Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 TRODDE JEG! Så slenger jeg innom krangle siden jeg er sjuk på andre dagen og hva oppdager jeg ikke annet enn at ALLE er tilbake igjen?!? Jeg burde være syk oftere. Avvenning herved avlyst. I den anledning skal jeg dra en vits (noe jeg aldri gjør siden jeg suger maling på vitsing): Prøv å si høyt "What a handsome face" uten å høres ut som Anna Anka som sier "Var det han som fes".
sug lut Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 HAHAHAAAA total Anna Anka her i hvert fall! Skulle du avvennes fra Dib?
Ziva Skrevet 8. november 2013 #3 Skrevet 8. november 2013 Dib er som koffein, har du først fått det i kroppen så er det ikke så lett å bli fri. Total Anna Anka her også!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. november 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2013 Hehehe... smålo i hele går av den og sa inni meg sikkert 100 ganger "Var det han som fes", hoho... Ja, jeg bestemte meg for at jeg hadde nok tidstyver. I tillegg ble det jo stille som i graven her inne. All honnør til damer som hårdnakket beit seg fast altså, men tenkte det passet bra å avvenne meg i samme slengen. Det gikk det. Nå derimot har jeg kaffe og sjokolade på sengen og ser en lys førjulstid i møte.
bIomstre Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Kjempesprekk? Hvilket trinn hadde du kommet til? Nå har det foresten kommet egen krangle smiley!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Det er det eneste kjipe med at det er liv i krangle igjen, sjokolade blir nevnt i hver tråd og da svikter den allerede skadeskutte og slitne viljen min... Sjokolade er kjøpt inn og jeg velger nå å tro at mandariner nullstiller kaloriene slik at jeg kan hygge meg i førjulstiden på krangle uten dårlig samvittighet
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2013 Jajaja, alt med sitrus nullstiller sjokkis. Bare vær klar over at du lett går i minus, men det fikser seg lett ved å innta bare liiitt mer sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå