Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Er ikke den jeg ble sammen med :-( Er lei meg for det syns det er ordentlig trist.Jeg var ganske bevisst og var ikke blind av kjærlighet når vi ble sammen. - jeg trodde han, men alt var en løgn!Han sa så mye fint, og var en ordentlig god kjæreste og viste interesse for mitt barn. Snakket aldri negativt. Og vil hadde samme "mål og ønsker" men det viser seg at han har spilt med for å få meg. For å toppe det hele blir ikke jeg tilfreds... Han vil aldri når jeg har lyst - kun når han vil. Ikke bare det med han holder ikke ut lenger enn 3 min....... og den er liten. (vi hadde oss ikke så mange ganger før vi ble sammen - noen ganger men da var det helt okey, men har dalt nedover fra "okey"-toppen).(Kan komme med eksempler dersom dette blir en "saklig" tråd) Anonymous poster hash: 6560a...8e6
Ziva Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Dette blir som et plaster, napp det av og ta smerten med en gang og bli ferdig. Du må ta et valg som er riktig for deg og ditt barn. Spør deg selv : er dette et forhold jeg ønsker å bli værende i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå