Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Ønsker ikke å gi penger. Jeg har en liten nivø som har bursdag tett med jul. Han har større søsken og alt etter de. Han blir 1 år og vil jo at han skal få noe som er sitt. Tenkte 300kr pr anledning eventuelt å samle summen til en større ting. Hva finner man på? Anonymous poster hash: da4b9...a43
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Tøffe klær? Leker har han sikkert nok av. Eventuelt ull. Anonymous poster hash: 483b8...982
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 nEvø.... tjah, ville kjøpt en gave til hver anledning jeg. Viktig at barn født nær jul også får ha sin bursdag ! Så 300kr til hver anledning, kanskje klær på julaften og en leke til bursdag =) Anonymous poster hash: 29cfa...61f
Musemorbr / Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 En leke til jul og en fin lue til bursdag.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Gikk litt fort unna og med mobil ble det feil. Vet gått at det skrives nevø. Uansett. Kategorier som klær og leker er jeg jo inne på selv, men det jeg lurer på er HVA innenfor kategoriene? Storesøsken har ALT og klær blir det mye av da jeg vet beste- og oldeforeldre kjøper dette. Off. Anonymous poster hash: da4b9...a43
sug lut Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Bøker - kvalitetsbarnebøker koster, og siden han arver etter eldre søsken kan du jo ta for deg årets nye utgivelser.
Musemorbr / Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 En god, dobbelforet ullue fra reima eller vossatassar. Det er super gave det. Av leker tenker jeg noe det ikke gjør noe å få flere av. Det aller første puslespillet, for eksempel. Sånn med tre, enkle brikker med store håndtak. Eller noe som lager lyd. En fisher price mobil som sier tall og bokstaver? Har de en fra før er den sikkert godt oppslitt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Spør foreldrene hva han ønsker seg? Vi syns det er kjempestas med nye leker til minsten, er jo kjedelig for ham å måtte arve alt etter storebroren. Anonymous poster hash: b6d53...190
beibilykke Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Gikk litt fort unna og med mobil ble det feil. Vet gått at det skrives nevø. Uansett. Kategorier som klær og leker er jeg jo inne på selv, men det jeg lurer på er HVA innenfor kategoriene? Storesøsken har ALT og klær blir det mye av da jeg vet beste- og oldeforeldre kjøper dette. Off. Anonymous poster hash: da4b9...a43 Knis.. 'vet gått'.. vet godt mente du vel (jeg påpeker aldri feil men var bare litt morsomt mtp at du rettet en feil med en ny feil. Men ja. Auto er noe dust..
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #12 Skrevet 8. november 2013 Duplo? eller brio togbane? Det hadde jeg også tenkt å foreslå. Det er leker som de aller fleste liker, og som bare blir morsommere jo mer man har. Anonymous poster hash: b5ccf...3b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå