Gå til innhold

Andregangs gravide, forskjell på symptomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det en stund siden sist jeg var gravid, fem år siden. Men jeg tror ikke jeg hadde så mange symptomer eller plager da. Jeg husker ømme bryster, og at jeg var stuptrøtt hele veien. Nå er jeg i uke 11, og jeg har litt ømme bryster og har en kvalme som er litt på og av. Har ubehag og er kvalm omtrent annenhver dag. Kaster heldigvis ikke opp. Ikke så trøtt som sist, men likevel trøttere enn vanlig. Ellers merker jeg ikke så mye denne gangen heller.

Mitt første svangerskap var helt annerledes enn dette. Var utrolig trøtt, men ellers i helt fin form forrige gang, men denne gangen har jeg de fleste symptomer som finnes. Men er ikke så trøtt da:)

Har kanskje litt å gjøre med jobb, alder og livssituasjon å gjøre.

Annonse

Titter innom ifra 3trim.. Jeg går me nr to nå! Og alt var bedre me nr 1 :P Kjente ikke at jeg var gravid i d hele tatt før hun begynte og bevege seg :) Ikke dårlig, ikke trøtt, iingenting :) Men denne gangen, huff! Tror nesten jeg har hatt alt a plager! :P så her var d to heelt forskjellige sv.skap!

Jøss, bra jeg ikke er den eneste med forskjeller, begynte nesten å bli bekymret her! Når jeg gikk med nr 1 hadde jeg intens hodepine, kvalme og så vonde pupper at det var vondt å både sitte og gå! Ikke minst stikking og ryggsmerter, men nå har jeg ingen av delene bortsett fra tidlig rygg smerte! Da trenger jeg visst ikke bekymre meg for mye! Takk for svarene dere! :) og kom gjerne med flere dere andre! :)

Anonymous poster hash: b2b77...92f

Føler heller ikke at mine to svangerskap kan sammenlignes.
1. svangerskap: Merket ingenting før uke 12. Da var jeg tissetrengt hele tiden, ekstremt trøtt og utslitt.
Nå, 2. svangerskap (9-10 uker påvei): UTSLITT, blødning, ømme bryster, oppblåst og en del "smerter" i magen.  Blir spennede å se hvordan veien videre blir! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...