Gå til innhold

Blir sprø! Dagsoving og hylskrik!! 4mnd

Anbefalte innlegg

Han skal opp kl 06. Sover greit på natten. Så blir kl 07 og han er stuptrøtt! Bare skriker og skriker. Hjelper ikke å ta han i sengen lamme meg meg. Nekter ligge på sofan og eneste som hjelper er intens byssing! Men jeg er så lei hyl og skrik og byssing!!! Noen tips?! Det er altfor tidlig å legge ut på trilletur!!! Mor er trøtt og sliten.... Huff trudde liksom ved 3mnd ble d bedre men d har blitt verre....

Anonymous poster hash: 57733...d8f

Fortsetter under...

Alle mine har blitt fort trøtte igjen om morgenen, rare greier, skulle tro de kunne være litt våkne etter en natts søvn ;)

Her tar jeg vogna inn og rugger han til søvn inne på første dupp, er enig i at det blir litt tidlig å legge han utenfor så tidlig.

Prøv å kjør vogna inne frem og tilbake over en dørkarm. Det fungerer godt her. Ville også prøvd å legge senest etter 45 min. Han er sikkert i ferd med å bli overtrøtt, og da tar det lengre tid å sovne. Ny bleie og mat først selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: 9f070...d72

Det kan jo også være tannubehag evt, men sier som de andre -prøv å legge igjen kort tid etter dere har stått opp. Vi har foreløpig endt med at dagsoving må skje i senga. I vogna våkner han så fort den slutter å bevege seg

Vesla her har alltid sovnet etter en time på morran. Vi trillet tur en periode for å få det til. Nå er hun 1 år og klarer å vente 3 timer med sovingen. Tror det er normalt med 1 time etter de har stått opp i den alderen;)

Annonse

Var ikke meningen å være anonym altså :P så det nå;) hadde det bare vært slik på morgenen. Men det er små dupper hele dagen. Har prøvd senga, men den vil han ikke i på dagen-merkelig. På kvelden er det ikke en lyd. Legger seg og sover godt uten en lyd. Hmm vi har ingen dørkarmer inne:/ men kan være tannubehag ja:/ rart at det ikke er en plage på kveldene da :P ja vi får prøve oss litt frem kommende uke :) skal prøve med vogna inne:P men er redd han blir forvent med byssing, men de er ho bare små en kort stund:) takk for tips..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...