Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hadde du blitt glad for å få er julebroderi i form av enten løper eller et eller annet julebilde for å henge på veggen i julegave? Som er hjemmelaget vel og merke. Anonymous poster hash: d9cfa...e13
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Jeg ville satt STOR pris på løper eller duk av et eller annet slag som man kan bruke!. Vil egentlig helst ikke ha veggbilde da det overhode ikke er min stil å henge slikt på veggen, men ville selvsagt hengt det opp om det var fra nevø/nieser Anonymous poster hash: 4c0d5...253
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Nei. Det er overhodet ikke min stil. Anonymous poster hash: 59280...b8c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Jeg kunne blitt glad for en løper å legge på bordet. Broderte ting å henge på veggen er altfor harry for min smak. Jeg kjenner heller ikke så mange andre som ville hatt en brodert løper... Anonymous poster hash: 5b81f...169
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå