Gå til innhold

Hvilken parfyme bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv bruker jeg Chloe og Flower by Kenzo

Skrevet

I øyeblikket rullerer jeg på:

Gucci Perfume n1

Gucci Premiere

D&G L` imperatrice

CLEAN - div. typer

Miss Dior Cherie

Anonymous poster hash: bd1a6...18f
Skrevet

Ingen. Har en bitteliten rød flaske og en bitteliten brunrosa flaske som jeg har glemt hva heter og som bare står til pynt. Ellers har jeg tidligere i livet hatt Boss Woman, Sergio Taccini Ozone, Sergio Taccini Donna og den der som heter Laura, tror jeg? Men da er vi tilbake til midten av tenårene. ;)

Skrevet

Bruker versace en rosa parfyme med sånn svær "diamant" kork.

Ønsker meg moods of norway sin nye. En fin kveldsduft ;)

Skrevet

Bruker versace en rosa parfyme med sånn svær "diamant" kork.

Ønsker meg moods of norway sin nye. En fin kveldsduft ;)

Versace- Bright Crystal? :-) Den bruker jeg og den er nydelig!

Anonymous poster hash: 4845a...6db

Skrevet

Vist jeg bruker noe så blir det Bruno banani

Skrevet

moods of norway ? ikke sett, har de denne på parfymeri??

har parfymedilla :)

Har vel ca 20 flasker som jeg bytter på -er dessverre bare et par jeg klarer nå som jeg er gravid, og MÅ ikke bruke de jeg ikke klarer for da kan jeg aldri mer gå me de... =/

I dag har jeg på en gammel klassiker "Dior - Hypnotic poison", elsker denne på vinteren rundt jul og nyttår <3

Ønsker meg neste gang: Elizabeth Arden - Untold

:)

Anonymous poster hash: 52d5b...9da
Skrevet

Marc jacobs - Daisy, D&G- light blue og Dior- J'adore :) Men, har så lyst på flere.. Mmmmh :)

Skrevet

Har vel ca 20 flasker som jeg bytter på -er dessverre bare et par jeg klarer nå som jeg er gravid, og MÅ ikke bruke de jeg ikke klarer for da kan jeg aldri mer gå me de... =/

I dag har jeg på en gammel klassiker "Dior - Hypnotic poison", elsker denne på vinteren rundt jul og nyttår <3

Jupp det har de :) Meen, jeg syns ikke den lukter noe godt.. (Tror kanskje ikke du syns det eller, med tanke på parfymene du har nå )

Skrevet

Jupp det har de :) Meen, jeg syns ikke den lukter noe godt.. (Tror kanskje ikke du syns det eller, med tanke på parfymene du har nå )

hmmm nei kanskje ikke? må lukte en dag =)

har mer smak som anonym #3, (med unntak av CLEAN)  og gjerne litt andre friske også :)

Skrevet

hugo boss- nuit, Just Cavalli, C. Dior- Ja dore og Viva la Juicy- Juicy couture :)

Skrevet

Marc Jacobs - Daisy

Viktor & Rolf - Eau Mega

Dior - Miss Dior

Moods of Norway - den med vaffelhjertet...

Sarah Jessica Parker - husker ikke navnet, gidder ikke sjekke :)

Anonymous poster hash: 2d4ee...bb2

Skrevet

Akkurat nå går det i Bvlgari-jasmin noir til fest, Daisy på dagtid.

Skrevet

Chanel no.5

Silver Rain fra La Prarie

Midnight Rain fra La Prarie

Taj Sunset fra Escada

Prada

Jeg er også veldig glad i Poison-sifrene til Dior :)

Skrevet

Den er veldig tung.en liiiten spray er mer en nok. Og det er definitivt en kveldsparfyme ;) tenker litt sånn voksen parfyme.ikke min typiske smak.er mer en sånn frisk, lett duft som versace, la coste pink (i sin tid) osv ;)

Skrevet

Heia autoskriving ... "duftene" ikke "sifrene" :)

Skrevet

Calvin Klein - Euphoria

Calvin Klein - Forbidden Euphoria

Skrevet

Den er veldig tung.en liiiten spray er mer en nok. Og det er definitivt en kveldsparfyme ;) tenker litt sånn voksen parfyme.ikke min typiske smak.er mer en sånn frisk, lett duft som versace, la coste pink (i sin tid) osv ;)

ok =) jeg synes Viktor & Rolf er i den kategorien ! 

Skrevet

Har mest tro på naturlig brunst- dunst for å tiltrekke meg det motsatte kjønn... Derfor unngår jeg like greit å vaske meg og skifte undertøy i noen dager før jeg feks skal ut på byn. Feromoner damer, det er tingen. "What you smell is what you get".....

Skrevet

Tresor fra Lancome. Jeg er nok litt kjedelig, har brukt den i hvert fall 15 år.

Skrevet

Bruker Emperio Armani sin SHE. Den er veldig god syntes jeg, brukt den i snart 10 år.

Skrevet

Jeg har vel rundt 60 flasker. Bruker nå og da av dei.

Anonymous poster hash: 96718...da6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...