Gå til innhold

Hva er det kleineste/verste du har opplevd på one night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde fra før av kun hatt sex med exen min, og jeg forbannet meg på at han ikke skulle være den siste jeg hadde sex med. Pluss at jeg var veldig nyskjerrig på ons...

Da vi kom igang og han skulle putte den inn, så gikk ikke det fordi den var GEDIIIIIIGEN! Den var på størrelse med en 0,5l brus flaske!!!!! Og det var vondt...

Etter mye vondter så endte jeg opp med å si at jeg var "ferdig". Han bare pliiiz come on (spansk)!!! Jeg satt på badekarskanten også reiste jeg meg opp å da var det masse blod der...

Han pulte meg til blods!!

Dåner av å tenke på dette... Det var fælt.

Jeg skal forresten aldri ha et ons igjen.

Anonymous poster hash: f69dd...324

Ja! Godt å vite at vi er flere, og at det faktisk ikke bare er meg som er skikkelig pyse.. Her og var den skikkelig tykk.. Mer enn tykkelsen på en stor hårsprayflaske eller noe.. Herregud.. 

Dette ble jo en herlig tråd jenter! :) Bra det er flere osm har vært litt "uskikkelige" og hatt et liv tidligere ;)

hi

Anonymous poster hash: 3a178...bd6

Så har man ikke hatt ons så har man ikke hatt et liv...?

Anonymous poster hash: 675ea...f61

Skrevet

Jeg hadde besøk av en bekjent på vors en gang.. Jeg og han kom skikkelig i prat, og de andre på festen dro ut på byn. Denne mannen er ikke noe pen, type lav, fet og med de mest feminine hoftene man kan tenke seg. Vel, det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der. Jeg ble sugen på oralsex og han slikka meg i 45 minutter.. Jeg ble positivt overrasket, for han hadde ikke rykte på seg for å være noe særlig god i senga! Så skulle vi plutselig ha sex, og da fikk jeg det største sjokket noensinne! Penisen kunne sammenlignes med en sånn minipølse, og han fikk den ikke opp.. Han var høy på amfetamin, så det var grunnen sa han! :P 

Uansett, for at den skulle bli stiv, så måtte jeg ta skikkelig tak, runke han som en idiot i 100 km/t, for å så kaste meg oppå han! I det sekundet jeg satte meg på han, ble den slapp.. Å sånn holdt vi på helt til han sovnet da jeg kasta meg oppå han for 150-ende gang.. !! Når vi våknet morgenen etterpå, så presterte mannen å si " Fan ass, jævlig digg igår, møtes oftere på denne måten vi, er ikke du enig?" Drittkveld!

Jeg var driitings og hos en mann jeg liker litt. Vi har en litt flørtende tone, selv om det ikke er noe følelser. Vi drakk i mange timer og ble fullere og fullere. Så fulle at vi nesten endret personlighet fullstendig om dere skjønner.. Når vi har snakket om denne kvelden i ettertid, så forstår vi faktisk ikke hvordan vi kunne være på denne måten, for vi kjenner oss selv ikke igjen!! Men uansett, vi hadde sex. Helt grei sex, og så sovnet vi.. Når jeg våknet, så gikk jeg på badet for å ta meg en dusj. Så meg i speilet sånn som jeg bruker å gjøre, og ble litt overrasket, for jeg var småbrun rundt munnen.. Skjønte ingenting, og visste at det ikke var sjokolade! Husket ingenting, og tok dusjen min. Satte meg så i sofaen og ble der noen timer. Når han sto opp, så kom han inn i stuen. Han skulle dusje han også, men så mistet han ned telefonen sin så den skled under tv-benken.. Når han da bøyde seg ned ( type ansiktet ned i gulvet og ræva rett mot meg ), så fikk jeg DET flashbacket, og skrek ubevisst " Fyttihelvette, jeg sleika deg i ræva igår, ææææææææææææsj!!! ".... Herregud for noen pinlige minutter det var da gitt! Vi har fremdeles ett godt seksuelt forhold idag ;) 

Ikke noe særlig kleint, berre veldig spesielt..

Anonymous poster hash: fa553...1aa
Skrevet

Jeg hadde besøk av en bekjent på vors en gang.. Jeg og han kom skikkelig i prat, og de andre på festen dro ut på byn. Denne mannen er ikke noe pen, type lav, fet og med de mest feminine hoftene man kan tenke seg. Vel, det ene førte til det andre, og plutselig lå vi der. Jeg ble sugen på oralsex og han slikka meg i 45 minutter.. Jeg ble positivt overrasket, for han hadde ikke rykte på seg for å være noe særlig god i senga! Så skulle vi plutselig ha sex, og da fikk jeg det største sjokket noensinne! Penisen kunne sammenlignes med en sånn minipølse, og han fikk den ikke opp.. Han var høy på amfetamin, så det var grunnen sa han! :P

Uansett, for at den skulle bli stiv, så måtte jeg ta skikkelig tak, runke han som en idiot i 100 km/t, for å så kaste meg oppå han! I det sekundet jeg satte meg på han, ble den slapp.. Å sånn holdt vi på helt til han sovnet da jeg kasta meg oppå han for 150-ende gang.. !! Når vi våknet morgenen etterpå, så presterte mannen å si " Fan ass, jævlig digg igår, møtes oftere på denne måten vi, er ikke du enig?" Drittkveld!

Jeg var driitings og hos en mann jeg liker litt. Vi har en litt flørtende tone, selv om det ikke er noe følelser. Vi drakk i mange timer og ble fullere og fullere. Så fulle at vi nesten endret personlighet fullstendig om dere skjønner.. Når vi har snakket om denne kvelden i ettertid, så forstår vi faktisk ikke hvordan vi kunne være på denne måten, for vi kjenner oss selv ikke igjen!! Men uansett, vi hadde sex. Helt grei sex, og så sovnet vi.. Når jeg våknet, så gikk jeg på badet for å ta meg en dusj. Så meg i speilet sånn som jeg bruker å gjøre, og ble litt overrasket, for jeg var småbrun rundt munnen.. Skjønte ingenting, og visste at det ikke var sjokolade! Husket ingenting, og tok dusjen min. Satte meg så i sofaen og ble der noen timer. Når han sto opp, så kom han inn i stuen. Han skulle dusje han også, men så mistet han ned telefonen sin så den skled under tv-benken.. Når han da bøyde seg ned ( type ansiktet ned i gulvet og ræva rett mot meg ), så fikk jeg DET flashbacket, og skrek ubevisst " Fyttihelvette, jeg sleika deg i ræva igår, ææææææææææææsj!!! ".... Herregud for noen pinlige minutter det var da gitt! Vi har fremdeles ett godt seksuelt forhold idag ;)

Ikke noe særlig kleint, berre veldig spesielt..

Anonymous poster hash: fa553...1aa

D:

Skrevet

Jeg hadde fra før av kun hatt sex med exen min, og jeg forbannet meg på at han ikke skulle være den siste jeg hadde sex med. Pluss at jeg var veldig nyskjerrig på ons...

Da vi kom igang og han skulle putte den inn, så gikk ikke det fordi den var GEDIIIIIIGEN! Den var på størrelse med en 0,5l brus flaske!!!!! Og det var vondt...

Etter mye vondter så endte jeg opp med å si at jeg var "ferdig". Han bare pliiiz come on (spansk)!!! Jeg satt på badekarskanten også reiste jeg meg opp å da var det masse blod der...

Han pulte meg til blods!!

Dåner av å tenke på dette... Det var fælt.

Jeg skal forresten aldri ha et ons igjen.

Anonymous poster hash: f69dd...324

Ja! Godt å vite at vi er flere, og at det faktisk ikke bare er meg som er skikkelig pyse.. Her og var den skikkelig tykk.. Mer enn tykkelsen på en stor hårsprayflaske eller noe.. Herregud.. 

Dette ble jo en herlig tråd jenter! :) Bra det er flere osm har vært litt "uskikkelige" og hatt et liv tidligere ;)

hi

Så har man ikke hatt ons så har man ikke hatt et liv...?

Å herreguuud.. Det var jo ikke sånn jeg mente det.. Snakk om å prøve å lage dårlig stemning. Jeg tar det tilbake og gidder ikke kommentere det for vil ikke tråden skal bli ødelagt av dårlig steming. 

Skrevet

Jeg har flere. Han ene kom da han så meg naken og sprutet over hele senga. Ingen fysisk kontakt og kondomen i hånda. Etterpå sier han at han ikke kan garantere at han ikke har noe, for han har hatt sex uten kondom en gang. Lo hele veien hjem og lurte på om hans tidligere gang uten kondom var lik denne.

Så er det han som stjal trusa mi. Han gjemte den bak en pute. Da jeg ba om å få den igjen tok han frem en truse og sa er det denne. Det var det ikke. Kom meg fort ut derfra. Digg at han i ettertid skrøt av erobringen sin til faren min sin kompis, så jeg fikk kjeft av gamlisene for å ha ligget med et stort svin. Den trengte jeg. Not!

Så var det han som hadde pusurboxer og 8-10cm tiss. Han påsto at det handlet ikke om hvor stor den var, men hvordan man bruker den. Drit kjekk fyr og veldig snill. Kjente han litt fra før så jeg lot han prøve. Det var elendig og vennskapet røyk. Han klarte å si at jeg var unormalt vid og at han aldri hadde opplevd at damer hadde så mye vått der nede. Så ba han om analsex og ble kastet ut.

Anonymous poster hash: 1ecc6...0dd

Du vet at en gang med ubeskyttet sex kan være nok til å gi det meste av sykdommer?

Anonymous poster hash: 0f8ea...ee2

Gjest Morn du
Skrevet

Klarer ikke dy meg. Jeg må kommentere sånn at jeg får følge denne sinnsyke tråden. ;) Fantastiske historier! :)

Må man komnentere for å følge en tråd? DET var nytt for meg.

Skrevet

Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er:

Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil....Anonymous poster hash: 1f27f...b89

Klassisk vandrehistorie. Hadde den faktisk som et eksempel i pensum da jeg studerte grunnfag i fokloristikk. Men festlig er den : D

Skrevet

Hehe. Har mange gode historier. Og hun som var med på denne vet jeg også har noen artige ;)

Jeg og ei venninne hadde med oss to ukjente kompiser og ei tredje venninne hjem for nach etter nach.. Venninne nr 3 sovnet på sofaen og vi fire andre havnet i senga. Vi hadde festet hardt hele natten så dette var tidlig på morgenen. Venninna mi var litt små stresset fordi hun skulle i konfirmasjon til en nær slekning. Samtidig var hun så dritings at hun bare flira av det og fortsatte festen.

Det ble svært så intimt der oppe i dobbeltsenga og dynene havnet etterhvert på gulvet. Midt i akten blir plutselig soveromsdøra revet opp og det sterke taklyset slått på. Inn tramper mammaen hennes! Hvorpå hun i sjokk (kan jeg tenke meg..) roper ut: HUN PÅ SOFAEN FIKK HUN IKKE VÆRE MED HUN DA?!?!

Snakk om å dø på seg ;) Skal si det var ei som fikk klærne fort på og fikk ræva si til kirka :)

Anonymous poster hash: 97568...45a
Skrevet

Hehe. Har mange gode historier. Og hun som var med på denne vet jeg også har noen artige ;)

Jeg og ei venninne hadde med oss to ukjente kompiser og ei tredje venninne hjem for nach etter nach.. Venninne nr 3 sovnet på sofaen og vi fire andre havnet i senga. Vi hadde festet hardt hele natten så dette var tidlig på morgenen. Venninna mi var litt små stresset fordi hun skulle i konfirmasjon til en nær slekning. Samtidig var hun så dritings at hun bare flira av det og fortsatte festen.

Det ble svært så intimt der oppe i dobbeltsenga og dynene havnet etterhvert på gulvet. Midt i akten blir plutselig soveromsdøra revet opp og det sterke taklyset slått på. Inn tramper mammaen hennes! Hvorpå hun i sjokk (kan jeg tenke meg..) roper ut: HUN PÅ SOFAEN FIKK HUN IKKE VÆRE MED HUN DA?!?!

Snakk om å dø på seg ;) Skal si det var ei som fikk klærne fort på og fikk ræva si til kirka :)

Anonymous poster hash: 97568...45a

Gruppesex?

Skrevet

Jeg har flere. Han ene kom da han så meg naken og sprutet over hele senga. Ingen fysisk kontakt og kondomen i hånda. Etterpå sier han at han ikke kan garantere at han ikke har noe, for han har hatt sex uten kondom en gang. Lo hele veien hjem og lurte på om hans tidligere gang uten kondom var lik denne.

Så er det han som stjal trusa mi. Han gjemte den bak en pute. Da jeg ba om å få den igjen tok han frem en truse og sa er det denne. Det var det ikke. Kom meg fort ut derfra. Digg at han i ettertid skrøt av erobringen sin til faren min sin kompis, så jeg fikk kjeft av gamlisene for å ha ligget med et stort svin. Den trengte jeg. Not!

Så var det han som hadde pusurboxer og 8-10cm tiss. Han påsto at det handlet ikke om hvor stor den var, men hvordan man bruker den. Drit kjekk fyr og veldig snill. Kjente han litt fra før så jeg lot han prøve. Det var elendig og vennskapet røyk. Han klarte å si at jeg var unormalt vid og at han aldri hadde opplevd at damer hadde så mye vått der nede. Så ba han om analsex og ble kastet ut.

Du vet at en gang med ubeskyttet sex kan være nok til å gi det meste av sykdommer?

Anonymous poster hash: 0f8ea...ee2

Du vet at kjønnssykdommer ikke smitter gjennom lufta?

Skrevet

Jeg var ung, ca 18 år.

Var en fyr som var skikkelig kjekk, populær og litt sånn bad ass type.

Vi hadde flørta en god stund (noen måneder) og til slutt ble jeg med han hjem.

Han var en dårlig kysser, litt mekanisk og mye stiv tunge :-(

Så kledde han av seg og den minste reka dukka opp.

Jeg sto foran han mens han hadde buksa og bokseren godt rundt anklene og jeg sprakk ut i latter og sa at dette var jo ikke brukenes. Gjekk ut derfra i latterkrampe og han skjønte ikke noe.

Fikk høre en stund etterpå at jeg var ei luremus, men men.....Anonymous poster hash: fd12a...c9f

Eh..synes du var i overkant slem? Hvorfor følte du for å rakke ned på han for noe han strengt tatt ikke kan noe for?

Anonymous poster hash: bece2...cb4

Syns ikke jeg var slem, kan ikke noe for at jeg brast ut i ren latter. Syns heller at jeg ble lurt, pikken sto ikke i stil med resten av fyren. Og det går ikke an ¨bruke en liten rekepikk i høyet!

Anonymous poster hash: fd12a...c9f

Skrevet

*post som anonym, jepsipepsi*

Jeg var en gang på besøk hos ei venninne i Rena. I Rena er det millitærbase, og ca 90% karer på puben. Serrriøst, man kunne gått i joggebukse usminka på puben og fortsatt få velge å vrake..

Uansett..Jeg hadde en heldig utvalgt, og blei driiiitfull...

Så joda, jeg ble med til basen gitt! 

Så viser det seg da at denne fyren deler rom med tre (?) andre... Så jeg tenker at jaja, vi får vel rote litt, men det blir med det.

Men neeeida, det var vist intet hinder. Og mens jeg ligger der så stille jeg kan i underkøya kommer jeg på at "shit, jeg har jo mensen!" - Men jeg syns jo det var veldig flaut å si det med tre andre karer tilstede! Såeh...Sex med OB...Gikk greit siden han var ganske stutt, men snora forsvant inni der...

Herregud,våkna fyllesjuk og jævlig, på en milliærbase, firemansrom med en tampong sittende fast.... Og joggu ble jeg oppdaget av en streng befal, da jeg hadde sneket meg ut for å ta en blås. og ble geleidet ut av basen. Forlatt ved porten, 10minusgrader, OH so fyllesjuk, null batteri på tlf, langt pokker i voll..

Det ordnet seg tilslutt, etter 40mins gåtur på stilettene møtte jeg heldigvis en fyr med telefon og fikk ringt etter taxi :)

Tampongen måtte jeg rote etter med pinsett, (ja AU!)  Lord...Vare ikke barebare å være 19..

Anonymous poster hash: c463d...aea
Skrevet

Var så pussa at glemte at jeg hadde mensen ... Trenger ikke si mer ......

Siden det ble så mange svulstige historier her føler jeg nesten at min druknet litt, så da nevner jeg i tillegg at vi jobbet sammen.

Skrevet

Jeg kjenner igjen den ''shit, fyren må være jomfru!'' følelsen :P Spesielt den gangen fyren kom i buksa si etter å ha klint i 10 min! Og han syntes det var KJEMPE stas, han var ikke flau en gang! Gliste fra øre til øre, som om han akkurat hadde hatt sex... Jeg var 19 og han 27.............. 

Anonymous poster hash: fd70c...5a0
Skrevet

Han som sovna mens jeg holdte på... Gud det var flaut. Skal sies at han maste i lang tid om å gjøre det godt igjen.

Og så har du de som aldri drar hjem... Jeg har sluttet å ta med meg folk hjem fra byen, nå drar jeg til de hvis det skal være aktuelt.

Han som tok telefonen da den ringte midt under akten og så var det broren hans. Han var ikke flau engang, han syntes det var morsomt.

En gang havnet jeg i seng med en fyr på et nach, og så viste det seg at man måtte gå gjennom soverommet der vi var for å komme til badet. Var kult når det begynte å ry inn med festdeltakere som skulle på do. 

Han som høylydt skrøt av at vi skulle ha så "vill og rå sex" og så gikk han på badet, når han kom tilbake oppdaget jeg at han hadde verdens minste tiss. Da ble jeg akutt trøtt og ville bare sove..

Han som gjemte klærne mine slik at jeg ikke kunne dra på morgenen. Han ringte meg også i mange måneder og oppførte seg som om vi var kjærester.

Og så har vi han som begynte med oralsex på meg og sa før han begynte "bare si fra når du kommer, du." Han hadde virkelig ikke snøring på hva han drev på med.. Endte med at jeg bare snudde meg rundt og sov.

Han som, etter at vi var ferdig skulle hente seg et glass vann. Så ble han borte, og så fant jeg han etterhvert sovende på sofaen min, splitter naken. Rumpesvette i sofaen, mmm... Vurderte å brenne den.

En gang hadde jeg sex med en fyr jeg hadde hatt med meg hjem fra byen flere ganger uten at vi hadde gjort noe annet enn å sove sammen. Det var null kjemi mellom oss å dørgende kjedelig. Etterpå spurte han meg "er det lenge siden du har hatt sex, eller??" Jo, takk det samme...

Har prøvd noen ganger å la vær å barbere meg her og der slik at jeg ikke skulle ha ons, det er jo så flaut med full bush og "longs"... Det hjelper aldri, og blir like kleint hver gang.

Har mange ganger vurdert å gnage av meg armen på morgenen. Er ferdig med dette livet nå men faktisk så ville jeg ikke vært det foruten. Har hatt det veldig gøy også. 

Anonymous poster hash: ea6a9...f31
Skrevet

herregud hvor mange syke historier, har ingen selv...

Anonymous poster hash: e7969...401
Skrevet

Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er:

Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil....Anonymous poster hash: 1f27f...b89

Klassisk vandrehistorie. Hadde den faktisk som et eksempel i pensum da jeg studerte grunnfag i fokloristikk. Men festlig er den : D

En annen klassiker er jo den om maiskornet.

Anonymous poster hash: da7d5...bc0

Skrevet

Jeg holdt på med en fyr, over lengre tid, som var veldig flink med fingrene sine, men som virket uinteressertt i penetrering. Altså, han hadde ikke noe i mot at jeg klatret opp på ham, men han hjalp ikke til, og han var alltid halvslapp. Så vi greide aldri å faktisk gjennomføre. Det var stort sett hsn som tok kontakt med meg, så det var jo ikke det at han ikke var villig. Jeg mistet etterhvert interessen... og noen måneder senere fikk jeg høre, via venners venner, at han hadde startet prosessen for å skifte kjønn. Nå heter han Sara.

Poste som anonyyyym.

Anonymous poster hash: 16fa8...09c

Skrevet

Kom på en til. Møtte en kar på byen, som var gentleman og bare ville sove sammen. Vi møttes noen ganger til før vi endte til sengs. Han hadde liten tiss og det var nitrist. Jeg visste at jeg måtte dumpe ham. Såh.... den dagen det skulle skje, hadde jeg ikke bil. Og jeg ville ikke gjøre det på telefon. Så jeg fikk ham til å kjøre to mil, for så å slippe nyheten utenfor, på trappa. Da var det bare for ham å kjøre hjem igjen.

Uff.

Egentlig ikke en ons-historie, men følte for å dele..

Skrevet

Kom på en til. Møtte en kar på byen, som var gentleman og bare ville sove sammen. Vi møttes noen ganger til før vi endte til sengs. Han hadde liten tiss og det var nitrist. Jeg visste at jeg måtte dumpe ham. Såh.... den dagen det skulle skje, hadde jeg ikke bil. Og jeg ville ikke gjøre det på telefon. Så jeg fikk ham til å kjøre to mil, for så å slippe nyheten utenfor, på trappa. Da var det bare for ham å kjøre hjem igjen.

Uff.

Egentlig ikke en ons-historie, men følte for å dele..

Nei da ble det jo ikke noe ons... :fnise:

Anonymous poster hash: da7d5...bc0

Skrevet

Har delt denne før, men den er så klein at den kan deles igjen ...

Ble med en kar hjem fra jobbfest. Våkner opp dagen detpå og er fyllesyk som f. oppdager at jeg befinner meg i en diger STRØKEN leilighet: persiske tepper, kunst på veggene og DEN utsikten over byen. Tusler rundt på jakt etter toalettet. Treffer på middelaldrende dame ...

Jepp ... Han bor HJEMME hos foreldrene sine :o

Kom meg fort ut. *ikke glemme anonymknappen*

Anonymous poster hash: b465f...d0b

Skrevet

Ikke akkurat et ons, da det var planlagt og skjedde midt på dagen.. Skulle ta jomfrudommen til en fyr jeg hadde førtet litt med (vi var 15), noe som selvfølgelig var en ræva idé i utgangspunktet. Sexen var selvfølgelig dårlig, han hadde lite utstyr og visste jo ikke hva han drev med. Så kommer søren meg moren hans inn på rommet midt under akten, og selv om hun ser hva vi driver det med, så begynner hun å smalltalke og inviterer meg til å spise middag med hele familien.. Da hun gikk ut skulle han på død og liv fortsette akten, og jeg måtte pent nødt til å ligge der mens han kjørte saaaakte inn og ut av meg til han kom. Så måtte jeg selvfølgelig bli værende til middag og sitte rundt bordet med begge foreldrene og to av søsknene hans... Kleineste måltidet i hele mitt liv, blir flau bare jeg tenker på det.

Anonymous poster hash: 8cf19...ead

LOL

Skrevet

Bodde sammen med en veninne, vi hadde begge vært ut, men på forskjellige steder. Så (når jeg kom hjem med en kjekkas) at det sto noen andre sko i gangen og glist for meg selv..kjekt at vi begga hadde "truffet blink" 

Vi setter i gang og det var ganske så bra.

Han skal på do etterpå, mens han er ute hører jeg stemmer i gangen, titter ut og ser han og han som venninna mi hadde med seg stå kliss nakene og snakke sammen (han skulle tydligvis også på do)..hahahah, vist seg at de kjente hverandre. Hadde gått på ungdomskolen sammen og ikke sett hverandre på mange år:) 

Hører også med til historien at venninna mi den dag i dag er gift med han ho hadde med seg:) 

Anonymous poster hash: 71bc3...91c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...