Gå til innhold

Jippi, denne mnd har jeg spart 2500 kr :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg utrolig fornøyd med det, for det siste året har jeg brukt opp alle pengene hver eneste mnd. Nå har jeg 1000 kr igjen på brukskontoen utenom de sparte tusenlappene. Også trekkes det 15 kr hver gang jeg bruker kortet mitt, så det blir litt spart der også. Brukte derimot fra den kontoen til et bursdagsselskap denne mnd. 

Men 2500 kr spart, og da har jeg i tillegg kjøpt bursdagsgave og betalt for turn. Jihu, nå har jeg vært flink! :)

Anonymous poster hash: de7c8...ef9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjempe bra. :)

Anonymous poster hash: 392e9...bf2
Skrevet

Sparing er alltid kjekt :D

Anonymous poster hash: 02b82...514

Skrevet

Sparing er gøy, bare pass på at det ikke er kjempegebyrer og begrensinger på uttak på den kontoen som du overfører kortbruk "bonusen" på for det er nok av de som har gått i den fellen.

Så ett stygt eksempel på luksusfellen for en tid tilbake.

Skrevet

Sparing er gøy, bare pass på at det ikke er kjempegebyrer og begrensinger på uttak på den kontoen som du overfører kortbruk "bonusen" på for det er nok av de som har gått i den fellen.

Så ett stygt eksempel på luksusfellen for en tid tilbake.

Oj, det aner jeg ikke. Opprettet kontoen selv på Nordeas sider. Må sjekke det etterpå.

Skrevet

Du er flink:)

Anonymous poster hash: 1aaeb...cf7
Skrevet

Deilig! Hva har du gjort for å få det til denne mnd da?:)

Anonymous poster hash: 2a0c3...cf1

Skrevet

Deilig! Hva har du gjort for å få det til denne mnd da? :)

Anonymous poster hash: 2a0c3...cf1

Begrenset kjøp rett og slett ;) Jeg har aldri brukt mye på klær, interiør etc (dvs så og si ingenting), men det har nok gått endel til mat. Jeg har tenkt mer over matinnkjøpene, spesielt ferdigmat og cola. Hvis jeg føler behov for å ha med brus på skole eller jobb, så heller jeg over fra en stor flaske hjemme istedetfor å stadig kjøpe 0,5-litere. Tja, hva mer.. Jeg vet ikke riktig. Har jo faktisk hatt en tur på hytta også denne mnd, noe som er rundt 600 kr i bensin i tillegg til litt ekstra matinnkjøp dit. Jeg føler at jeg har kost meg veldig og ikke hatt det kjipt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...