Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #1 Skrevet 8. november 2013 Jeg bor ikke sammen med barnefaren og har fått brev fra NAV om at jeg må sende inn avtale. Kan jeg bare skrive at BF og jeg er enige, eller må det stå detaljer? Anonymous poster hash: 9bab9...504
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #2 Skrevet 8. november 2013 Du må ha en skriftlig avtale som begge har skrevet under Anonymous poster hash: 1d457...fea
Kliko Skrevet 8. november 2013 #4 Skrevet 8. november 2013 Takk, men Hva må avtalen inneholde? Hva slags samvær dere har? Dere har vel en slabg avtale på når barnet skal være hos mamma og når det skal være hos pappa?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #5 Skrevet 8. november 2013 Dere må sende inn en avtale om samvær, og eventuelt barnebidrag, som begge har skrevet under på. Hvis dere ikke sender inn en slik avtale vil nav sette i verk sin egen sak for å kreve inn barnebidrag for barnet, fra den foreldren barnet ikke bor hos. Anonymous poster hash: 21c61...a11
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #6 Skrevet 8. november 2013 Du finner forslag/mal til samværsavtale på nettet, bare google det, så finner du det nok. Anonymous poster hash: f8ea4...62b
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #7 Skrevet 8. november 2013 Trodde det var obligatorisk med en time til mekling fra familievernkontoret og få med en meklingsattest med samværsavtalen derfra jeg, også skal nav ha kopi av den avtalen? Anonymous poster hash: ff438...719
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. november 2013 #8 Skrevet 8. november 2013 Uten meklingsattest får man ingenting nei. Men i den står det bare at man har vært til obligatorisk mekling, ikke noen detaljer rundt samvær. Jeg ville ha ringt NAV og spurt hva de trengte, om det holder å skrive at dere ordner opp dere i mellom. Dersom de skal involveres på noen måte trenger de selvsagt alle detaljer om mengde samvær, inntekt, andre barn osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå