Ziva Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 I år har jeg virkelig tenkt til å gjøre det klinkende klart for gubben hva jeg ønsker meg til jul. Han er en mester i å vri ønsker over til noe jaktrelatert hver gang. Hans merittliste er som følger: Noe som glitrer (ring, smykker) = 2250 22lr skudd (treningsskudd til salongrifla). Overrask meg (den er lett) = HAGLE! Støvletter (han fikk bilde, butikk, pris og str) = Jaktstøvler (dog dyrere enn ønsket). Gavekort på klær (spesifik butikk) = Jaktdress i kammofarger (når man veier mer enn 60 kilo så ser man ikke ut som et lite løvtre, heller en bjørn som har rulla seg i løvet). Veske (enda en gang bilde og butikk) = Jaktsekk med stol. Kokkekniver = Jaktkniv med bukåpner. Reise = skytebag Sexy undertøy!! (denne kunne jeg jo ikke bomme på) = Superundertøy!!!! Jeg ønsker meg kåpe men ikke faan om jeg tør å nevne det til ham. Da ender jeg vel opp med noe han har skutt, flådd og sydd. Årets ønsker er egentlig kaffemaskin, lasagneform, kokkekniver, kåpe, hansker, skjerf og superundertøy (den burde være lett). Men av erfaring så blir det nok noe helt annet. Alltid like spennende å pakke opp.
Iiiiik Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Han gir i hvert fall bort det fineste han vet - den skal han ha!
Gjest Kira Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Haha, fantastisk! Oppdatering 1.juledag?
Ziva Skrevet 8. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2013 Haha, fantastisk! Oppdatering 1.juledag? Det skal du få.
bIomstre Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Spent på hva du får når du faktisk setter opp superundertøy på lista... Jeg lager liste på Pinterest, men link til nettbutikk, bare å trykke på kjøp-knappen! Funker finfint på svigermor, hun er blitt en kløpper på netthandel. Men mannen din er antagelig litt for kreativ til å gå på den
Ziva Skrevet 8. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2013 Svigermor har tryllet frem fantastiske gaver hver jul og bursdag. Hennes sønn derimot slekter nok mer på sin far når det gjelder gavefronten. Men svigermor har enda til gode å få bildeler (svigerfars hobby er biler) i gave. Meget spent på hva som kommer istedenfor superundertøy ja Håper jo da at det blir litt omvendt psykologi og han skjønner tegninga, har mine tvil men vi får se.
Iiiiik Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Spent på hva du får når du faktisk setter opp superundertøy på lista... Da smiler han fornøyd og konstaterer at endelig har kona skjønt hva hun virkelig trenger
Ugl@ ruger... Skrevet 8. november 2013 #9 Skrevet 8. november 2013 Du skal få lov å klage den jula du får en STØVSUGER!!! Akkurat da skulle jeg gjerne had den hagla jeg altså!
☆☆☆ Skrevet 8. november 2013 #10 Skrevet 8. november 2013 Eg har fått nettingstrømper ein gong - aclima woolnet sjølvsagt Kom med matchande trøye og greier, veldig godt til turbruk på høst/vinter..
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. november 2013 #11 Skrevet 8. november 2013 Ha ha, dette var dagens Venter spent på oppdatering i romjula, ja
Ziva Skrevet 8. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2013 Du skal få lov å klage den jula du får en STØVSUGER!!! Akkurat da skulle jeg gjerne had den hagla jeg altså! Haha, når jeg kommer hjem på søndag skal jeg fortelle deg om den dagen jeg fikk støvsuger
Ziva Skrevet 10. november 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. november 2013 Du skal få lov å klage den jula du får en STØVSUGER!!! Akkurat da skulle jeg gjerne had den hagla jeg altså! Nå er søndagen her Når støvsugeren tok kvelden så kom gubben med følgende forslag : Jeg (altså han) kjøper støvsuger som du (meg Ziva) kan bruke. Altså jeg (fremdeles han) "kjøper" meg fri fra støvsugingen!! 1. Vi pleier å spleise på slike ting (så her var muligheten for å slippe billig unna). 2. Han støvsuger aldri!! 3. Han trodde han var supersmart og inngikk en skikkelig bra deal! (lurer på hvem som sparte penger).
Ziva Skrevet 25. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 25. desember 2013 Og resultatet ble helt perfekt Ikke noe jaktrelatert fra gubben og mange flotte gaver. Kniver Lasagneform Kaffemaskin Jakke (fra gubben) Superundertøy Lampe Og mye annet flott.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 26. desember 2013 #15 Skrevet 26. desember 2013 Men i hvilken form var jakken? høres forøvrig ut som nissen gjorde en god jobb hos deg!
Ziva Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #16 Skrevet 28. desember 2013 Jakken prøvde jeg når vi var i London. Så han kjøpte den når jeg handlet noe annet. Flott halvlang jakke med hette og pels.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå