Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Hei! Jeg har stått på Lamictal i 8 mndr for behandling av en egen type depresjon som er ganske beslektet med bipolar lidelse. Nå prøver vi å bli gravid og jeg har lyst til å slutte pga ulike risikoer. Jeg skal selvfølgelig kontakte legen min vedr dette, men jeg bare lurte på om noen hadde noen erfaringer? Jeg står på 200 mg. Hvor lang tid brukte dere på å trappe ned og hvilke bivirkninger medførte det? Takk for hjelp! Anonymous poster hash: 31129...f9b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Bipolar diagnose? Uansett bør det gjøres i samråd med behandlende lege. Har selv gått på doser langt høyere enn det du står på, men fikk alvorlige bivirkninger og seponerte noe raskere enn anbefalt, dvs over natten. Gikk greit, jeg lever jo. Anonymous poster hash: 4914f...141
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Har ikke bibplar diagnose, men noe de kaller korte tilbakevennende depressive episoder. Depresjonene er veldig korte, type 1-2 dager og kommer en eller to ganger i måneden, men de er veldig dype. (Type selvmordsfare) Siden svingningene ligner de til bipolare sier de at de er litt i slekt, bare at jeg ikke har manier. Derfor effekt av samme type medisin, og ikke effekt av vanlig antidepresiva. Skal selvfølgelig høre med lege ang seponering. Jeg bare lurte på om folk hadde erfaring med bivirkninger ved dette. Og da mener jeg ikke knyttet til selve sykdommen, som oppblomstring av denne, men andre. Har seponert antidepressiva og det var veldig ubehagelig selv om jeg brukte laaaang tid. Anonymous poster hash: 31129...f9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå