Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 har hår til midjen og lurte på om noen har forslag til noe "nytt" jeg kan prøve uten å klippe meg kort?? har lang pannelugg og "krøller" og rund ansiktform.... Anonymous poster hash: 9d05f...5b0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 9d05f...5b0
beibilykke Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Hmhm.. krøller som i KRØLLER? da kryper gjerne håret veldig, og med rundt ansiktsform ville jeg vært forsiktig med å få håret for tett til hals mtp enda rundere ansikt,? Hehe. Jeg er ingen ekspert da. Men spør frisøren i morgen og si du er åpen for noe nytt. Se gjerne litt på bilder i kveld. Google andre med litt krøller å se hva de har av frisyrer. En annen ting er jo hvor god tid du har på å stelle deg pr.dag og hvor mye jobb det vil være med en frisyre som du får! Kjedelig å havne i en bad hairday everyday fordi du ikke har tid til å fikse deg før du går om morran
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 har vell ikke krøller når det er langt, mer fall. med 3 barn trenger jeg noe lettstelt, får ikke til å sette opp håret selv heller. synes ikke det blir pent. er livredd frisører, da jeg harblitt skamklipt før hehe så tenkte noen kunne gi meg tips om hva jeg kan google da likssom .... HI Anonymous poster hash: 9d05f...5b0
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Er så harry med mødre med langt hår. Akkurat som de vil tviholde på "fjortiss" alderen. Klipp en sexy voksen look er mitt råd. Hilsen en frisør. Anonymous poster hash: 7933a...495
Mandala Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Er så harry med mødre med langt hår. Akkurat som de vil tviholde på "fjortiss" alderen. Klipp en sexy voksen look er mitt råd. Hilsen en frisør. Anonymous poster hash: 7933a...495 Det er veldig få mammaer i mitt område som ikke har langt hår. Er vel mest de 45 + som har omtrent voksne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå