Ugl@ ruger... Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 (endret) Den er jaggu vits i å skrive og sende pr sms, når mannen tross liste over tre smser presterer å komme hjem med en slunken handlepose med fire av varene i, et fortvilt ansiktsuttrykk og med frasen: jeg måtte UT av butikken! Nå er fjortisen og tredjeklassingen sendt med far som shoppingassistenter. ;-) Endret 8. november 2013 av Ugl@ er tilbake...
Aliniane Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Venter spent på hva min kommer hjem med. Han skulle sjekke kjøleskapet og lage liste på egenhånd i går og handle på vei hjem i dag...
bIomstre Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Venter spent på hva min kommer hjem med. Han skulle sjekke kjøleskapet og lage liste på egenhånd i går og handle på vei hjem i dag... Ai, risikosport!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Ha ha, her i huset er det jeg som er helt elendig på å handle det som trengs jeg kommer hjem med mye, men det er alltid en del vesentlig som mangler... ^^
Aliniane Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Det var ikke helt galt det han kom hjem med, og det ble en slags taco til middag, men vi må handle i morgen også Men han kjøpte jo ikke sjokolade da
LilleBjella Skrevet 9. november 2013 #6 Skrevet 9. november 2013 Her sender vi med utfyllende liste når far i huset skal handle. Type: - Yoghurt (Safari sin, 8 pk, den med fire blåbær, to banan og to vanilje). - Pepsi Max (4 pk, 1,5 l) - Blomkål (fersk, ikke frossen) Und zu weiter. Likevel får man i gjennomsnitt tre telefoner per handlerunde, for å oppklare forvirringer. Hva mener du EGENTLIG med fløte? Noen vil kanskje påstå at surmuling over handleposer med feil innhold har bidratt til dette behovet for å ha det inn med t-skje, men det vil jeg si er en klassisk problemstilling a la høna og egget. Nødvendig å si at jeg handler helst selv?
ms.Pond Skrevet 9. november 2013 #7 Skrevet 9. november 2013 Her sender vi med utfyllende liste når far i huset skal handle. Type: - Yoghurt (Safari sin, 8 pk, den med fire blåbær, to banan og to vanilje). - Pepsi Max (4 pk, 1,5 l) - Blomkål (fersk, ikke frossen) Und zu weiter. Likevel får man i gjennomsnitt tre telefoner per handlerunde, for å oppklare forvirringer. Hva mener du EGENTLIG med fløte? Noen vil kanskje påstå at surmuling over handleposer med feil innhold har bidratt til dette behovet for å ha det inn med t-skje, men det vil jeg si er en klassisk problemstilling a la høna og egget. Nødvendig å si at jeg handler helst selv? Åh så godt å se at jeg ikke er den eneste med utførlig og detaljert handleliste! Jeg føler meg som en hustyrann når jeg skriver handleliste til mannen, så nå jeg har sørget for å ta meg av det meste av mathandlinga selv. Har til og med en fast handledag som kun er til nettopp det. Og mannen puster lettet ut
bIomstre Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 ...jeg er blandt familie kjent som listenazi'n... nuff said!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jeg glemmer alltid lista mi hjemme jeg da, og må skrive liste om at jeg må skrive liste.
Iiiiik Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Men damer da, hvis det utelukkende bra nok hvis det gjøres på deres måte, er det ikke da bedre å gjøre det selv? Jeg kan kjenne meg igjen, det er ikke det. Men å skriv en detaljert liste for dusten, sitte og irritere seg litt på forhånd mens han er i butikken fordi det sikkert blir feil uansett og så få det bekreftet når posene ankommer kjøkkenet, det er vel en unødvendig test av mannen? Jeg jobber hardt med å ikke ta ansvar for alt, vet at jeg kommer til å bli irritert over det til slutt.
bIomstre Skrevet 9. november 2013 #11 Skrevet 9. november 2013 Men damer da, hvis det utelukkende bra nok hvis det gjøres på deres måte, er det ikke da bedre å gjøre det selv? Jeg kan kjenne meg igjen, det er ikke det. Men å skriv en detaljert liste for dusten, sitte og irritere seg litt på forhånd mens han er i butikken fordi det sikkert blir feil uansett og så få det bekreftet når posene ankommer kjøkkenet, det er vel en unødvendig test av mannen? Jeg jobber hardt med å ikke ta ansvar for alt, vet at jeg kommer til å bli irritert over det til slutt. Mannen er lærenem! Listene blir mindre og mindre detaljerte, og det som blir med hjem er oftere og oftere rett I det lange løp, tid spart. Og jeg hater butikker, he, he...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå