Gå til innhold

Hva er det kleineste/verste du har opplevd på one night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er:

Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil....

Anonymous poster hash: 1f27f...b89

Pøh???!!!!????

Går det an????

Fy faen, hadde daua - i alle ordets betydninger!!! :o

Anonymous poster hash: 3be80...55a

Dette er en vandrehistorie. Har hørt den samme, men bare at det var kona som gikk til legen. 

Anonymous poster hash: 939b3...079

Skrevet

Kan jeg være med selv om jeg ikke har hatt et ons...?  :sjenert:

Hadde nemlig sex med en eks i en periode, og jeg vet ikke hva som skjedde med han etter det ble slutt, for han gikk fra å være en god elsker til å bli en egoistisk dust. Hjalp ikke at jeg var kjempeforelsket i han, og han ikke brydde seg stort om meg...

Uansett så ville han kjøre en tur, og det endte med at vi stoppet i skogen. Han ville at jeg skulle stå med hendene på panseret og stå helt stille (Eh??)

Hele tiden mumlet han for seg selv, noe om f---e og bilen sin.
Om jeg beveget meg eller sa noe fikk jeg et hysj, eller beskjed om å stå stille.

Da han var ferdig (Han brydde seg ikke stort om meg, nei) så begynte han å snakke om hvor sulten han var, og hvor deilig det skulle bli å lage seg middag, begynte i detalj å beskrive hva han skulle spise, og jeg øynet et håp om at han kanskje skulle gjøre opp for den rare opplevelsen.

Isteden sa han "Skal jeg kjøre deg hjem?"

Huff, det var en selsom opplevelse.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Har aldri hatt onenightstands men en venninne av meg hadde en fyr som tok flere røykepauser underveis...

Anonymous poster hash: 1b310...686

Hahahaha, nå ler jeg skikkelig her :D

Skrevet

I min pure ungdom bodde jeg på en liten hybel og siden jeg ikke var/er av den ryddige sorten kunne det se ganske nedsnødd ut der inne.     Tok ikke dette så høytidelig før jeg dro med meg en kar hjem som etter "akten" tilbød seg å hjelpe meg med å rydde.....

Litt flau da ja:)

Skrevet

Her var det mye syyykt! hehe...Trodde jeg hadde hatt det ille, men jeg har nok bare hatt mange ons og ikke så mye rart som har skjedd. Det verste....hm....da jeg var veldig ung, kanskje 18....en utrolig søt gutt, med verdens MINSTE utstyr....lillefingeren min når den var stiv liksom... Han trodde han var all that i sengen, og etterpå spurte han: var det like godt for deg som for meg??! Eh.........jeg var så utrolig skuffet....hehe Eller stripperen som jeg holdt på med en stund da, han som ville jeg skulle ha på meg perlekjede og sko under akten...........................say no more...dumpet han veldig fort........... Anonymous poster hash: 1bb10...cef

Nå er ikke min mann en stripper men han liker perlekjede på meg imenst vi holder på. Ikke hver gang men innimellom.

Anonymous poster hash: 1b310...686

hehe...ok, hvis det funker for dere da....:=)

Her hadde stripperen en hel boks med dameting så kunne jeg velge meg noe jeg ville selv, men han likte veldig godt at jeg hadde perlesmykke, høyhelte sko og gjerne en sexy truse på....vi holdt på en stund, men etter denne episoden ble det ikke så mye mer før jeg dumpet han....

Kan legge til at han var solbrun og hadde en typisk smøre/olje stripper kropp, noe som ikke var tennende i det hele tatt!!!

blæ

Anonymous poster hash: 1bb10...cef

Skrevet

Klarer nok ikke å utkonkurrere de verste her, men husker en som hele tiden sa 'Flink jente! Ååå så flink jente! Fliiink jente!'

Var litt forstyrrende, kan du si...Anonymous poster hash: df11b...a10

Har vi møtt den samme kanskje???

Jeg skreiv litt lenger opp her...Anonymous poster hash: 3be80...55a

Haha, tenk om det? Det var i Oslo

Anonymous poster hash: df11b...a10

Skrevet

tror den kleineste opplevelsen i forbindelse med en ONS var da jeg hadde med en kompis av en venninne hjem og vi hadde sex. Det er det kjedeligste, minst spenstige - fantes ikke kjemi - opplevelsen jeg har hatt. Og jeg har i mine yngre dager hatt en del ONS. Som om ikke sexen var klein nok, så klarte han prestere å si dette på vei ut av døra dagen etter: "var jeg godkjent i senga eller?". Jeg klarte ikke si noe, bare lukket døra i ansiktet hans.

Og selvsagt så ringte han og maste i flere uker om å treffes igjen. Ta et hint da!!

En annen teit ONS var med en bekjent etter en bytur. Ganske så full, og klarte ikke å finne trusa min dagen etter. Måtte ta på meg klam bukse (sånn skai-slengbukse som var pop på begynnelsen av 2000-tallet...) og gå hjem. FIkk mld om at trusa ble funnet hengende i taklampa hans senere på dagen. stilig.

Anonymous poster hash: 5ffec...084
Skrevet

Synes nesten det er like komisk med alle dere som har behov for å presisere at dere ikke har hatt ONS og er såååå glad for det. Ja, ja, what ever!

Anonymous poster hash: 29a5b...1ca

Det finnes to typer mennesker i verden:. De som foretrekker å være trist blant andre og de ​​som foretrekker å være trist alene.

Anonymous poster hash: da7d5...bc0

Skrevet

Hahaha.. så utrolig mye bra det ble ut av denne tråden :)

Virker som mange har opplevd dette med liten tiss.. Er det ingen som har opplevd det jeg gjorde, at den rett og slett er så stor at man blir livredd og føler seg som jomfru igjen før man gir opp? Jeg begynte å blø også.. Staket sikker opp mer av hinna eller noe som ikke var tatt før. :P

En annen ting jeg kom på var en fyr jeg hadde hatt litt regelmessig sex med en stund. Han var skikkelig kjekk, og skikkelig player så det var ikke noe mer enn dette. Da jeg plutselig oppdaget at jeg hadde fått klamydia (herreguuud) tok det jo fort slutt... Helt plutselig flere måneder senere traff jeg han helt tilfeldig igjen på byn (i en annen by og!) og dum og full som jeg var ble jeg med han "hjem" til der han bodde hos en kompis for helgen. Kompisen hadde bare ett soverom, men vi dro hjem og han avtalte med kompisen at han ikke skulle komme hjem på en stund. Selvfølgelig kom kompisen hjem mens vi holdt på (klarte selvfølgelig å tenke på kondom, takk gud) og ikke bare det, men han hadde med seg en masse folk på nach! To av de spradet plutselig helt nakne rett inn og stilte seg opp foran sengen og begynte å prate! Jeg gjemte meg godt under dynen og følte meg utrolig flau.. I tillegg var det tydelig at de hadde snakket sammen om dette med klamydia og han begynte å tulle og mase om det og at vi ikke måtte ligge så mye rundt osv...! Jeg har aldri følt meg så ydmyket, billig og dum i hele mitt liv! Jeg sa at jeg ville ha klærne mine som lå på andre siden av sengen, og han jeg lå med ble også helt drittsekk og måtte jo tøffe seg foran kompisen så han gadd ikke å hjelpe meg heller. De tok klærne mine, tulte med trusa mi osv.. Til slutt gikk jeg ut av sengen med dyna rundt meg, fikk tak i klærne, kledde på meg på badet og stormet på dør. Jeg var helt oppskaket, gråt da jeg kom ut og aaante ikke hvor jeg var. Fant ikke noe gateskilt, prøvde å ringe taxi, men visste ikke hvor jeg var.. Ringte gråtende til venninna mi som jeg bodde hos den helga, men hun kunne jo ikke hjelpe meg med hvor jeg var. (Ja dette var før jeg hadde smarttlf) Jeg gikk ute i snøen i lang tid før jeg fant noe stedsnavn og fikk ringt taxi.. 

Det er noe av det verste jeg har vært med på.. Jeg hater denne fyren den dag i dag.. Har truffet på han ute flere ganger og har snudd og gått den andre veien. En gang gikk han bort til en venninne av meg og spurte om hun kunne be meg møte han utenfor. Jeg lot han stå der og gikk ikke ut... Fy faen for en drittsekk!

Dette var kanskje ikke akkurat en morsom historie, men den er jo ganske syk.... Dette var heldigvis siste gang jeg hadde sex med en annen før jeg traff typen min :) Takk gud for at den tida er over! 

HI

Anonymous poster hash: 3a178...bd6
Skrevet

Synes nesten det er like komisk med alle dere som har behov for å presisere at dere ikke har hatt ONS og er såååå glad for det. Ja, ja, what ever!

Anonymous poster hash: 29a5b...1ca

Det finnes to typer mennesker i verden:. De som foretrekker å være trist blant andre og de ​​som foretrekker å være trist alene.

Anonymous poster hash: da7d5...bc0

Hva mener du? Er man trist fordi man ikke vil ha tilfeldig sex? O_o

Anonymous poster hash: 675ea...f61

Skrevet

Klarer nok ikke å utkonkurrere de verste her, men husker en som hele tiden sa 'Flink jente! Ååå så flink jente! Fliiink jente!'

Var litt forstyrrende, kan du si...Anonymous poster hash: df11b...a10

Har vi møtt den samme kanskje???

Jeg skreiv litt lenger opp her...Anonymous poster hash: 3be80...55a

Haha, tenk om det? Det var i Oslo

Anonymous poster hash: df11b...a10

Denne var fra Enebakk... :)

Tydeligvis flere av samme ulla der ute :D

Skrevet

Ganske ung og uerfaren, en type jeg hadde sikla litt etter ga tydelig uttrykk for at han var interessert ute på byen. Vi sto og snakket og så spurte han "skal vi dra hjem til meg å ta en sandwich?" Ok, flott tenkte jeg, mat og hopping i høyet. Stusset litt da kameraten han ringte på døre rett etter at vi kom hjem til han, OG han gjorde ikke mine til å diske opp med noe mat liksom. Neida, dumme meg hadde jo ikke skjønt at jeg, han og kompisen utgjorde samdwichen...nekta plent, kameraten ble sur (han trodde jo jeg hadde viste om det og ville) mens typen jeg sikla etter betalte taxi for meg hjem.

En gang hadde jeg og en kammerat sex på danskebåten, i en køyseng..trodde vi var alene med hørte plutselig noen røre seg i senga over oss "øhø, kan dere være litt stille..?" . Uff hvor flaut, litt vel mye innabords kan man si..

Anonymous poster hash: ccf4e...637
Skrevet

tror den kleineste opplevelsen i forbindelse med en ONS var da jeg hadde med en kompis av en venninne hjem og vi hadde sex. Det er det kjedeligste, minst spenstige - fantes ikke kjemi - opplevelsen jeg har hatt. Og jeg har i mine yngre dager hatt en del ONS. Som om ikke sexen var klein nok, så klarte han prestere å si dette på vei ut av døra dagen etter: "var jeg godkjent i senga eller?". Jeg klarte ikke si noe, bare lukket døra i ansiktet hans.

Og selvsagt så ringte han og maste i flere uker om å treffes igjen. Ta et hint da!!

En annen teit ONS var med en bekjent etter en bytur. Ganske så full, og klarte ikke å finne trusa min dagen etter. Måtte ta på meg klam bukse (sånn skai-slengbukse som var pop på begynnelsen av 2000-tallet...) og gå hjem. FIkk mld om at trusa ble funnet hengende i taklampa hans senere på dagen. stilig.

Anonymous poster hash: 5ffec...084

hahahahaha

håper trusen var ren! huff fysj hahaha

syns jeg ser for meg en truse henge der på en lampe....hahah

Anonymous poster hash: 1bb10...cef

Skrevet

Hahahaha :D Utrolige historier jenter!!

En gang (i russetiden faktisk) var jeg på byen med noen venner etter en kro. Russeklær og alt :) Var mer en litt full... og det var veldig mørkt på utestedet. Begynte å prate med en fyr, og hadde en litt "utprøvende periode" så bestemte meg for å bli med han hjem. Viste seg at han bodde på et hotell over helga. Ok. Vel inne på rommet plasserte han meg på sengekanten og gikk selv på badet. Plutselig går lyset på i rommet, og ut kommer`n - splitter naken, halvfeit og med en rose i munnen. Han gnir seg langs dørkanten med et slags "tiger-uttrykk" mens siklet henger ut mellom roseblader. Og fyren var IKKE pen, og antagelig nærmere 45 år gammel. OM JEG KOM MEG FORT HJEM ELLER???

Også var det den gangen jeg tok med en fyr hjem fra byen. Han var faktisk veldig hyggelig og grei. Sexen var elendig da, men det ble heldigvis overstått fort ;) Dagen etter våkner jeg og er ikke kjempe fornøyd..... Han våkner også, og i stedet for å dra hjem begynner han å kose, og spør hva jeg liker til frokost. WHAT THE FUCK??? Visste ikke hva jeg skule gjør, så står opp, går på badet å kler på meg - før jeg sniker meg ut og drar til en venninne. Dro tilbake etter 5 timer, og hvem tror dere lå i senga mi og ventet??? Og som FORTSATT lurte på hva jeg likte til frokost? Endte med at jeg faktisk måtte kaste han ut. Han spurte om han kunne vente inne til taxi kom, men han fikk beskjed om at han fikk stå utenfor..... :P

Anonymous poster hash: 9ec1c...7ae
Skrevet

Jeg må være verdens verste ons!!

1. gang: angret meg og latet som jeg sovnet midt i akten

2. gang: angret meg før akten og slengte han på gulvet. Men han tok jo aldri hintet om å gå neste morgen. Og ble kjempe sur når det endelig gikk opp for han, at jeg ville han skulle gå

Anonymous poster hash: 46d51...24a

Skrevet

Tiger-uttrykk, faktisk! *ler så jeg rister*

I love dib!

Anonymous poster hash: 90c21...d55

Skrevet

Klarer ikke dy meg. Jeg må kommentere sånn at jeg får følge denne sinnsyke tråden. ;) Fantastiske historier! :)

Skrevet

Hahahaha :D Utrolige historier jenter!!

En gang (i russetiden faktisk) var jeg på byen med noen venner etter en kro. Russeklær og alt :) Var mer en litt full... og det var veldig mørkt på utestedet. Begynte å prate med en fyr, og hadde en litt "utprøvende periode" så bestemte meg for å bli med han hjem. Viste seg at han bodde på et hotell over helga. Ok. Vel inne på rommet plasserte han meg på sengekanten og gikk selv på badet. Plutselig går lyset på i rommet, og ut kommer`n - splitter naken, halvfeit og med en rose i munnen. Han gnir seg langs dørkanten med et slags "tiger-uttrykk" mens siklet henger ut mellom roseblader. Og fyren var IKKE pen, og antagelig nærmere 45 år gammel. OM JEG KOM MEG FORT HJEM ELLER???

Også var det den gangen jeg tok med en fyr hjem fra byen. Han var faktisk veldig hyggelig og grei. Sexen var elendig da, men det ble heldigvis overstått fort ;) Dagen etter våkner jeg og er ikke kjempe fornøyd..... Han våkner også, og i stedet for å dra hjem begynner han å kose, og spør hva jeg liker til frokost. WHAT THE FUCK??? Visste ikke hva jeg skule gjør, så står opp, går på badet å kler på meg - før jeg sniker meg ut og drar til en venninne. Dro tilbake etter 5 timer, og hvem tror dere lå i senga mi og ventet??? Og som FORTSATT lurte på hva jeg likte til frokost? Endte med at jeg faktisk måtte kaste han ut. Han spurte om han kunne vente inne til taxi kom, men han fikk beskjed om at han fikk stå utenfor..... :P

Anonymous poster hash: 9ec1c...7ae

hahahaha neiiii så jævlig.... !!!! 

de MÅ jo være tilbakestående

Anonymous poster hash: 1aea1...08d

Skrevet

Hahaha... Syk tråd! :D

Jeg ble med en kar hjem. Hadde vært på byen og drukket ganske mye.. Han bodde i en sokkeleilighet og der var jo greit tenkte jeg.. Sov ganske lenge dagen etter og plutselig går døra opp og MOREN hans kommer inn med nyvaska klær! Jeg skvatt og ble helt forferdelig flau! Han bodde hjemme hos moren!! Guuud! Hun la til og med klærne inne i skapet mens jeg lå der! Det verste var at jeg ikke hadde noen som helst anelse om hvor jeg var(dette var før GPS på mobil), så gikk i evigheter (søndag ettermiddag) gjennom gater hvor barn lekte i den korteste kjolen. Det lyste "ONS" og walk of shame! Aldri igjen!

Anonymous poster hash: 5fbb5...48e

Skrevet

Jeg hadde fra før av kun hatt sex med exen min, og jeg forbannet meg på at han ikke skulle være den siste jeg hadde sex med. Pluss at jeg var veldig nyskjerrig på ons...

Da vi kom igang og han skulle putte den inn, så gikk ikke det fordi den var GEDIIIIIIGEN! Den var på størrelse med en 0,5l brus flaske!!!!! Og det var vondt...

Etter mye vondter så endte jeg opp med å si at jeg var "ferdig". Han bare pliiiz come on (spansk)!!! Jeg satt på badekarskanten også reiste jeg meg opp å da var det masse blod der...

Han pulte meg til blods!!

Dåner av å tenke på dette... Det var fælt.

Jeg skal forresten aldri ha et ons igjen.

Anonymous poster hash: f69dd...324

Skrevet

Herregud så mange sinnsyke historier!:-p lo ekstra godt av han med sikkelrosen:-D nesten litt synd at jeg ikke har slike historier selv:-p

Skrevet

Ikke hatt, men må følge med på tråden!

Skrevet

Jeg hadde fra før av kun hatt sex med exen min, og jeg forbannet meg på at han ikke skulle være den siste jeg hadde sex med. Pluss at jeg var veldig nyskjerrig på ons...

Da vi kom igang og han skulle putte den inn, så gikk ikke det fordi den var GEDIIIIIIGEN! Den var på størrelse med en 0,5l brus flaske!!!!! Og det var vondt...

Etter mye vondter så endte jeg opp med å si at jeg var "ferdig". Han bare pliiiz come on (spansk)!!! Jeg satt på badekarskanten også reiste jeg meg opp å da var det masse blod der...

Han pulte meg til blods!!

Dåner av å tenke på dette... Det var fælt.

Jeg skal forresten aldri ha et ons igjen.

Anonymous poster hash: f69dd...324

Ja! Godt å vite at vi er flere, og at det faktisk ikke bare er meg som er skikkelig pyse.. Her og var den skikkelig tykk.. Mer enn tykkelsen på en stor hårsprayflaske eller noe.. Herregud.. 

Dette ble jo en herlig tråd jenter! :) Bra det er flere osm har vært litt "uskikkelige" og hatt et liv tidligere ;)

hi

Anonymous poster hash: 3a178...bd6

Skrevet

Hahaha, som jeg ler av alle historiene. Så mange rare folk som finnes der ute! Jeg kunne (desverre) holdt liv i denne tråden alene.. Skriver om en til når jeg nå er i gang!

Vel, så var det en kar jeg hadde møtt på fest noen ganger, klint litt med og jeg var så betatt. Han var ikke særlig pen, flink til å kysse eller hunk på noen slags måte, så hvorfor jeg var betatt må nå gudene vite. 

Men altså, vi var på fest på denne hybelen hans og anledningen bydde seg til at jeg kunne sove over. Forventet litt action jeg da, og setter i gang med "oppvarminga".

Han var ikke særlig intressert egentlig og jeg undret meg hvorfor siden han hadde vært sååå lidenskapelig når det gjaldt klininga. Får av oss litt av klærene.. av med trusa (hans!!) og.. :hakeslepp: 

Skjønte hvorfor han ikke helt var så lyste på sex. Tipper han hadde utrolig dårlig selvtillit. Tror ikke jeg klarte å skjule sjokket så godt heller.. Den er den minste penisen jeg til dags dato har sett. Eller, den hadde kanskje funket med tanke på lengden, har hatt god sex med menn med korte peniser, men den var så TYNN at jeg klarte ikke runke/gi bj. Like tynn som lillefingeren min, og jeg bare mista tenninga hel, men jeg prøvde nå likevel.

Tror han merket det på meg veldig godt, for helt plutselig, mens jeg holder på der nede på ham eller så tror jeg at jeg skulle prøve å kysse ham, så snur han seg rundt og kler på seg trusa. Løfter seg opp fra sofaen og sprader bort til enkeltsenga si og legger seg. Uten et ord.

Jeg ligger tilbake på sofaen og tenker wtf? Hadde null sjangs til å komme meg hjem og null strøm på tlf, så jeg kledde på meg og la meg på sofaen. Uten pute og uten pledd... Lå å skalv resten av de få timene av natta. Var så utrolig sur morgenen etterpå og var snar med å komme meg unna etter at jeg hadde fått strøm på tlf. 

Aldri sett fyren igjen.

Og hva er det med menn som kommer med hele den hjertesåre livshistorien sin under ONS? Har opplevd det flere ganger, og jeg vet ikke helt hva jeg skal si for oppriktig talt er jeg ikke intressert i å høre om eksen som har skuffet dem såååå stort. Er takk og lov ferdig med alt det der nå! Ikke noe jeg savner stort, selv om det blir gode historier av det :) 

Anonymous poster hash: 90b2c...653
Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Jeg ler meg ihjel, trodde jeg var alene om disse fæle minnene jeg :)

En gang traff jeg en jeg hadde møtt på Match.

Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg.

Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund.

Men så...han hadde jo den minste greia ever!

Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål.

Jeg ble så paff, lå der og ristet som i anfall med denne gærningen oppå meg.

Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord!

I tillegg var det "flink jente,kom igjen,kom for meg,flink jente bla bla bla.."

En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex.

Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! :o

Han sa han var singel den tosken!

Aldri kledd på meg så raskt eller løpt så fort...

Hah ha lenge siden eller? Tror nesten jeg har vært bortpå han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...