Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om vinteren, Shalimar av Guerlain. Har brukt det i flere år.

Om sommeren, siste sommer brukte jeg Pamplemousse rose av Hermès, vekselsvis med Dior Escale à Pondicherry. Har også noe av en loten produsent i Frankrike som lukter sjøvann, veldig sexy når det er varmt.

Anonymous poster hash: f0e4c...508

Skrevet

Bruker Lolita Lempicka nå, men er glad i Miss Dior Cheriè også :)

Anonymous poster hash: 1b934...5b7

Skrevet

Thinking of u - Mary Kay og en av Antonio Banderas. Husker ikke hva den heter.

Anonymous poster hash: 4aa50...514
Skrevet

Har parfymedilla, men med dårlig økonomi er det sjeldent jeg har mer enn en flaske av gangen, og da blir det ofte Laura av Laura Biogotti, siden dette er den faste hverdagsduften min. ELSKER den, men etter jeg ble gravid synes jeg plutselig den lukter litt sprit.. Har også litt Diesel Loverdose stående, som jeg bruker på kvelder når jeg har pyntet meg litt ekstra.

Anonymous poster hash: b9da8...f17

Skrevet

jeg ser at jeg muligens må komme meg til et parfymeri og prøve ut noen nye parfymer;)

jeg har mange flasker og etter hvert som de har gått tom bruker jeg de jeg har igjen.

sitter nå igjen med en del parfymer som jeg brukte da jeg var ungdom og føler jeg trenger en liten oppdatering når jeg ser så mange merker som jeg aldri har prøvd:)

de jeg har igjen i skapet er:

Laura

Noah

Armani

CK

og en med form som damekropp som jeg ikke husker hva heter..

Skrevet

jeg ser at jeg muligens må komme meg til et parfymeri og prøve ut noen nye parfymer;)

jeg har mange flasker og etter hvert som de har gått tom bruker jeg de jeg har igjen.

sitter nå igjen med en del parfymer som jeg brukte da jeg var ungdom og føler jeg trenger en liten oppdatering når jeg ser så mange merker som jeg aldri har prøvd:)

Laura

Noah

Armani

CK

jean paul ? :)

ja det er flere av de du skriver der som jeg hadde på ungdomsskolen ! gode men jeg liker å oppdatere parfymene mine ofte jeg da-klarer ikke en og samme til alle anledninger eller i flere år =)

Er bare å gå i parfymeriet å sniffe i vei, det elsker jeg !

Anonymous poster hash: 52d5b...9da

Skrevet (endret)

Lancome - Magnifique

Har fått mange komplimenter på den :)

Endret av førskolelæreren
Skrevet

Calvin Klein-Eternity- er nr 1 for meg:-)

Skrevet

Men damer, er det noen som husker Samba parfymene som var poppis på 90-tallet?

Ooooog, får man tak i de fortsatt?

Elsket den lilla med rosa ring rundt "halsen", og den gule med svart ring ❤️

Anonymous poster hash: 2d4ee...bb2

Skrevet

hahaha ja, de du kunne kjøpe på Nille en periode ? :P hoho hadde den BLÅ !!! rosa kork tror jeg?=)

ikke sett de på evigheter...

For ikke snakke om de "DATE" deodorant greiene som vi brukte som parfyme... med bilder av ulike jenter på... MINNER

date.jpg

Skrevet

Men damer, er det noen som husker Samba parfymene som var poppis på 90-tallet?

Ooooog, får man tak i de fortsatt?

Elsket den lilla med rosa ring rundt "halsen", og den gule med svart ring ❤️

http://www.fragrancenet.com/samba-perfume/perfumers-workshop/womens-fragrances/wf/en_US/02067

shop i vei :D

Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! Drrrrrrrrrrr! Takktakktakk, nå blir det parfyme og minner fra fjortistiden på a mor! :D

Skrevet

Laura

Noah

Armani

CK

jean paul ? :)

ja det er flere av de du skriver der som jeg hadde på ungdomsskolen ! gode men jeg liker å oppdatere parfymene mine ofte jeg da-klarer ikke en og samme til alle anledninger eller i flere år =)

Er bare å gå i parfymeriet å sniffe i vei, det elsker jeg !

hehe! ja sean paul -goltiere eller noe sånt. den har jeg ikke brukt på mange mange år, men den står der fortsatt;)

ja det er virkelig på tide med en oppdatering, så tror jeg skal ta meg en "snifferunde" på parfymeriet:)

Skrevet

davidoff- echo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...