Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #51 Skrevet 9. november 2013 Synes nesten det er like komisk med alle dere som har behov for å presisere at dere ikke har hatt ONS og er såååå glad for det. Ja, ja, what ever! Anonymous poster hash: 29a5b...1ca
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #52 Skrevet 9. november 2013 Haha godt det er flere! Har flere ganger glemt at jeg har mensen eller ikke barbert med nedentil (for skulle egentlig ikke på fest osv, -men herregud hvor man har draget når man egentlig ikke vil/kan), men det har ført mest til luremusepisoder når jeg kommer til meg selv (går alltid på badet for en kattevask først). MEN: jeg havnet en gang til sengs med en polakk som jobbet på et tivoli! Herregud jeg bekymra meg mye for gonore og hiv etterpå...! Så mye at det flaue tenkte jeg ikke så mye på. Hvertfall, var dritings og husker så og si ingenting når jeg våkner i en slags husvogn! Polakken kommuniserer vha ordbok og finner frem ordet mensen på engelsk.... Ser at det er ikke søl i senga (men sikkert litt på han), men du verden hvor jeg slet med å få ut den tampongen da jeg kom hjem!! Og jeg har også havnet på en jomfru med liten tiss en gang... Sex for å være snill ja... Anonymous poster hash: ff8bd...475
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #53 Skrevet 9. november 2013 Var med en kar hjem på nach engang (til foreldrene hans sitt hus). Var bare meg, han og kompisene. Da vi fant ut at det var på tide å sette i gang, fant kompisene ut at det var hysterisk morsomt å 'tilfeldigvis' komme inn på rommet til enhver tid. Dagen etter kledde jeg raskt på meg og kom meg ut, så jeg klarte å gå fra trusene. Han karen sendte meg et veldig fint bilde av mine knæsj rosa truser som juletrepynt. Håper de tok de ned før foreldrene hans kom hjem.. En annen gang var jeg med en fyr hjem til leiligheten hans, som basically vat et lite skur bygd innerst i en garasje. Han dro 'The Game' på meg, dvs latet som han ringte en kompis og sa han haddr en villig frøken i seng. Naive lille meg trodde da at det skulle bli noe ala trekant og begynte å bli veldig nervøs. Midt under akten avslører fyren at det ikke kommer noen andre og så spruter han over hele meg, som om det var verdens mest naturlige ting! Kan trygt si at jeg ikke ble liggende over! Anonymous poster hash: 8a298...65b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #54 Skrevet 9. november 2013 Jeg har hatt min del av ONS, men har heldigvis ikke opplevd så syke ting som mange av dere.. Hehe Mine er mer uskyldige.. Våknet opp på en lugar på båten etter en fylletur på color festival, jeg var på vei til Danmark for å være på kurs som lærling. I det vekkerklokka starter og jeg gløtter på øya så ser jeg en arm som strekker seg over meg for å skru av alarmen. Husker blikket mitt vandret opp og ned denne hårete armen før jeg snudde meg rundt og så rett inn i det søteste morratrynetjeg noen gang har sett, det var bartenderen fra båten "god morgen, Camilla, sovet godt?", spør han. Camilla? Hva faen? Det er jo ikke mitt navn snur meg mot nattbordet igjen og der ligger visst bankkortet mitt som han hadde oppbevart for meg (jeg hadde ikke lommer) og da gikk lyset opp for meg. Jeg hadde brukt leg'et til storesøstra mi (jeg var bare 17 (og et halvt (viktig!!) år).. Huff da!! Husker det som jææævlig kleint Men han tok det pent, jeg fikk faktisk med et nøkkelkort til lugaren hans sånn at jeg kunne bruke lugaren hans på dagseilingen hjem uka etter. Det ble visst ikke et ONS allikevel, vi datet nesten et år etter det Anonymous poster hash: 6b7d1...373
rytme Skrevet 9. november 2013 #55 Skrevet 9. november 2013 Hahahaaaaahaha! Jeg ler meg ihjel, trodde jeg var alene om disse fæle minnene jeg En gang traff jeg en jeg hadde møtt på Match. Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg. Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund. Men så...han hadde jo den minste greia ever! Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål. Jeg ble så paff, lå der og ristet som i anfall med denne gærningen oppå meg. Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord! I tillegg var det "flink jente,kom igjen,kom for meg,flink jente bla bla bla.." En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex. Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! Han sa han var singel den tosken! Aldri kledd på meg så raskt eller løpt så fort... Anonymous poster hash: 3be80...55a Ha ha ha ha den siste historien din går igjen i hodet mitt nå! Ser for meg panikken, den drittungen som kaster brus(? Så jævla frekk!) på deg, og du som sslikker deg litt eundt mummen før øynene dine buler da du skjønner at koma er der...før du kler deg i full fart seendes ut som en drukna katt. "Eh, ingshill kona!". Drittunge? Altså, hun var vel helt sjokkert over å finne ei jente i ektesengen, da gjør man gjerne impulsive ting. Ikke kall en forsmådd kvinne frekk, herrefred.... Anonymous poster hash: 675ea...f61 Du leste ikke det innlegget så veldig godt, gjorde du vel? Du kan jo lese det en gang til og se om du da ser at du har misforstått totalt? Hehe :-) Anonymous poster hash: cd94b...b14 Mmmm, er du sikker på at det ikke var du som ikke leste det så nøye? :0) Anonymous poster hash: 675ea...f61 Jeg er ikke noen av dere anonyme, men det kommer vel strengt tatt ikke frem av innlegget om det var mannen eller kona som kastet brus, så dere har begge bare antatt at det var en av dem Personlig tror jeg det var kona, for jeg tviler på at mannen hadde begynt å hyle å skrike hvis han hørte at konen kom hjem, han hadde nok heller sett at hun forsvant i det stille....
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #56 Skrevet 9. november 2013 For det første: hahahahaha! For det andre: dette er noe av det sykeste jeg har lest noen gang For det tredje: dere burde komme ut med en felles bok med disse historiene,herregud,sykt, sykt, sykt! !! Når det er sagt: OMG, ufattelig glad jeg aldri har hatt noen ONS. Anonymous poster hash: 0f42b...9ec Du må være utrolig kjedelig hvis du syntes dette er så vannvittig sykt. Var morsomt og rimelig normalt spør du meg Anonymous poster hash: a2c7c...793
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #57 Skrevet 9. november 2013 Hahahaaaaahaha! Jeg ler meg ihjel, trodde jeg var alene om disse fæle minnene jeg En gang traff jeg en jeg hadde møtt på Match. Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg. Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund. Men så...han hadde jo den minste greia ever! Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål. Jeg ble så paff, lå der og ristet som i anfall med denne gærningen oppå meg. Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord! I tillegg var det "flink jente,kom igjen,kom for meg,flink jente bla bla bla.." En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex. Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! Han sa han var singel den tosken! Aldri kledd på meg så raskt eller løpt så fort... Anonymous poster hash: 3be80...55a Ha ha ha ha den siste historien din går igjen i hodet mitt nå! Ser for meg panikken, den drittungen som kaster brus(? Så jævla frekk!) på deg, og du som sslikker deg litt eundt mummen før øynene dine buler da du skjønner at koma er der...før du kler deg i full fart seendes ut som en drukna katt. "Eh, ingshill kona!". Fikk det nok ikke frem men det var faktisk kona som kastet brusglasset og dro av meg dyna... Mannen sto der som en mumlende tosk bare. Anonymous poster hash: 3be80...55a
skinnfilla Skrevet 9. november 2013 #58 Skrevet 9. november 2013 Jg ble hjem en fyr en gang i min ungdom , Fin gutt, snill og grei.... Helt til han dro av seg beltet og klappet til meg over ræva så det sang! Jeg skreik til , han sa : bare vent littså blir det bedre! Fikk meg et par rapp til før jeg reiv til meg klær og hoppa ut verandadøren ogdover rekka. Det ble en lang tur gjennom myr og skog. Da jeg fikk se meg selv i et bilvindu, så jeg helt gal ut. Skjorta halvveis på og sminke over hele ansiktet. Var sår og hoven på rumpa hele neste dag, jeez ,
*SommerFrisk* Skrevet 9. november 2013 #59 Skrevet 9. november 2013 Hahahaaaaahaha! Jeg ler meg ihjel, trodde jeg var alene om disse fæle minnene jeg En gang traff jeg en jeg hadde møtt på Match. Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg. Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund. Men så...han hadde jo den minste greia ever! Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål. Jeg ble så paff, lå der og ristet som i anfall med denne gærningen oppå meg. Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord! I tillegg var det "flink jente,kom igjen,kom for meg,flink jente bla bla bla.." En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex. Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! Han sa han var singel den tosken! Aldri kledd på meg så raskt eller løpt så fort... Anonymous poster hash: 3be80...55a Ha ha ha ha den siste historien din går igjen i hodet mitt nå! Ser for meg panikken, den drittungen som kaster brus(? Så jævla frekk!) på deg, og du som sslikker deg litt eundt mummen før øynene dine buler da du skjønner at koma er der...før du kler deg i full fart seendes ut som en drukna katt. "Eh, ingshill kona!". Drittunge? Altså, hun var vel helt sjokkert over å finne ei jente i ektesengen, da gjør man gjerne impulsive ting. Ikke kall en forsmådd kvinne frekk, herrefred.... Anonymous poster hash: 675ea...f61 Oi sorry. Forstod det som at det var -han- som kasta brus på henne. Hadde jeg skjønt at det var kona, så hadde jeg aldri sagt det. Og uteoskap er æsj ja, men den diskosjonen kan tas i en annen tråd. Denne skulle være for morro:)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #60 Skrevet 9. november 2013 Det er så flaut at jeg signerer anonym denne gangen Hadde hatt oss et par ganger før. Vi hadde dødsbra sex. Så var det tid for analsex. Tarmen min var tydeligvis ikke tømt. Skikkelig 2 dager på fylla bæsj. Trenger jeg å si mer..? Anonymous poster hash: 371fd...560 Ååååneeei Anonymous poster hash: bece2...cb4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #61 Skrevet 9. november 2013 Her var det mye syyykt! hehe...Trodde jeg hadde hatt det ille, men jeg har nok bare hatt mange ons og ikke så mye rart som har skjedd. Det verste....hm....da jeg var veldig ung, kanskje 18....en utrolig søt gutt, med verdens MINSTE utstyr....lillefingeren min når den var stiv liksom... Han trodde han var all that i sengen, og etterpå spurte han: var det like godt for deg som for meg??! Eh.........jeg var så utrolig skuffet....hehe Eller stripperen som jeg holdt på med en stund da, han som ville jeg skulle ha på meg perlekjede og sko under akten...........................say no more...dumpet han veldig fort........... Anonymous poster hash: 1bb10...cef
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #62 Skrevet 9. november 2013 Klarer nok ikke å utkonkurrere de verste her, men husker en som hele tiden sa 'Flink jente! Ååå så flink jente! Fliiink jente!' Var litt forstyrrende, kan du si... Anonymous poster hash: df11b...a10
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #63 Skrevet 9. november 2013 Tok med meg hjem en fantastisk kjekk mann i midten av tjueårene. Han var solbrun, to tatoveringer, muskuløs og var veldig pen! Følte jeg var den heldigste dama i hele verden Fikk sjokk når vi la oss, han hoppet bare på meg uten noe som helst forspill! Under akten var han en duracell kanin og det hele var over før jeg fikk tenkt meg om. Han avsluttet hele sjarmørtappen med: Skal du ha orgasme, får du ordne det sjæl. Morsom type.. Anonymous poster hash: f28f4...0e1
Von Hertelhofen Skrevet 9. november 2013 #64 Skrevet 9. november 2013 (endret) Det hadde vært moro å fått høre mannfolkenes versjon av historiene Spesielt den om mensen-barten og hun med fyllebæsjen! Endret 9. november 2013 av Dataverket
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #65 Skrevet 9. november 2013 Klarer nok ikke å utkonkurrere de verste her, men husker en som hele tiden sa 'Flink jente! Ååå så flink jente! Fliiink jente!' Var litt forstyrrende, kan du si... Anonymous poster hash: df11b...a10 Har vi møtt den samme kanskje??? Jeg skreiv litt lenger opp her... Anonymous poster hash: 3be80...55a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #66 Skrevet 9. november 2013 Har aldri hatt onenightstands men en venninne av meg hadde en fyr som tok flere røykepauser underveis... Anonymous poster hash: 1b310...686
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #67 Skrevet 9. november 2013 Her var det mye syyykt! hehe...Trodde jeg hadde hatt det ille, men jeg har nok bare hatt mange ons og ikke så mye rart som har skjedd. Det verste....hm....da jeg var veldig ung, kanskje 18....en utrolig søt gutt, med verdens MINSTE utstyr....lillefingeren min når den var stiv liksom... Han trodde han var all that i sengen, og etterpå spurte han: var det like godt for deg som for meg??! Eh.........jeg var så utrolig skuffet....hehe Eller stripperen som jeg holdt på med en stund da, han som ville jeg skulle ha på meg perlekjede og sko under akten...........................say no more...dumpet han veldig fort........... Anonymous poster hash: 1bb10...cef Nå er ikke min mann en stripper men han liker perlekjede på meg imenst vi holder på. Ikke hver gang men innimellom. Anonymous poster hash: 1b310...686
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #68 Skrevet 9. november 2013 Ble hjem med en skikkelig kjekkas. Han var utrolig flink til å kline og det var full action. Jeg er glad i å suge, men det skal da bare være forspill, men tro det eller ei, plutselig kommer fyren, etter under 2 minuttter!! Jeg spurte hvorfor han ikke ga beskjed at det ble for intens for ham, da sa han at han så ikke nødvendighet??? Vel, han var jo bare i begynnelsen av 20åra, da skulle man forvente at han får det til igjen etter nokså kort tid, og den tiden kunne han jo bruke på meg. Men neida, han var så trøtt og fornøyd at han duppet av. Aldri vært så frustrert!!!! Anonymous poster hash: 0fe4d...00e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #69 Skrevet 9. november 2013 Jeg var ung, ca 18 år. Var en fyr som var skikkelig kjekk, populær og litt sånn bad ass type. Vi hadde flørta en god stund (noen måneder) og til slutt ble jeg med han hjem. Han var en dårlig kysser, litt mekanisk og mye stiv tunge :-( Så kledde han av seg og den minste reka dukka opp. Jeg sto foran han mens han hadde buksa og bokseren godt rundt anklene og jeg sprakk ut i latter og sa at dette var jo ikke brukenes. Gjekk ut derfra i latterkrampe og han skjønte ikke noe. Fikk høre en stund etterpå at jeg var ei luremus, men men.....Anonymous poster hash: fd12a...c9f Eh..synes du var i overkant slem? Hvorfor følte du for å rakke ned på han for noe han strengt tatt ikke kan noe for? Anonymous poster hash: bece2...cb4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #70 Skrevet 9. november 2013 Haha godt det er flere! Har flere ganger glemt at jeg har mensen eller ikke barbert med nedentil (for skulle egentlig ikke på fest osv, -men herregud hvor man har draget når man egentlig ikke vil/kan), men det har ført mest til luremusepisoder når jeg kommer til meg selv (går alltid på badet for en kattevask først). MEN: jeg havnet en gang til sengs med en polakk som jobbet på et tivoli! Herregud jeg bekymra meg mye for gonore og hiv etterpå...! Så mye at det flaue tenkte jeg ikke så mye på. Hvertfall, var dritings og husker så og si ingenting når jeg våkner i en slags husvogn! Polakken kommuniserer vha ordbok og finner frem ordet mensen på engelsk.... Ser at det er ikke søl i senga (men sikkert litt på han), men du verden hvor jeg slet med å få ut den tampongen da jeg kom hjem!! Og jeg har også havnet på en jomfru med liten tiss en gang... Sex for å være snill ja... Anonymous poster hash: ff8bd...475 Huff been there done that... fikk jo nesten ikke ut tampongen! !! Anonymous poster hash: e02ab...c82
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #71 Skrevet 9. november 2013 Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er: Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil.... Anonymous poster hash: 1f27f...b89
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #72 Skrevet 9. november 2013 Jeg har flere. Han ene kom da han så meg naken og sprutet over hele senga. Ingen fysisk kontakt og kondomen i hånda. Etterpå sier han at han ikke kan garantere at han ikke har noe, for han har hatt sex uten kondom en gang. Lo hele veien hjem og lurte på om hans tidligere gang uten kondom var lik denne. Så er det han som stjal trusa mi. Han gjemte den bak en pute. Da jeg ba om å få den igjen tok han frem en truse og sa er det denne. Det var det ikke. Kom meg fort ut derfra. Digg at han i ettertid skrøt av erobringen sin til faren min sin kompis, så jeg fikk kjeft av gamlisene for å ha ligget med et stort svin. Den trengte jeg. Not! Så var det han som hadde pusurboxer og 8-10cm tiss. Han påsto at det handlet ikke om hvor stor den var, men hvordan man bruker den. Drit kjekk fyr og veldig snill. Kjente han litt fra før så jeg lot han prøve. Det var elendig og vennskapet røyk. Han klarte å si at jeg var unormalt vid og at han aldri hadde opplevd at damer hadde så mye vått der nede. Så ba han om analsex og ble kastet ut. Anonymous poster hash: 1ecc6...0dd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #73 Skrevet 9. november 2013 Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er: Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil.... Anonymous poster hash: 1f27f...b89 Pøh???!!!!???? Går det an???? Fy faen, hadde daua - i alle ordets betydninger!!! Anonymous poster hash: 3be80...55a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #74 Skrevet 9. november 2013 Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er: Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil.... Anonymous poster hash: 1f27f...b89 Vandrehistorie... Anonymous poster hash: b16b5...6fb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #75 Skrevet 9. november 2013 Ok, tror denne her topper alle tilsammen! Skrekkelig......har hørt den fra noen andre, vet ikke hvem personene er: Ei dame i en norsk storby var med en kjempekjekk kar hjem. De hadde deilig sex og hun dro hjem til seg etterhvert. Etter et par dager begynte det å klø noe sykt der nede....hun dro til legen for å finne ut hva det var, og......det viste seg at hun hadde fått LIK-ORM!!!!!!!! Syyyyykt......mannen var altså nekrofil.... Jepp, kjenner historien. Jenta bodde i Oslo Anonymous poster hash: 1f27f...b89 Anonymous poster hash: afb2e...500
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå