Gå til innhold

Får du orgasme ved samleie ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten assistanse av noe annet, altså orgasme av selve samleie? Jeg får sjelden det, og det synes jeg er litt rart siden jeg er ganske så frigjort, slapper av og trygg på meg selv.

Fint orgasmer på andre måter, oralsex etc,

Anonymous poster hash: f8434...c6d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 277f8...045

Skrevet

skal være passe dårlig sex om jeg IKKE får det :P

er jeg full derimot?? kan jeg bare GLEMME det

Anonymous poster hash: 6fb48...fc4
Skrevet

Ja, men kun om jeg rir.

Anonymous poster hash: c219c...02d

Skrevet

Jeg får ikke :( Sliter med å få det ellers også

Anonymous poster hash: ef2de...c47
Skrevet

Så hvorfor jeg ikke dette da?? Hm...hehe

Kan fint få mange orgasmer, sprutorgasme også og alt det der, men da må det andre ting enn bare mannen sin ja dere vet hehe... for at jeg skal komme.

Og jeg har superbra sex da, men lurer på hva som gjør det...................

HI

Skrevet

rettelse, jeg får det kun i misjonær-lignende stillinger, rir osv.. ikke bakfra for eksempel, må være litt kontakt med klitoris :P

Skrevet

Jeg får ikke uten stimuli av klitoris. Har aldri opplevd vaginal orgasme og jeg er 39 år. Jeg har hørt at dette ikke er uvanlig.

Anonymous poster hash: 96eb1...34b

Skrevet

en annen ting som er litt morsomt; jeg fikk aldri orgasme ved samleie før etter jeg fikk barn ;)

da bare KOM det helt av seg selv =)

Skrevet

Har samme problemet.. Eller, jeg kommer når jeg rir, men må på en måte gnukke meg til det selv, det funker ikke hvis mannen bestemmer rytmen.. Får ikke orgasme av noen andre stillinger, heller ikke oralsex. Føler jeg får mest nytelse i doggystyle, men klarer faen ikke komme av det...

Anonymous poster hash: 77577...950

Skrevet

Jeg får ikke uten stimuli av klitoris. Har aldri opplevd vaginal orgasme og jeg er 39 år. Jeg har hørt at dette ikke er uvanlig.

Anonymous poster hash: 96eb1...34b

Hmm..da er det kanskje slik at noen ikke får dette selv om de er voksne, trygge på seg selv, bra sex osv..

Godt å vite man ikke er alene

Skrevet

Har samme problemet.. Eller, jeg kommer når jeg rir, men må på en måte gnukke meg til det selv, det funker ikke hvis mannen bestemmer rytmen.. Får ikke orgasme av noen andre stillinger, heller ikke oralsex. Føler jeg får mest nytelse i doggystyle, men klarer faen ikke komme av det...

Akkurat det samme her, og føler det er litt juks med "gniing".

HI

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Trodde det var mest vanlig at man trenger mer stimulering en pikk ut og pikk inn for å få orgasme jeg ;)

Anonymous poster hash: 17ea1...644
Skrevet

Jeg får avogtil. Problemet her er at mannen ikke holder ut så lenge, så da må jeg være ekstrem kåt for å få det.

Anonymous poster hash: decbc...e22
Skrevet

Nei, her tar vi oss av meg først på andre måter ;)

Det er veldig rart, men med den første kjæresten min da jeg var 16 fikk vi alltid orgasme helt samtidig. Etter han har det aldri skjedd at jeg har fått orgasme under samleie... Helt merkelig.. Jeg tror vi ble tidsinnstilt på hverandre :P 

Anonymous poster hash: e98a4...5e0
Skrevet

Nei, får ikke vaginalorgasmer, må ha klitorisstimulering.

Og jeg er ekstrem trygg på meg selv om kommer veldig lett om jeg hjelper til.

Mannen har veldig lang og tykk penis, så om jeg ikke kommer av den, som kommer jeg vel ikke av noe ;)

Anonymous poster hash: bd17e...786
Skrevet

Jeg må stimulere klitoris for å komme.

Ut i fra samtaler med venninner om dette, virker det som det er slik for de fleste.

Jeg kommer heller ikke av oralsex, det blir liksom ikke hard nok stimulans :/ Men med fingring + oralsex er det null problem.

Ei venninne av meg har kommet kun ved å bli sugd på den ene brystvorta, jeg har nesten vært der selv..

Vel, nå skrev jeg mer enn du spurte om ;) Poenget var at vi er forskjellige ;)

Og at de fleste finner en god løsning til god sex :D

Anonymous poster hash: 4fa84...612

Skrevet

Det samme med meg. Best orgasme får jeg når kjæresten fingrer.

Anonymous poster hash: ee1b8...442

Skrevet

i misjonær kan jeg risikere å komme etter 3 jokk omtrent... ALLTID før mannen.. så enkelte ganger er jeg jo "lei" og øm lenge før han, plagsomt, men andre ganger kommer jeg meg opp igjen og rekker å få både 2 og 3 orgasmer før han får 1 ;)

Skrevet

Aldri fått det. Mannen er frustrert, det samme er jeg, må få sjekka meg snart!

Anonymous poster hash: 97f66...b9d

Skrevet

Aldri. Får det alltid når jeg onanerer, men har enda til gode å få orgasme med en mann. Er over 30 år og har hatt 12 partnere.

Anonymous poster hash: 51eb9...5ac
Skrevet

Nei, og det er jeg glad for. Fikkdet med første kjæresten min og syns det var like kjedelig hver gang. For får jeg orgasme er morroa ferdig. Blir så følsom at jeg ikke klarer å fortsette.

Anonymous poster hash: ba8ff...58a

Skrevet

Er faktisk helt normalt å ikke få orgasme ved rent samleie (ingen stimulering) det er faktisk ikke mer enn 30-35% av kvinner som får orgasme ved rent samleie, så det er ikke noe galt med dere :)

Her får jeg det, så lenge forspillet er bra, og/eller jeg er ekstra kåt.

Anonymous poster hash: cc632...f7f
Skrevet

Jeg fikk det BESTANDIG før. Men, jeg har nokk blitt litt slakkere med åra, og det er ikke bestandig jeg får det nå nei, desverre.. 

Men, her jobbes det med å bli trangere.. Kanskje noen kan si om de trener de musklene og evnt hvor ofte, og om de får eller ikke får orgasme med "kunn" penetrering ? :) 

Anonymous poster hash: 29c40...253
Skrevet

Får det ved slikking/fingring og om jeg hjelper til med klitoris stimulering :) mannen er en som holder ut sykt lenge og venter alltid på meg :) innimellom kan det koste blod, svette og tårer, men har vel ikke skjedd at jeg ikke har kommet med han ennå. Vært sammen i 3,5 år. De andre jeg har hatt sex med før han har jeg sjelden fått orgasme med, men de kom super fort og var mest opptatt av å komme selv tror jeg :P

Anonymous poster hash: 7bf42...96e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...