Gå til innhold

Hva er det kleineste/verste du har opplevd på one night stand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hahahhahahahahahaha tror jeg dævver av latter. Hahhahahha oooofh hhahahahhaha

Anonymous poster hash: 62be9...904

Skrevet

Hahaha! Mye IRC sex i sin tid ser jeg ;)))

Anonymous poster hash: 97568...45a
Skrevet

Sov tungt og drømte at jeg var på do. Tisset ut hele senga hans, huff...

Anonymous poster hash: dde56...5a1
Skrevet

Åh herregud, jeg kjenner jeg blir så inderlig glad for at jeg aldri har hatt noe ons i hele mitt liv.

Takk GUD for at jeg møtte mannen min når jeg var 16 og (relativt) upult, haha :-)

Anonymous poster hash: cd94b...b14
Skrevet

Ble med en fotballspiller hjem en gang. Vi hadde sex på et sånn spillbord (husker ikke hva slags) og det KNAKK.... 

Eller den gangen jeg hadde et ONS med en som ropte "DU JA, JA- DU JA.. ÅH- DU JA" under hele akten... WÆÆÆÆÆH...

Anonymous poster hash: efb89...07e
Skrevet

Jeg og en jeg hadde vært betatt av en stund dro hjem til pendlerhybelen til faren hans for å drikke vin og snakke videre etter en kveld ute. 

Det ene ledet til det andre og i det han dro av meg trusen i senga kom jeg på at jeg hadde mensen.

"Blør du mye akkurat nå"? spurte han. "Nei", sa jeg. 

I neste øyeblikk hadde han tatt et godt tak i tampongtråden, rykket til og slengt den bak seg...! (AU ja!)

Dagen etterpå lette vi som gale etter tampongen, men fant den ikke. Og faren hans skulle komme tilbake til hybelen samme ettermiddag...  :/

Skrevet

Sa også til en jeg ble veldig tent på og hadde med hjem fra byen en gang at jeg hadde tenkt å drite i alle prinsipper og ha sex med ham. Han ble så glad, og takket og takket... :-o.

Det var egentlig bra sex også- det han manglet i utholdenhet før han kom, tok han igjen i sterk entusiasme og iver ;). Det forklarte dog mye da jeg senere fikk vite at jeg var den første han noen gang hadde sex med, og at han var noen år yngre enn det han hadde fortalt meg.....

Skrevet

Da jeg endelig skulle til å suge ham fikk jeg en del rester av dopapir i munnen. Tydeligvis hadde han vasket køllen og tørket den med dopapir i mangel av noe bedre...æsj.

Anonymous poster hash: b63a2...849

Ææææ

Skrevet

Huff.... trur en av de må være han med så liten piss at kondomet hang og slang!-bokstavlig talt...........

Jeg hadde vært forelska i han siden jeg var 13 år ellernoe, og når jeg da, 18 år gammel hadde meg med drt der..... ja, forelskelses eller betattheten var kjapt over....

Eller han som viste seg å ha det jeg kalle en pintopiss..... brun og hvitflekkete piss.

Ble ikke no der gitt. Ukontrollert kledde jeg på meg og dro uuten noen videre forklaring

Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Jeg ler meg ihjel, trodde jeg var alene om disse fæle minnene jeg :)

En gang traff jeg en jeg hadde møtt på Match.

Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg.

Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund.

Men så...han hadde jo den minste greia ever!

Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål.

Jeg ble så paff, lå der og ristet som i anfall med denne gærningen oppå meg.

Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord!

I tillegg var det "flink jente,kom igjen,kom for meg,flink jente bla bla bla.."

En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex.

Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! :o

Han sa han var singel den tosken!

Aldri kledd på meg så raskt eller løpt så fort...

Anonymous poster hash: 3be80...55a

Skrevet

Uff, jeg blir flau bare jeg tenker på det..Jeg endte opp med kompisen til en kompis av meg og etter å ha holdt på i evigheter(dere vet hvordan det er å ha sex i ikkeedru tilstand :P ) begynte det å bli lys ute og vi kunne se hverandre. Da ser jeg han er blodig i ansiktet og da mest på haken og det området. Jeg hadde fått mensen! Helt ute å vite det, jeg som alltid kjenner på kroppen når den er på vei... :klovn::flau:

Det verste av alt var at han ville treffe meg igjen, så jeg datet han en stund :tongue:

FY faen

Skrevet

Når du setter deg på do morran etter og ser rett på en medisinflaske som viser seg å være mot kjønnsvorter....

Ææææææ!!!!

(Ja vi brukte kondom, men likevel. Og nei, jeg ble ikke smittet, dette er mange år siden.)

Anonymous poster hash: d3773...f74

Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Kjekk,morsom og en sånn type som jeg visste bare var ute etter sex - akkurat som meg.

Han kom hjem til meg og jeg var såååå klar, for vi hadde flørtet og grisepratet ganske heftig en stund.

Og jeg vet ikke, men for å bøte på det tror jeg, så hadde han et sinnsykt tempo og en stygg kjeft for å få meg i mål.

Han byttet på å hive meg rundt så jeg havnet på topp innimellom, og jeg ble like ristet og herjet rundt med da...Lord!

En annen gang ble jeg med en jeg møtte ute, var full tenning og skikkelig bra sex.

Morgenen etter våkner jeg av hyl og skrik, og et glass brus i ansiktet mens dyna blir dratt av meg der jeg ligger naken....Kona var kommet hjem! :o

Ha ha ha ha den siste historien din går igjen i hodet mitt nå! Ser for meg panikken, den drittungen som kaster brus(? Så jævla frekk!) på deg, og du som sslikker deg litt eundt mummen før øynene dine buler da du skjønner at koma er der...før du kler deg i full fart seendes ut som en drukna katt. "Eh, ingshill kona!".

Skrevet

Stavefeilene mine i innlegget over er jo omtrent like vittig som historien....... gad!

Skrevet

For det første: hahahahaha!

For det andre: dette er noe av det sykeste jeg har lest noen gang

For det tredje: dere burde komme ut med en felles bok med disse historiene,herregud,sykt, sykt, sykt! !!

Når det er sagt: OMG, ufattelig glad jeg aldri har hatt noen ONS.

Anonymous poster hash: 0f42b...9ec

Skrevet

For det første: hahahahaha!

For det andre: dette er noe av det sykeste jeg har lest noen gang

For det tredje: dere burde komme ut med en felles bok med disse historiene,herregud,sykt, sykt, sykt! !!

Når det er sagt: OMG, ufattelig glad jeg aldri har hatt noen ONS.

Anonymous poster hash: 0f42b...9ec

Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Ha ha ha ha den siste historien din går igjen i hodet mitt nå! Ser for meg panikken, den drittungen som kaster brus(? Så jævla frekk!) på deg, og du som sslikker deg litt eundt mummen før øynene dine buler da du skjønner at koma er der...før du kler deg i full fart seendes ut som en drukna katt. "Eh, ingshill kona!".

Drittunge?

Altså, hun var vel helt sjokkert over å finne ei jente i ektesengen, da gjør man gjerne impulsive ting. Ikke kall en forsmådd kvinne frekk, herrefred....

Anonymous poster hash: 675ea...f61

Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Drittunge?

Altså, hun var vel helt sjokkert over å finne ei jente i ektesengen, da gjør man gjerne impulsive ting. Ikke kall en forsmådd kvinne frekk, herrefred....

Du leste ikke det innlegget så veldig godt, gjorde du vel? Du kan jo lese det en gang til og se om du da ser at du har misforstått totalt? Hehe :-)

Skrevet

Han fyren i kjellerstua syntes jeg egentlig litt synd på, altså. Han virket jo som en søt og omtenktsom fyr egentlig, i mine ører. Spandabel, tenkte på angrepille og alt... Ok da, han var kanskje litt sær og unødvendig masete, men det kunne jo hende han var alvorlig forelska?

Håper han fant seg ei snill jente senere, jeg!

Bortsett fra det er jeg utrolig glad for at jeg aldri har hatt noen ONS! Dette var syk, syk lesing. Og veldig morsomt.

Jeg kan fortelle om ei jeg kjenner. Hun måtte slutte å barbere seg nedentil fordi hun var så veldig plaget med inngrodde hår og stygge byller. Dessvere hadde hun veldig mye naturlig hårvekst. Hun burde vel ha stussa stasen, men når det ikke kunne barberes lenger, så fikk busken bare gro vilt, tenkte hu. Veldig stilig jente ellers, i en gjeng hvor man var godt over snittet opptatt av utseende.

Og så fikk hun med seg den lekre typen hjem etter fest, og de skulle ha sex. Men så fikk han helt sjokk over at hun hadde full busk! Det hadde han visst aldri sett før. Men OK, sex skulle de ha likevel, ikke noe problem. Problemet var bare at han klarte ikke å holde seg alvorlig. Han fniste hele tida, og tilslutt begynte han å breke som en sau. BÆÆÆÆ! Før han knakk sammen av latter! Det ble ikke mer på han, gitt. Venninna mi var skikkelig såra og følte seg fæl. Jeg syntes han var en stor dust med lite livserfaring, men i den gjengen var det visst helt utenkelig å ikke være glattbarbert, veltrent og passe spraytannet hele tida.

Anonymous poster hash: 8c35a...f57
Skrevet

Har kun hatt en ONS, aldri mer, dusten ville ikke gå. Han ville ha nr og navnet mitt. Aldri vært så glad når noen endelig har tatt hintet og gått. Tok han 2-3 timer

Anonymous poster hash: ebd50...171

Skrevet

Oh, my God! Jeg ler så jeg rister her jeg ligger. Dette er syke historier! Syyyke! 

Jeg har aldri hatt en ONS, og ikke hørt så mange gøye historier fra venner heller, siden de fleste trives aaalt for godt i forhold. 

Men en venninne var på fest hos noen svensker. De bodde sånn at de hadde felles stue, kjøkken og bad, så lå det 5-6 soverom på rekke og rad bortover en korridor (type hotellkorridor'ish). 
Hun fant den kjekkeste svensken (i hennes øyne), og så en mulighet for å ha sex med noen hun garantert ikke kom til å ha noen kontakt med senere. Hun var klar, og spurte hvor soverommet hans var. Det var innerst i korridoren, så de måtte gå forbi de andre soveromsdørene først. Noen dører var åpne, resten var igjen, men hun kunne tydelig høre hva som skjedde på alle rommene. Der den ene døren stod åpen, fikk hun direkte øyekontakt med ene jenta som lå å spriket der - hennes gifte nabo, men fyren hadde venninnen min aldri sett før. 
Hvert fall, de kom inn på rommet. Han kledde av henne, og hun ventet i spenning. Han kledde veldig fort av seg selv også. Hun så forvirret på han, og klarte å lire av seg "trenger du hjelp, eller?" (hun trodde ikke han var stiv! Minste penisen hun hadde sett, og det var etter et kjapt Google-søk dagen etter) Han sa, på "sjarmerende" svensk at eneste hjelpen var at hun måtte legge seg ned og bare "motta, og nyyyyte" 

Hun kjente det såvidt, og ville teste han litt, så hun utbrøt at han måtte ha kondom! Han fant kondom, men den ville absolutt ikke henge på. Det var bare ikke mulig, så hun så sin mulighet til en gyldig grunn til at hun ikke kunne fullføre, så hun løp ut, og ringte meg, mens hun såvidt klarte å puste i en intens latterkrampe. Guud, så morsomt, og stakkars jente :P 

Kun noen helger etter var jeg i samme leiligheten, og det var visst et sted der svensker og polakker bodde frem til til hadde fått seg jobb i Norge og kunne fikse sin egen leilighet. Det var altså noen nye mennesker der da jeg var der, men jeg klarte ikke å holde meg seriøs mens jeg var der, så jeg måtte bare gå... Ser for meg den stakkars venninnen min, og det paniske blikket til nabokonen hennes :P 

Anonymous poster hash: 5d303...a53
Skrevet

Hahahaaaaahaha!

Drittunge?

Du leste ikke det innlegget så veldig godt, gjorde du vel? Du kan jo lese det en gang til og se om du da ser at du har misforstått totalt? Hehe :-)

Mmmm, er du sikker på at det ikke var du som ikke leste det så nøye? :0)

Skrevet

Hehe, skjønner de som er glad de ikke har hatt ons her, men samtidig… Var utrolig artig periode også, og masse spenning. Noen rare opplevelser, men ville ikke vært perioden foruten, kjenner jeg. Hadde en del fiaskoer selv, men kommer ikke på noe morsomt. Men liknende med ei over her, hadde jeg ei venninne som la seg kliss naken i senga til "sviger"foreldrene og under dyna til "sviger"far, haha, syns den er helt herlig. Disse tok det bra da, ble en litt klein frokost, men ellers greit :P

Anonymous poster hash: f6f38...c50
Skrevet

Mange artige historier her ja! har noen selv, men kan ikke dele alle :P

spydde ned senga til en fyr en gang, så har jeg tydeligvis prøvd å tørke opp etter meg med et gjestehåndkle fra badet. OG prøvd å dra ned dette håndkle i do! sikkert for å skjule spor :P jeg husker ingenting av dette bortsett fra et vagt minne om at jeg står å dytter det ned i dass med do børsten! Han kjørte meg hjem ganske sur dagen etter og kommenterte at han måtte hjem å rydde opp etter meg :P 

Anonymous poster hash: cb7e9...0a5
Skrevet

Hadde et ons med en fyr en gang som bodde et stykke unna meg. Vi tok taxi hjem til han og begynner å kline i stua. Klærne går av og i det vi ligger i sengen og skal til P begynne for fyren det for seg at han skal gi meg oralsex. Problemet er bare at han ikke klarer å bestemme seg for om lyset skal av eller på, og det ender med at hans smasher hele lampa så glasskåret fyker! I tillegg var hAn en smule hardhendt og jeg kjente jeg ble sår. Unnskylder meg og sier jeg må på do, der ser jeg at jeg har begynt å blø ved klitoris fordi dusten er så hardhendt.

Bestemmer meg for å reise, finner klærne og bare går. Sa aldri badet eller noe, bare gikk. Fattig student som jeg var gikk jeg 1,5 mil før plutselig det dukket opp en arbeidsbuss kl 05 som jeg fikk ta inn til sentrum.

Det var siste gang jeg ble med noen hjem som bodde så langt unna!

Anonymous poster hash: d568a...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...