Gå til innhold

Hva er det kleineste/verste du har opplevd på one night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt på med en fyr, over lengre tid, som var veldig flink med fingrene sine, men som virket uinteressertt i penetrering. Altså, han hadde ikke noe i mot at jeg klatret opp på ham, men han hjalp ikke til, og han var alltid halvslapp. Så vi greide aldri å faktisk gjennomføre. Det var stort sett hsn som tok kontakt med meg, så det var jo ikke det at han ikke var villig. Jeg mistet etterhvert interessen... og noen måneder senere fikk jeg høre, via venners venner, at han hadde startet prosessen for å skifte kjønn. Nå heter han Sara.

Poste som anonyyyym.

Anonymous poster hash: 16fa8...09c

hahhahah ;D 

Gjest meg&mini
Skrevet

Jeg elsker denne tråden! Så mange syke historier:D

Det kleineste var ikke ons, men walk of shamen dagen etter. Uten truse, ganske gjennomsiktig kjole. Gikk forbi et bryllup og mange mennesker stod utenfor. Kjolen skle opp hver gang jeg tok et skritt, så for å si det sånn: ganske mange så rumpen min den dagen.

Jeg har en venninne som hadde walk of shame midt i barnetoget på 17.mai! Hehe:)

Skrevet

Huff, nå kommer det opp den ene etter den andre av historier fra harddisken her... 

1) Havnet på nachspiel og etterhvert sengen til en kjekkas som kom av å ta kvelertak på meg. Kan ikke si noe annet enn at jeg var redd fyren i lang tid etterpå.

2) Havnet i seng med en annen kjekkas som hadde en penis på størrelse med lillefingeren min. I tillegg prøvde han å massere klitoris, men bommet fullstendig på hvor den faktisk befinner seg. Etterpå ringte han bestekompisen sin som tilfeldigvis viste seg å være ONS i historie nummer 1... Her ble det heller ikke noe mer.

3) Traff en kjekkas på byen der vi leide oss inn på et hotellrom og hadde oss. Etterpå skulle vi ta taxi hjem hver for oss, så viser det seg at vi er naboer...og han er samboer.

4) Hadde en ONS med en superkjendis. Like etterpå fikk jeg konstantert gonorè (som mest trolig kom fra han) og min fastlege måtte kontakte kjendisen for å fortelle om at han burde teste seg. Han var i tillegg gift med barn.

Og jeg er veldig glad for at jeg har hatt ONS, de fleste av opplevelsene har faktisk vært veldig fine :-)

Anonymous poster hash: e2fac...d83
Skrevet

Til tross for at jeg bare er i begynnelsen av 20 årene har jeg opplevd mye rart. Prepare to be glad you didn't have so many ONS.

1. Snakket med en fyr jeg syntes var kjempesexy. På min alder og stilen hans var tiltrekkende. Eneste var at han skrøt voldsomt av størrelsen hans, av hvor god han er i senga og av hvor mange orgasmer han har gitt til andre kvinner. Shit au tenkte jeg og vi gjorde det. Men greia hans var slett ikke stor. Han nøt virkelig når jeg sugde han og var på nippet til å komme flere ganger. Selve sexen var bare inn og ut og sprut inni meg. Etterpå kastet han en rull med toalettpapir til meg. Skikkelig kleint siden det var så mye dårligere enn jeg forventet (his bad).

2. Havnet med en fyr hjem etter en tur på byen og fortalte han at jeg hadde mensen. Det brydde han seg ikke om og han bare dro av tampongen og gjorde sitt. Har også hatt sex med tampongen fremdeles inne...

3. Den gangen jeg rotet med en på nach. Første og siste gang sier jeg bare. Sexen var kjempegod, men så sovnet vi på et soverom som ikke var hans. I løpet av morgenen kom det masse menn innom, stirret og tok bilder. Dyna var merkelig liten og fikk ikke dekt til annet en brystene og magen, mens en del av underlivet va synlig for andre. Husker at en satt seg ved mine føtter og begynte å se inn under det lille dyna dekket av mitt underliv.

4. Skulle møte en gammel flamme for et ons. Han bodde fortsatt hos sin far som jeg hadde møtt tidligere. Jeg parkerte bilen og ute sto faren. Han ser på meg og jeg sier 'Hei, jeg skal bare besøke ****', og han sier 'Åå, og jeg som håpet du skulle besøke meg'. Han er pensjonist:O

Har mange flere historier på lager, men ble lei av å skrive. Det kommer sikkert flere etterhvert:) Enjoy!

Anonymous poster hash: 52ded...ca7

Gjest Antarctica
Skrevet

Herlig! Eller ... Fryktelig!

Kommer an på hvordan man ser det...

Har ikke hatt så mange som gikk helt galt, eller kanskje har hukommelsen vært nådig og trukket et slør over dem. Men jeg husker en fra studietida:

En kjekk, høy, vakker, kultivert og velbygd svenske kom i skade for å sovne midt under akten sammen med meg, grrrr! Jeg satt oppå der og syns det funka fint, og så bare slokna han.

Men så fikk jeg meg en blund jeg også. Og dagen etter gjorde han det, eh, godt igjen! Yum!

(Han skrev faktisk BREV til meg fra Sverige i en periode etterpå. Nesten et år. Huff, det må ha vært i oldtiden!)

Skrevet

I min pure ungdom bodde jeg på en liten hybel og siden jeg ikke var/er av den ryddige sorten kunne det se ganske nedsnødd ut der inne.     Tok ikke dette så høytidelig før jeg dro med meg en kar hjem som etter "akten" tilbød seg å hjelpe meg med å rydde.....

Litt flau da ja:)

Høres ut som gubben min, vet han har hatt sine ons og han har støv på hjernen.

Anonymous poster hash: 1b310...686

Skrevet

Kan ikke akkurat skryte på meg så mange onenightstands, men det særeste jeg har vært borti var en fyr som ropte "Jeg elsker deg" under hele sexakten.  Det var litt kleint kan man si :P 

Skrevet

For ikke å snakke om han som klaga på at han hadde så stor tiss da, at han ble svimmel hver gang han fikk stå.... Skikkelig stakkars meg også!

Ja den var stor men faen ikke SÅ ille ...

Anonymous poster hash: 1aea1...08d

Skrevet

Var så pussa at glemte at jeg hadde mensen ... Trenger ikke si mer ......

Uff, been there jah........Fryktelig flaut :rodme:

Han jeg var med dytta bare lakenet inn i skapet på hotellrommet vi var på.......Tenker stuepiken fikk seg en relativ ekkel opplevelse dagen derpå :daane:

Skrevet

Her må man passe på Anonymboksen ser jeg.

Jeg har en skikkelig klein en...

På vei hjem i fra fest traff jeg storebror av en gammel klassevenninne, siden han bodde i gangavstand takket jeg ja til å bli med innom på et aldri så lite nachspiel. De var kun tre stykker der, det ble drukket tett og jeg våknet neste morgen sammen med tre mannfolk, der to drev å sugde hverandre og den tredje drev å runka, ble spurt om jeg var hypp på en ny runde. Jeg løp ut av senga, fant klærne mine etter mye om og men, førstkommende mandag ringte jeg legesenteret og bestilte time. Fikk heldigvis ingenting, men jeg har ikke drukket stort etter den hendelsen. Blir dårlig av å tenke på det den dag i dag.

Anonymous poster hash: f0fed...84f

Skrevet

OMG. Vi har en vinner. ;)

Anonymous poster hash: 1be3f...453

Skrevet

Som flere andre støtt på en med minitiss.. Han ville ha meg på rygg og slang liksom bena mine bak ørene! I tillegg til å oppføre seg som en kanin på speed stønnet han "nærhet er viktig, nærhet er viktig". Uash!

Skrevet

Hahahaha!!

Dette gjør at jeg også vil ha en ONS før jeg blir for gammel..

Angrer på at jeg har vært gnien på musa :sukk:

Anonymous poster hash: 9e54b...a74
Skrevet

Hatt en del ons, men aldri opplevd noe skikkelig kleint. Det flaueste var vel da jeg og eksen i begynnelsen  av forholdet (så det tells jo ikke som en ons da egentlig) hadde sex i senga, og midt under akten finner ut at kompisen hans ligger og sover i den samme senga.....

Vi tenkte jo ikke på å sjekke om det lå noen der før vi begynte, kåte og nødne som vi var. Han blei vel mer sjokkert enn oss, da han våknet av at noen hadde seg ved siden av  han i dobbeltsenga...

Vi var jo sikker på at han ikke skulle være der akkurat da..

Anonymous poster hash: 487bd...cac
Skrevet

Dyyyyyytt :D

Anonymous poster hash: ea6a9...f31
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS. Og jeg er ikke heeeelt sikker på at jeg synes det er trist å ha hatt kjæreste og tilgang til regelmessig, god sex uten annen spenning eller overraskelser enn de man VIL ha i 20 år....?

Feste og drikke med venner kan man jo likevel?

En del av historiene her er jo på grensa til overgrep, og viser jo også veldig godt hvorfor de ansatte ved voldtektsmottaket her i byen nylig gikk ut i media og innstendig ba unge jenter om å prøve å drikke litt mindre og passe bedre på hverandre!

Bakgrunn: De hadde sjekket resultatene av blodprøvene av alle jentene de hadde hatt innom siden de åpnet, og nesten ALLE, og i hvert fall ALLE som selv trodde de hadde blitt dopet ned, hadde hatt veldig høy promille. Men ingen tegn til andre stoffer...

Bare for å ødelegge stemninga litt. Må bare innrømme at jeg håper datteren min aldri havner utpå på den måten enkelte av dere har gjort. Null kontroll og bare flaks som har gjort at ingen har blitt utsatt for SKIKKELIG farlige typer. Har venninner som har opplevd det: ONS i stupfylla med ukjent mann som endte med voldtekt, mishandlig, drapstrusler og store angstproblemer etterpå. All verdens "moro" i forkant var ikke verdt dette.

Anonymous poster hash: 8c35a...f57
Skrevet

Begynte morgenen med en avsugning, og han kom i munnen min. Noe jeg ikke er veldig begeistret for, så jeg skreik høyt "å nei!" Og et par sekunder etter var fyren dekket i kebaben jeg såiste fra kvelden før... Kledde på meg og rømte derfra så fort han gikk i dusjen.

Anonymous poster hash: 6c44d...66f

Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS. Og jeg er ikke heeeelt sikker på at jeg synes det er trist å ha hatt kjæreste og tilgang til regelmessig, god sex uten annen spenning eller overraskelser enn de man VIL ha i 20 år....?

En del av historiene her er jo på grensa til overgrep, og viser jo også veldig godt hvorfor de ansatte ved voldtektsmottaket her i byen nylig gikk ut i media og innstendig ba unge jenter om å prøve å drikke litt mindre og passe bedre på hverandre!

Bakgrunn: De hadde sjekket resultatene av blodprøvene av alle jentene de hadde hatt innom siden de åpnet, og nesten ALLE, og i hvert fall ALLE som selv trodde de hadde blitt dopet ned, hadde hatt veldig høy promille. Men ingen tegn til andre stoffer...

Bare for å ødelegge stemninga litt. Må bare innrømme at jeg håper datteren min aldri havner utpå på den måten enkelte av dere har gjort. Null kontroll og bare flaks som har gjort at ingen har blitt utsatt for SKIKKELIG farlige typer. Har venninner som har opplevd det: ONS i stupfylla med ukjent mann som endte med voldtekt, mishandlig, drapstrusler og store angstproblemer etterpå. All verdens "moro" i forkant var ikke verdt dette.

Hovedårsaken til det er ikke at jenter ikke har blitt dopet ned, men at rohypnol forsvinner svært raskt ut av blodet igjen.

Anonymous poster hash: a224a...fd9

Skrevet

Hmm... Ingen voldsomme ONS som kan måle seg med enkelte her inne, men allikevel...

Hadde med meg en engelskmann hjem en gang. Her ble jeg også utsatt for mini-tiss-syndromet. Han var stråååålende fornøyd, mens jeg egentlig bare kleda meg...:P Da han reiste spurte han om å se meg igjen, men jeg bare lo, sa "oh no"...og slang igjen døra...

En gang knakk sengebunnen i senga mi...og jeg og han som jeg hadde med meg hjem knakk sammen i latter..hehe... Fin fyr, sexen tok vi igjen dagen etter, men vi ble venner og ikke mer i etterkant :)

Anonymous poster hash: 3ecb8...564

Skrevet

Hovedårsaken til det er ikke at jenter ikke har blitt dopet ned, men at rohypnol forsvinner svært raskt ut av blodet igjen.

De som faktisk har regelmessig og god sex i et forhold, er vel uansett ikke de som har svart at de savner å ha et onenight- stand her. 

Og en gang må være den første med noen- uansett om det resulterer i et senere forhold, et elskerforhold eller kun den ene gangen.

HI ba spesifikt dessuten om de kleineste historiene, og derfor skiller nok disse historiene seg en del fra de mange vellykkede som også har blitt opplevd hos de som har svart.

Gjest Antarctica
Skrevet

Noen av oss har ONS i edru tilstand også. Eller med et helt ok antall drinker under vesten.

Fordi selv om vi liker sex, betyr det ikke at vi trenger å være idioter på alle måter. (Regner med at Moralens Vokterske her oppe syns klining, alkohol, drikking, gambling  - inkludert bingo -  og seriedrap er samme ulla av synd og fordervelse. Ville bare minne om at det fins mennesker som gjør det de vil og liker med dem de liker uten å miste huet.)

Skrevet

Var ikke ons, hadde møttes noen ganger, men i løpet av natta hadde jeg fått mensen! I tillegg lå jeg med benet oppå hans. Våkna før han på morgenen og så han hadde masse blod på låret etter meg  :overrasket: Jeg løp inn på badet i panikk og mens jeg forta meg med å sette i tampong lurte jeg på hvordan jeg skulle få vekk blodet fra han før han våkna. Jeg tok med meg en våt klut og satte meg forsiktig i senga, vaska i full fart og kasta kluten under senga. Tørka med å sitte å stryke han på låret! Når han våkna trodde han jeg satt å kosa med han og jeg var så flau og lata som ingenting :P Jeg turte aldri møte han igjen 

Anonymous poster hash: fb844...714
Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS. Og jeg er ikke heeeelt sikker på at jeg synes det er trist å ha hatt kjæreste og tilgang til regelmessig, god sex uten annen spenning eller overraskelser enn de man VIL ha i 20 år....?

En del av historiene her er jo på grensa til overgrep, og viser jo også veldig godt hvorfor de ansatte ved voldtektsmottaket her i byen nylig gikk ut i media og innstendig ba unge jenter om å prøve å drikke litt mindre og passe bedre på hverandre!

Bare for å ødelegge stemninga litt. Må bare innrømme at jeg håper datteren min aldri havner utpå på den måten enkelte av dere har gjort. Null kontroll og bare flaks som har gjort at ingen har blitt utsatt for SKIKKELIG farlige typer. Har venninner som har opplevd det: ONS i stupfylla med ukjent mann som endte med voldtekt, mishandlig, drapstrusler og store angstproblemer etterpå. All verdens "moro" i forkant var ikke verdt dette.

Det er litt feil. Rohypnol kan spores i blodet i inntil 30 dager med riktige blodprøver.

Skrevet

Jeg har aldri hatt ONS. Og jeg er ikke heeeelt sikker på at jeg synes det er trist å ha hatt kjæreste og tilgang til regelmessig, god sex uten annen spenning eller overraskelser enn de man VIL ha i 20 år....?

En del av historiene her er jo på grensa til overgrep, og viser jo også veldig godt hvorfor de ansatte ved voldtektsmottaket her i byen nylig gikk ut i media og innstendig ba unge jenter om å prøve å drikke litt mindre og passe bedre på hverandre!

Bare for å ødelegge stemninga litt. Må bare innrømme at jeg håper datteren min aldri havner utpå på den måten enkelte av dere har gjort. Null kontroll og bare flaks som har gjort at ingen har blitt utsatt for SKIKKELIG farlige typer. Har venninner som har opplevd det: ONS i stupfylla med ukjent mann som endte med voldtekt, mishandlig, drapstrusler og store angstproblemer etterpå. All verdens "moro" i forkant var ikke verdt dette.

Det er litt feil. Rohypnol kan spores i blodet i inntil 30 dager med riktige blodprøver.

Det stemmer ikke. Mottakene har klaget på at de ikke får undersøkt dette hos jenter som først kommer til dem morgenen etter, siden sporene da er borte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...