Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #151 Skrevet 13. november 2013 Jeg har aldri hatt ONS. Og jeg er ikke heeeelt sikker på at jeg synes det er trist å ha hatt kjæreste og tilgang til regelmessig, god sex uten annen spenning eller overraskelser enn de man VIL ha i 20 år....? Feste og drikke med venner kan man jo likevel? En del av historiene her er jo på grensa til overgrep, og viser jo også veldig godt hvorfor de ansatte ved voldtektsmottaket her i byen nylig gikk ut i media og innstendig ba unge jenter om å prøve å drikke litt mindre og passe bedre på hverandre! Bakgrunn: De hadde sjekket resultatene av blodprøvene av alle jentene de hadde hatt innom siden de åpnet, og nesten ALLE, og i hvert fall ALLE som selv trodde de hadde blitt dopet ned, hadde hatt veldig høy promille. Men ingen tegn til andre stoffer... Bare for å ødelegge stemninga litt. Må bare innrømme at jeg håper datteren min aldri havner utpå på den måten enkelte av dere har gjort. Null kontroll og bare flaks som har gjort at ingen har blitt utsatt for SKIKKELIG farlige typer. Har venninner som har opplevd det: ONS i stupfylla med ukjent mann som endte med voldtekt, mishandlig, drapstrusler og store angstproblemer etterpå. All verdens "moro" i forkant var ikke verdt dette. Anonymous poster hash: 8c35a...f57 Hovedårsaken til det er ikke at jenter ikke har blitt dopet ned, men at rohypnol forsvinner svært raskt ut av blodet igjen. Anonymous poster hash: a224a...fd9 Fort, men ikke så fort. Benzo generelt bruker minst et døgn på å forsvinne, og rohypnol er av de stoffene som bruker lengst tid. Dvs at om man kommer på mottaket morgenen etter vil det være synlig på blodprøver dersom det faktisk var tilfelle at noen dopet deg ned 12 timer i forveien. Anonymous poster hash: f53c0...84c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #152 Skrevet 13. november 2013 Haha, morsom lesning! Har et par selv...Møtte en kjekk fyr på byen en gang og min venninne hadde funnet seg en annen. Vi ble med disse to til forskjellige hus, men da jeg hadde fått av meg klærne ble det kjørt inn en penis på størrelse med noe jeg aldri har vært borti før! Den var så stor at det var vondt flere uker etter på og det hjalp heller ikke at han ikke hadde tid til forspill før akten. Hadde den verste walk of shame etterpå; oppskrapet strømpebukse, kjolen på halv tolv (glidelåsen gikk i stå og jeg fikk ikke på meg kjolen), sminke over hele trynet og bustete hår traff jeg min venninne og satte oss på bussen og utvekslet litt historier. Når vi skulle gå ut av bussen på riktig holdeplass møtte vi ingen ringere enn den gamle, pensjonerte religionslæreren vi hadde på ungdomsskolen. Så var det en som hadde selvtillit som lyste på lang lei, noe som sjarmerte litt. Dette førte til at jeg ble med han hjem og det viste seg å ha den minste penisen jeg noen gang har sett. Kjente ingenting og sexen var gørr kjedelig.. Hadde også en som plutselig begynte å kvele meg midt i akten, tydeligvis en fan av SM-sex noe jeg ikke er! Jeg og en kompis bestemte oss for å ha sex en kveld på byen der begge var ganske dritings og tydeligvis "ensom".. Det var visst en annen kompis som hadde fått med seg dette og inviterte seg selv.. Han ble sendt på dør ganske kjapt Var forøvrig den kjedeligste og kleineste ONS`en jeg noen gang har hatt, vi var ganske gode venner og hadde null seksuell kjemi.. Ble pumpesex og trodde aldri han skulle bli ferdig, noe han ikke ble og det ble ganske kleint.. Har ikke mye kontakt nå.. Huff, ble mye dette her.. hehe, litt flaut å se hvor mange historier jeg har, å tror jeg slutter der Anonymous poster hash: c079b...803
mamma_bergen Skrevet 13. november 2013 #153 Skrevet 13. november 2013 Jeg har en til, men dette skjedde med en kompis av meg Han hadde truffet en ganske flott dame på byn og fikk henne med seg hjem. Der holdt de på en liten stund før hun plutselig ba han ligge seg strak ut på gulvet. Han gjorde jo det og var spent på hva som kom. Hun satte seg på huk over han og tisset!! Han ble helt satt ut og avsluttet ganske så med en gang Enkelte ting og preferanser er greit å avklare på forhånd
Amabolla Skrevet 13. november 2013 #154 Skrevet 13. november 2013 En kompis hadde med seg en dame hjem. Hun ga han en BJ og da det gikk for han tok hun heile staden i ansiktet. Deretter smurte hun seg godt inn med dette samtidig som hun fortalte hvor bra det var for huden....
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #155 Skrevet 13. november 2013 Uff jeg har mange, men akkurat denne er nok den rareste av alle og noe vi enda ler hysterisk av når noen nevner det. Den er litt lang... Jeg og to venninner satt hos meg å drakk en kveld for noen år siden. Etter en stund kommer en jeg hadde snakket med på nett i årevis på besøk. Vi hadde alle tre lyst på sex, men det var jo bare en fyr hos meg og han var på en måte "min" siden jeg var den som hadde kontakt med han. Etter en stund går jeg og han på soverommet mitt... Det er det rareste, han var helt fortapt tror jeg, han bare dyttet tuppen av staken inni, mens han hoppet og spratt som en kanin uten noe form for rytme. Jeg prøvde å styre hoftene hans for å vise han en rytme men neda. Så prøvde jeg å legge en fot på skuldra hans for å , ja dere vet, få smake mer enn tuppen i det minste. Men da bare dytta han ned foten min og fortsatte. Til slutt ba jeg han om å ta meg i doggy... Da stilte han seg på huk over meg og prøvde å putte den i rumpa mi !!! Da ga jeg opp og gikk på stua. Der satte jeg meg ned med en rar grimase og tente meg en røyk uten å si noe som helst. Så spurte den ene venninna mi om det var greit at hun gikk på rommet å prøvde seg på han... Og jeg bare ja jøss, ta for deg du... Etter en stund kommer hun tiilbake med en rar grimase, setter seg ned med en røyk og sier ingenting. Og den tredje venninna mi bare... Siden dere.. eh kan jeg ? Og vi bare ja jøss slå deg løs... Hun kommer like sjokkskadet tilbake etter en stund. Når fyren kom på stua ba vi han skaffe seg sjåfør og sa at om han noensinne sa dette til noen så kom vi til å nekte på sannheten i det. Ikke fordi vi hadde hatt sex med samme fyr, men fordi han var så pinlig!!! Når han hadde dratt viste det seg at de hadde opplevd akkurat de samme tingene som meg og vi knakk fullstendig sammen i latter alle tre. Den dag i dag kaller vi han bare for kaninspretten ! Anonymous poster hash: 996b3...cb5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #156 Skrevet 13. november 2013 Uff jeg har mange, men akkurat denne er nok den rareste av alle og noe vi enda ler hysterisk av når noen nevner det. Den er litt lang... Jeg og to venninner satt hos meg å drakk en kveld for noen år siden. Etter en stund kommer en jeg hadde snakket med på nett i årevis på besøk. Vi hadde alle tre lyst på sex, men det var jo bare en fyr hos meg og han var på en måte "min" siden jeg var den som hadde kontakt med han. Etter en stund går jeg og han på soverommet mitt... Det er det rareste, han var helt fortapt tror jeg, han bare dyttet tuppen av staken inni, mens han hoppet og spratt som en kanin uten noe form for rytme. Jeg prøvde å styre hoftene hans for å vise han en rytme men neda. Så prøvde jeg å legge en fot på skuldra hans for å , ja dere vet, få smake mer enn tuppen i det minste. Men da bare dytta han ned foten min og fortsatte. Til slutt ba jeg han om å ta meg i doggy... Da stilte han seg på huk over meg og prøvde å putte den i rumpa mi !!! Da ga jeg opp og gikk på stua. Der satte jeg meg ned med en rar grimase og tente meg en røyk uten å si noe som helst. Så spurte den ene venninna mi om det var greit at hun gikk på rommet å prøvde seg på han... Og jeg bare ja jøss, ta for deg du... Etter en stund kommer hun tiilbake med en rar grimase, setter seg ned med en røyk og sier ingenting. Og den tredje venninna mi bare... Siden dere.. eh kan jeg ? Og vi bare ja jøss slå deg løs... Hun kommer like sjokkskadet tilbake etter en stund. Når fyren kom på stua ba vi han skaffe seg sjåfør og sa at om han noensinne sa dette til noen så kom vi til å nekte på sannheten i det. Ikke fordi vi hadde hatt sex med samme fyr, men fordi han var så pinlig!!! Når han hadde dratt viste det seg at de hadde opplevd akkurat de samme tingene som meg og vi knakk fullstendig sammen i latter alle tre. Den dag i dag kaller vi han bare for kaninspretten ! Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt 😟😷 Anonymous poster hash: c118e...1cc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #157 Skrevet 13. november 2013 Uff jeg har mange, men akkurat denne er nok den rareste av alle og noe vi enda ler hysterisk av når noen nevner det. Den er litt lang... Jeg og to venninner satt hos meg å drakk en kveld for noen år siden. Etter en stund kommer en jeg hadde snakket med på nett i årevis på besøk. Vi hadde alle tre lyst på sex, men det var jo bare en fyr hos meg og han var på en måte "min" siden jeg var den som hadde kontakt med han. Etter en stund går jeg og han på soverommet mitt... Det er det rareste, han var helt fortapt tror jeg, han bare dyttet tuppen av staken inni, mens han hoppet og spratt som en kanin uten noe form for rytme. Jeg prøvde å styre hoftene hans for å vise han en rytme men neda. Så prøvde jeg å legge en fot på skuldra hans for å , ja dere vet, få smake mer enn tuppen i det minste. Men da bare dytta han ned foten min og fortsatte. Til slutt ba jeg han om å ta meg i doggy... Da stilte han seg på huk over meg og prøvde å putte den i rumpa mi !!! Da ga jeg opp og gikk på stua. Der satte jeg meg ned med en rar grimase og tente meg en røyk uten å si noe som helst. Så spurte den ene venninna mi om det var greit at hun gikk på rommet å prøvde seg på han... Og jeg bare ja jøss, ta for deg du... Etter en stund kommer hun tiilbake med en rar grimase, setter seg ned med en røyk og sier ingenting. Og den tredje venninna mi bare... Siden dere.. eh kan jeg ? Og vi bare ja jøss slå deg løs... Hun kommer like sjokkskadet tilbake etter en stund. Når fyren kom på stua ba vi han skaffe seg sjåfør og sa at om han noensinne sa dette til noen så kom vi til å nekte på sannheten i det. Ikke fordi vi hadde hatt sex med samme fyr, men fordi han var så pinlig!!! Når han hadde dratt viste det seg at de hadde opplevd akkurat de samme tingene som meg og vi knakk fullstendig sammen i latter alle tre. Den dag i dag kaller vi han bare for kaninspretten ! Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt Anonymous poster hash: c118e...1cc Ekkelt fordi? Det var da typisk ungdomsfyll og vi hadde jo ikke sex med han samtidig, ble brukt kondom av alle tre også. Men folk er vel forskjellige. Vi synes HAN var ekkel i allefall. Var snakk om kleine historier var det vel? Anonymous poster hash: 996b3...cb5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #158 Skrevet 13. november 2013 996b3...cb5 [/acronym] Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt Anonymous poster hash: c118e...1cc Ekkelt fordi? Det var da typisk ungdomsfyll og vi hadde jo ikke sex med han samtidig, ble brukt kondom av alle tre også. Men folk er vel forskjellige. Vi synes HAN var ekkel i allefall. Var snakk om kleine historier var det vel? Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Joda, men tenkte på at dere fikk dere en god latter.. Ikke for å moralisere, men jeg gulpa litt da jeg leste hvordan dere delte på mannen, i tur og orden. Anonymous poster hash: c118e...1cc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #159 Skrevet 13. november 2013 996b3...cb5 [/acronym]Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt Anonymous poster hash: c118e...1cc Ekkelt fordi? Det var da typisk ungdomsfyll og vi hadde jo ikke sex med han samtidig, ble brukt kondom av alle tre også. Men folk er vel forskjellige. Vi synes HAN var ekkel i allefall. Var snakk om kleine historier var det vel? Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Joda, men tenkte på at dere fikk dere en god latter.. Ikke for å moralisere, men jeg gulpa litt da jeg leste hvordan dere delte på mannen, i tur og orden. Anonymous poster hash: c118e...1cc Jo forstår den, er ikke selv videre stolt av at vi fant på å dele han slik. At begynte å le var jo pga sprettingen hans, ikke fordi vi var slemme. Men av alle historiene her inne med bæsj, tiss, spy og mensen, synes jeg ikke akkurat min historie var ekkel. Vi brukte i det minste kondom alle sammen Anonymous poster hash: 996b3...cb5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #160 Skrevet 13. november 2013 996b3...cb5 [/acronym]Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt Anonymous poster hash: c118e...1cc Ekkelt fordi? Det var da typisk ungdomsfyll og vi hadde jo ikke sex med han samtidig, ble brukt kondom av alle tre også. Men folk er vel forskjellige. Vi synes HAN var ekkel i allefall. Var snakk om kleine historier var det vel? Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Joda, men tenkte på at dere fikk dere en god latter.. Ikke for å moralisere, men jeg gulpa litt da jeg leste hvordan dere delte på mannen, i tur og orden. Anonymous poster hash: c118e...1cc Jo forstår den, er ikke selv videre stolt av at vi fant på å dele han slik. At begynte å le var jo pga sprettingen hans, ikke fordi vi var slemme. Men av alle historiene her inne med bæsj, tiss, spy og mensen, synes jeg ikke akkurat min historie var ekkel. Vi brukte i det minste kondom alle sammen Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Hehe, ja det var en sånn skam/ekkel-følelse jeg tenkte på. Hvor kult er det å ha sex med en som nettopp har dyppa den i venninna di, og enda en venninne før det..? 😱 Nå var du først ut, så det var mest den siste venninna di jeg grøsser litt over😕 For all del, mye ekkelt her. Men mensen og bæsj er gjerne uforutsette ting som plutselig skjer 😐 Anonymous poster hash: c118e...1cc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #161 Skrevet 13. november 2013 996b3...cb5 [/acronym]Det der var ikke morsomt! Det var rett og slett ekkelt Anonymous poster hash: c118e...1cc Ekkelt fordi? Det var da typisk ungdomsfyll og vi hadde jo ikke sex med han samtidig, ble brukt kondom av alle tre også. Men folk er vel forskjellige. Vi synes HAN var ekkel i allefall. Var snakk om kleine historier var det vel? Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Joda, men tenkte på at dere fikk dere en god latter.. Ikke for å moralisere, men jeg gulpa litt da jeg leste hvordan dere delte på mannen, i tur og orden. Anonymous poster hash: c118e...1cc Jo forstår den, er ikke selv videre stolt av at vi fant på å dele han slik. At begynte å le var jo pga sprettingen hans, ikke fordi vi var slemme. Men av alle historiene her inne med bæsj, tiss, spy og mensen, synes jeg ikke akkurat min historie var ekkel. Vi brukte i det minste kondom alle sammen Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Hehe, ja det var en sånn skam/ekkel-følelse jeg tenkte på. Hvor kult er det å ha sex med en som nettopp har dyppa den i venninna di, og enda en venninne før det..? Nå var du først ut, så det var mest den siste venninna di jeg grøsser litt over For all del, mye ekkelt her. Men mensen og bæsj er gjerne uforutsette ting som plutselig skjer Anonymous poster hash: c118e...1cc Så er det jo også en klein sexhistorie, slik Hi ba om Jeg er heldigvis voksen nå, med mann, hjem og barn Anonymous poster hash: 996b3...cb5
Iiiiik Skrevet 13. november 2013 #162 Skrevet 13. november 2013 Ikke helt en ONS, for det var en fyr jeg var i et gryende forhold med. Han var sjenert, keitete og jeg skjønte han var uerfaren, men han var passert 30, så jeg tenkte ikke at han var heeelt uerfaren. Det viste seg å være feil da vi først havnet i senga. Først sa han om puppene mine "Oj, de var jammen store. Er det vanlig å ha så store brystvorter?" Begge var edru og jeg ble nokså satt ut, men tenkte at han fikk tilgis. Etter å ha tatt litt på hverandre, begynte han å klage over at det var vondt i tissen og det viste seg at forhuden hans var så trang at den satt seg fast. Han spurte om han kunne gi meg munnsex i stedet og da samtykke var gitt (bare det var jo nokså pinlig å måtte gi), sa han "Oj, huden her er ganske rynktete og dessuten er det hår på leppene dine. Det var litt ekkelt" og ombestemte seg, lurte på om ikke jeg kunne "kysse ham på tissen" i stedet. Jeg takket nei, sa pent ha det og så ham ikke igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #163 Skrevet 13. november 2013 En kompis hadde med seg en dame hjem. Hun ga han en BJ og da det gikk for han tok hun heile staden i ansiktet. Deretter smurte hun seg godt inn med dette samtidig som hun fortalte hvor bra det var for huden.... lurer på om vi har samme venninne haha Har og en venninne som mente spermen var så god fuktighetskrem for huden. Samme venninne dro hjem til den fine gutten hadde seg og om morran våknet gutten med oransje mage....hennes spray tan hadde smittet av på han..haha En av mine historier: Jeg ble med en gutt hjem etter en fuktig tur ute. Han bodde langt pokker i vold og med foreldrene hans. Vi hadde ganske så deilig sex hele natta på loftet i garasjen da han gikk for å hente vann kom han ikke tilbake. Det viste seg han skulle legge seg til å sove. Der stod jeg og ikke visste hvor jeg var siden var i ukjent by. Gikk litt rundt før jeg fant ett gateskilt og fikk ringt taxi. Har hatt mange ons men de fleste har egentlig vært utrolig bra... Anonymous poster hash: c069c...4f8
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #164 Skrevet 13. november 2013 Det må være den gangen jeg våkna opp ved siden av en fyr, uten å huske en eneste ting. Kledde raskt på meg og løp ut uten å engang vekke han. I det jeg skal ned i lomma mi for å sjekke om jeg har busspenger finner jeg 2000 kr i lomma. Har aldri med meg bankkort på byen, kun kontanter og da aldri mer enn 500 kr. Så jeg vet dette ikke var noe jeg hadde tatt ut eller tatt med meg hjemmefra. Husker absolutt ingenting, den dag i dag. Lurer veldig på hvor de 2000 kom fra. Men lett å tenke en viss ting :-/. Var 18 år og dum, men såååå dum ? :-o Anonymous poster hash: c7bee...0bc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #165 Skrevet 13. november 2013 Jeg har flere. Han ene kom da han så meg naken og sprutet over hele senga. Ingen fysisk kontakt og kondomen i hånda. Etterpå sier han at han ikke kan garantere at han ikke har noe, for han har hatt sex uten kondom en gang. Lo hele veien hjem og lurte på om hans tidligere gang uten kondom var lik denne. Så er det han som stjal trusa mi. Han gjemte den bak en pute. Da jeg ba om å få den igjen tok han frem en truse og sa er det denne. Det var det ikke. Kom meg fort ut derfra. Digg at han i ettertid skrøt av erobringen sin til faren min sin kompis, så jeg fikk kjeft av gamlisene for å ha ligget med et stort svin. Den trengte jeg. Not! Så var det han som hadde pusurboxer og 8-10cm tiss. Han påsto at det handlet ikke om hvor stor den var, men hvordan man bruker den. Drit kjekk fyr og veldig snill. Kjente han litt fra før så jeg lot han prøve. Det var elendig og vennskapet røyk. Han klarte å si at jeg var unormalt vid og at han aldri hadde opplevd at damer hadde så mye vått der nede. Så ba han om analsex og ble kastet ut. Anonymous poster hash: 1ecc6...0dd Du vet at en gang med ubeskyttet sex kan være nok til å gi det meste av sykdommer? Anonymous poster hash: 0f8ea...ee2 Hjelpes! Kan du lese? Kutt ut å spre negativitet a damer! Dette er jo hysterisk festlig, moralprekener kan dere spare til en annen anledning... Anonymous poster hash: 8ba79...ab9
Edelweis Skrevet 13. november 2013 #166 Skrevet 13. november 2013 mere, mere.. selv har jeg ikke hatt noen :/ men har noen utsvevende venninner i Oslo som i blandt kan fortelle noen gromhistorier!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #167 Skrevet 13. november 2013 huff det kleineste jeg har vært borti, var vel en fyr som skulle være litt snill mot meg, og vel han spyttet på meg og oppførte seg som en katt som drakk melk.... jeg fikk fatt i klærne mine og forsvant ganske fort! Anonymous poster hash: aa2c0...b16
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #168 Skrevet 13. november 2013 Uff jeg har mange, men akkurat denne er nok den rareste av alle og noe vi enda ler hysterisk av når noen nevner det. Den er litt lang... Jeg og to venninner satt hos meg å drakk en kveld for noen år siden. Etter en stund kommer en jeg hadde snakket med på nett i årevis på besøk. Vi hadde alle tre lyst på sex, men det var jo bare en fyr hos meg og han var på en måte "min" siden jeg var den som hadde kontakt med han. Etter en stund går jeg og han på soverommet mitt... Det er det rareste, han var helt fortapt tror jeg, han bare dyttet tuppen av staken inni, mens han hoppet og spratt som en kanin uten noe form for rytme. Jeg prøvde å styre hoftene hans for å vise han en rytme men neda. Så prøvde jeg å legge en fot på skuldra hans for å , ja dere vet, få smake mer enn tuppen i det minste. Men da bare dytta han ned foten min og fortsatte. Til slutt ba jeg han om å ta meg i doggy... Da stilte han seg på huk over meg og prøvde å putte den i rumpa mi !!! Da ga jeg opp og gikk på stua. Der satte jeg meg ned med en rar grimase og tente meg en røyk uten å si noe som helst. Så spurte den ene venninna mi om det var greit at hun gikk på rommet å prøvde seg på han... Og jeg bare ja jøss, ta for deg du... Etter en stund kommer hun tiilbake med en rar grimase, setter seg ned med en røyk og sier ingenting. Og den tredje venninna mi bare... Siden dere.. eh kan jeg ? Og vi bare ja jøss slå deg løs... Hun kommer like sjokkskadet tilbake etter en stund. Når fyren kom på stua ba vi han skaffe seg sjåfør og sa at om han noensinne sa dette til noen så kom vi til å nekte på sannheten i det. Ikke fordi vi hadde hatt sex med samme fyr, men fordi han var så pinlig!!! Når han hadde dratt viste det seg at de hadde opplevd akkurat de samme tingene som meg og vi knakk fullstendig sammen i latter alle tre. Den dag i dag kaller vi han bare for kaninspretten ! Anonymous poster hash: 996b3...cb5 Hahaha fantastisk! Nesten som en svensken, dansken og nordmannen vits merkelig fyr.. Anonymous poster hash: 3a178...bd6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #169 Skrevet 13. november 2013 Ikke helt en ONS, for det var en fyr jeg var i et gryende forhold med. Han var sjenert, keitete og jeg skjønte han var uerfaren, men han var passert 30, så jeg tenkte ikke at han var heeelt uerfaren. Det viste seg å være feil da vi først havnet i senga. Først sa han om puppene mine "Oj, de var jammen store. Er det vanlig å ha så store brystvorter?" Begge var edru og jeg ble nokså satt ut, men tenkte at han fikk tilgis. Etter å ha tatt litt på hverandre, begynte han å klage over at det var vondt i tissen og det viste seg at forhuden hans var så trang at den satt seg fast. Han spurte om han kunne gi meg munnsex i stedet og da samtykke var gitt (bare det var jo nokså pinlig å måtte gi), sa han "Oj, huden her er ganske rynktete og dessuten er det hår på leppene dine. Det var litt ekkelt" og ombestemte seg, lurte på om ikke jeg kunne "kysse ham på tissen" i stedet. Jeg takket nei, sa pent ha det og så ham ikke igjen. Hahaha Denne var helt fantastisk.. Ler så jeg griner.. Tenke seg til - hår på tissen.. Kanskje han aldri hadde sett en før, bortsett fra på porno.. :) Og at han ikke har skjønt selv før det med forhuden da.. Herremin.. Guuuuud hvor finner dere disse folka?? Anonymous poster hash: 3a178...bd6
Iiiiik Skrevet 13. november 2013 #170 Skrevet 13. november 2013 Ikke helt en ONS, for det var en fyr jeg var i et gryende forhold med. Han var sjenert, keitete og jeg skjønte han var uerfaren, men han var passert 30, så jeg tenkte ikke at han var heeelt uerfaren. Det viste seg å være feil da vi først havnet i senga. Først sa han om puppene mine "Oj, de var jammen store. Er det vanlig å ha så store brystvorter?" Begge var edru og jeg ble nokså satt ut, men tenkte at han fikk tilgis. Etter å ha tatt litt på hverandre, begynte han å klage over at det var vondt i tissen og det viste seg at forhuden hans var så trang at den satt seg fast. Han spurte om han kunne gi meg munnsex i stedet og da samtykke var gitt (bare det var jo nokså pinlig å måtte gi), sa han "Oj, huden her er ganske rynktete og dessuten er det hår på leppene dine. Det var litt ekkelt" og ombestemte seg, lurte på om ikke jeg kunne "kysse ham på tissen" i stedet. Jeg takket nei, sa pent ha det og så ham ikke igjen. Hahaha Denne var helt fantastisk.. Ler så jeg griner.. Tenke seg til - hår på tissen.. Kanskje han aldri hadde sett en før, bortsett fra på porno.. :) Og at han ikke har skjønt selv før det med forhuden da.. Herremin.. Guuuuud hvor finner dere disse folka?? Anonymous poster hash: 3a178...bd6 Det absurde var jo at han hardnakket påsto at han hadde hatt sex før. In his dreams tenker jeg. Dette begynte med en blind date iscenesatt av en kollega av meg og en kamerat av henne.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2013 #171 Skrevet 13. november 2013 Mer mer mer Anonymous poster hash: 3d79b...a50
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #172 Skrevet 14. november 2013 Jeg hadde med meg en ONS hjem og skulle gi en BJ for første gang i mitt liv. Også SOVNET han mens jeg holdt på! Følte meg ikke spesielt flink da. Anonymous poster hash: 41fd8...04c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #173 Skrevet 14. november 2013 En gang hadde jeg med en fyr og sexen var relativt ok. Han sovna i senga mi. Jeg var ganske edru og fikk ikke sove. Gikk derfor og la meg i stua. Plutselig hører jeg noen som går og vann som renner. Trodde jeg... Han hadde da stått opp. Gått inn på kontoret mitt og tisset oppetter skapet. På gulvet ligger veska mi med filofax og alt og flyter rundt... Æsj altså. Jeg begynner å tørke og vaske og jeg ber han gå... Anonymous poster hash: af96f...2c5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #174 Skrevet 14. november 2013 Venninna mi og jeg hadde vært på byen, passe fulle går vi hjem til henne. For å slippe taxi regning finner vi ut at jeg kan overnatte i hennes leilighet. Problemet er bare at broren er på besøk og sover i dobbelsenga. Hun vil ikke ligge der så hun hører med han om det er greit at jeg sover der mens hun tar sofaen. Greit for broren og jeg legger meg til å sove i undertøyet. Det er kullsvart på soverommet og jeg aner ikke hvordan broren ser ut eller er. Plutselig kommer en hånd krypende og begynner å ta på meg -men han er så utrolig flink med det han gjør at jeg blir supertent. Det ender med at vi har fantastisk intens sex helt til morgenen og jeg aner fremdeles ikke hvordan han ser ut. Kjenner jo på kroppen at han er atletisk men kan jo se ut som styggemann likevel. Da vi endelig står opp og får sett på hverandre ser jeg den nydelige mannen. Han ser ut som en gresk Gud og er råsexy. Jeg blir superletta, den hunken og en drøm i senga, kan ikke bli bedre! Blir en artig frokost med venninna mi. Hun forstår ingenting av stemningen som er oppstått og iallfall ikke hvorfor vi må hvile frokost etterpå, dvs kjøre på som kaniner en stund til... Ble ikke helt ONS da, vi datet en god stund etterpå :-) Ikke værste historien heller egentlig men den følelsen av at en kunne ha sex med hvem som helst fordi han tente meg så utrolig, den opplever jeg aldri igjen! Anonymous poster hash: 1f67d...ed6
Anonym bruker Skrevet 14. november 2013 #175 Skrevet 14. november 2013 Venninna mi og jeg hadde vært på byen, passe fulle går vi hjem til henne. For å slippe taxi regning finner vi ut at jeg kan overnatte i hennes leilighet. Problemet er bare at broren er på besøk og sover i dobbelsenga. Hun vil ikke ligge der så hun hører med han om det er greit at jeg sover der mens hun tar sofaen. Greit for broren og jeg legger meg til å sove i undertøyet. Det er kullsvart på soverommet og jeg aner ikke hvordan broren ser ut eller er. Plutselig kommer en hånd krypende og begynner å ta på meg -men han er så utrolig flink med det han gjør at jeg blir supertent. Det ender med at vi har fantastisk intens sex helt til morgenen og jeg aner fremdeles ikke hvordan han ser ut. Kjenner jo på kroppen at han er atletisk men kan jo se ut som styggemann likevel. Da vi endelig står opp og får sett på hverandre ser jeg den nydelige mannen. Han ser ut som en gresk Gud og er råsexy. Jeg blir superletta, den hunken og en drøm i senga, kan ikke bli bedre! Blir en artig frokost med venninna mi. Hun forstår ingenting av stemningen som er oppstått og iallfall ikke hvorfor vi må hvile frokost etterpå, dvs kjøre på som kaniner en stund til... Ble ikke helt ONS da, vi datet en god stund etterpå :-) Ikke værste historien heller egentlig men den følelsen av at en kunne ha sex med hvem som helst fordi han tente meg så utrolig, den opplever jeg aldri igjen! Anonymous poster hash: 1f67d...ed6 Åh, sukk herregud... Nå ble jeg supertent. Du burde skrive for et blad med erotiske historier . Anonymous poster hash: a224a...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå