Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg skulle reise meg fra badekaret tidligere i dag... Og så en merkelig bul på magen! Den stikker opp på midten av magen, ca fra ribbeina og ned til navlen! Og den er sikkert 15 cm i bredden eller noe... Den kom hver gang jeg reiste meg eller senket meg, og nå ser jeg den hele tiden, når jeg reiser meg fra sofaen osv...Vet noen hva dette er for noe?? Området som buler ut er helt mykt... Er helt ekkelt, magen får liksom en helt annen form :s Er gravid i uke 33.... Anonymous poster hash: 6e72a...e63
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Hehe, msgemusklene dine har splittet seg derfor presses "innmaten" mot huden ikke farlig, men du skal ikke ta sit ups akkurat! Da kan du få brokk...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 det kan være brokk? Anonymous poster hash: ddc5e...c5b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Kanskje du har fått et brokk, kan nesten høres slik ut. Be legen sjekke det før fødselen, for hvis det er et brokk så er det ganske stort, og da bør de være obs på det etter fødselen, evt før fødselen også ift press under riene. Så snakk med lege. Blir det smertefullt tar du kontakt med legevakten, da skal du ikke vente. Anonymous poster hash: 53d2d...adb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Brokk?? Hjelp! Men burde det ikke vært der hele tiden da? Siden det kommer akkurat når jeg reiser meg, når jeg bruker magen liksom.... Magemuskler splittet seg? Høres ikke bra ut det heller akkurat... Anonymous poster hash: 6e72a...e63
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Brokk?? Hjelp! Men burde det ikke vært der hele tiden da? Siden det kommer akkurat når jeg reiser meg, når jeg bruker magen liksom.... Magemuskler splittet seg? Høres ikke bra ut det heller akkurat... Anonymous poster hash: 6e72a...e63 Magemusklene splitter seg hos alle gravide, så det er normalt Men det kan variere litt hvor mye de skiller seg. Noen brokk vises bare når det blir trykk (når du strammer musklene), så det kan være brokk. Meget mulig at det bare er magemusklene dine som har splittet seg slik de skal gjøre, men du bør få sjekket at det ikke er et stort brokk før fødselen. Anonymous poster hash: 53d2d...adb
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Ja det må jeg nesten sjekke! Skal snart på kontroll igjen så passer fint å ta det opp da... Vet noen hvordan de sjekker om det er brokk? Men hvis denne magemuskel-splittingen skjer med alle gravide, hvorfor er det ikke et mer kjent faktum? Ingen har sagt noe om dette før.... Når man leser bøkene, artiklene osv så sier de aldri noe om at magemusklene splitter seg og magen vil da forandre hele sin fasong i enkelte situasjoner ... Er jo skummelt å se slikt :s Anonymous poster hash: 6e72a...e63
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Etter å ha googlet brokk virker det ikke som det er det jeg har, da det legger seg mer som klumper på bestemte steder.... HI Anonymous poster hash: 6e72a...e63
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Det er ganske kjent hos "alle" gravide altså. Enhver tekst ift trening/øvelser for gravide vil iallefall omtale dette. Jeg har helt lik mage iallefall. Det ser ganske sykt ut, ikke sant ? Anonymous poster hash: aec90...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå