Gå til innhold

Hva hadde dere gjort i forhold til bitter eks og nabo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært slutt noen mnd med oss, men har kun bodd 3 uker i min nye bolig. Så selvfølgelig måtte naboen min rett over meg kjenne min eks ( de har gått på samme skole). Denne naboen er koselig altså, men merker hun er veldig rett frem og ikke sjenert....

Jeg er singel, men har fått meg en "venn". Han skal komme hit i kveld ca 21.00. 

Jeg vurderer å smugle han inn bakdøren fra kjelleren nettopp fordi jeg er litt redd at nabo damen skal se han, og om hun er dum nok å si til min eks en gang de treffes at "ser at eksen din har fått en ny mann" eller "ser at det er en mann eller menner som springer hos eksen din" så VET jeg at min eks som er bitter hadde slengt noen stygge gloser til meg og i verste fall bli umulig å samarbeide med....f.eks spurt om jeg hadde funnet en ny mens vi var sammen osv.

På en annen side så skal jeg vel drite i hva eks og nabo tenker? Jeg ER singel, men ønsker ikke drittslenging i fra han om han får vite det....

Blir det helt teit å be denne "vennen" min gå inn bakdøren...hva skal jeg hvis han spør hvorfor han ikke kan gå hovedinngangen...

Tenker at det er lettere om noen mnd..men siden jeg kun har bodd alene i boligen i 3 uker så gidder jeg ikke ta noen sjanser på at min eks skal tro litt av hvert i sitt bitre hodet...

Hva hadde du gjort??

Jeg er et voksent menneske som blir 30 år i des, så egentlig kan jeg vel gjøre som jeg vil.men

Anonymous poster hash: b8167...442
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har med andre ord bodd sammen mer eller mindre for inntil 3 uker siden, men det har vært slutt i 3 mnd.

Skrevet

noen?:)

Skrevet

Jadda...

Hvis dette bare er en elsker, kan det hende han takler lettere at han blir smuglet inn bakveien?

"Nabofruen" kan ikke vite at det ikke er en kjæreste.

Husk å trekke for gardinene :)

Skrevet

Jadda...

Hvis dette bare er en elsker, kan det hende han takler lettere at han blir smuglet inn bakveien?

"Nabofruen" kan ikke vite at det ikke er en kjæreste.

Husk å trekke for gardinene :)

Han er vel en venn med fordeler så ja en elsker og venn....

Haha...er kun 1 vindu nabo damen kan se inn...gardinene er trukket for for det er nemlig rett inn på soverommet mitt:P

Skrevet

Jeg hadde ikke smuglet inn den mannen.

Jeg hadde heller tatt "kampen" med eksen. Hvis eksen er slik at det blir kamp om du finner en ny så kommer den kampen, spørsmålet er når du evt skal ta den. Forstår at det er fristende å smugle inn mannen i kveld, men hvor lenge skal du fortsette å smugle ham inn? Og har du tenkt på hvordan det føles for ham?

Og en annen ting - hvis naboen mot formodning skulle få med seg at du smugler inn en mann - DA blir det i hvert fall sladring!!!

Anonymous poster hash: f1f51...bd1
Skrevet

Jeg hadde ikke smuglet inn den mannen.

Jeg hadde heller tatt "kampen" med eksen. Hvis eksen er slik at det blir kamp om du finner en ny så kommer den kampen, spørsmålet er når du evt skal ta den. Forstår at det er fristende å smugle inn mannen i kveld, men hvor lenge skal du fortsette å smugle ham inn? Og har du tenkt på hvordan det føles for ham?

Og en annen ting - hvis naboen mot formodning skulle få med seg at du smugler inn en mann - DA blir det i hvert fall sladring!!!

Anonymous poster hash: f1f51...bd1

Fordi man kanskje skal la det gå litt tid før eksen får vite at man har sex med andre?

Eller skal jeg bare drite i det...

Kan jo si til denne mannen her at det er lettere å gå inn kjelleren på andre siden, for det er kortest vei fra park.plassen..

Vanskelig..........

HI

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Bare snik ham inn. Kampen med eksen kan godt utsettes og du kan få fred en stund.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Og bare si til gjesten at du ikke orker oppstyr og krangling, og at du vil han skal komme inn bakdøra. Si det som det er.

Skrevet

La nå mannen gå inn hoveddøra. Å snike han inn blir for dumt. Verken nabokona eller eksen din har noe med hvem du har besøk av. Det kan jo være en kamerat for alt de vet? 

Anonymous poster hash: 4f85b...ebd
Skrevet

Og bare si til gjesten at du ikke orker oppstyr og krangling, og at du vil han skal komme inn bakdøra. Si det som det er.

Ja, det er første gang han kommer hit så det er faktisk logisk at han går inn bakdøren da det er nærmest parkeringsplassen, så forklarer jeg han heller det etterpå/senere i kveld.

Kampen med eksen må utsettes..er sliten nå...og nå går alt fint så orker ikke mer nå....trenger fred...stable meg på beina igjen. 

Takk for svar jenter <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...