bestemte oss for og faktisk legge oss i senga. Da jeg la meg ned kjente jeg noe under hodeputa og drar frem en pistol!! Svensken tar "gunneren" som han kaller den og mumler noe om skumle typer på døra... I neste øyeblikk spør han om jeg vil se kjæledyret hans. Forundret sier jeg ja og ser for meg en søt katt eller noe men da kommer han med en DIGER kvelerslange som han legger rundt halsen på meg. I forfjamselsen lar jeg den ligge og lurer på hvorfor han står med en diger saks i hånda? Jo, hvis slangen begynner å stramme til rundt meg kan han klippe den i to.... Kjekk mann, heftig sex men resten av pakken ble litt mye for meg! Jeg lar gunner være gunner, slangen kan kvele svensken selv, tar på meg klær og tusler hjem heller... Anonymous poster hash: 1f67d...ed6 Ha ha ler så jeg griner av denne historien. Helt fantastisk Anonymous poster hash: b8774...e2e
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2014 #188 Skrevet 25. januar 2014 Jeg hadde fra før av kun hatt sex med exen min, og jeg forbannet meg på at han ikke skulle være den siste jeg hadde sex med. Pluss at jeg var veldig nyskjerrig på ons...Da vi kom igang og han skulle putte den inn, så gikk ikke det fordi den var GEDIIIIIIGEN! Den var på størrelse med en 0,5l brus flaske!!!!! Og det var vondt...Etter mye vondter så endte jeg opp med å si at jeg var "ferdig". Han bare pliiiz come on (spansk)!!! Jeg satt på badekarskanten også reiste jeg meg opp å da var det masse blod der...Han pulte meg til blods!!Dåner av å tenke på dette... Det var fælt.Jeg skal forresten aldri ha et ons igjen.Anonymous poster hash: f69dd...324 Ja! Godt å vite at vi er flere, og at det faktisk ikke bare er meg som er skikkelig pyse.. Her og var den skikkelig tykk.. Mer enn tykkelsen på en stor hårsprayflaske eller noe.. Herregud.. Dette ble jo en herlig tråd jenter! Bra det er flere osm har vært litt "uskikkelige" og hatt et liv tidligere hiAnonymous poster hash: 3a178...bd6 Så har man ikke hatt ons så har man ikke hatt et liv...? Anonymous poster hash: 675ea...f61 nei Anonymous poster hash: 0c9b2...97b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå