Gå til innhold

Dere som har peiling på eggløsning.. skjønner ingenting! ps: mulig det er noen som syns detaljene i dette innlegget er ekle;)

Anbefalte innlegg

jeg bare lurer på hvordan det fungerer med eggløsning og eggløsningsslim...

jeg sluttet på ppiller i august og hadde da eggløsning og eggløsningsslim.. de eggløsningene jeg har hatt etter det har vært uten eggløsningsslim. Betyr det at jeg ikke har eggløsning eller kan det variere?

Anonymous poster hash: d9521...6c5

Fortsetter under...

litt engstelig for at jeg ikke har eggløsning... noen som har opplevd å ha eggløsningsslim ene måneden og ikke den andre?

HI

Jeg hadde nesten aldri eggløsningsslim, men hadde eggløsning hver måned likevel. Så det kan sikkert variere :)

det var veldig godt å høre;) hadde du eggløsningsslim noen ganger?

Jeg har også stusset litt på det der. For jeg hadde det før, men nå i flere mnd har jeg ikke hatt det. Men, har hatt eggløsning ifølge eggløsningstest. Men, jeg har også gjenerelt fått mindre utflod også. Er egentlig ikke helt sikker på når det startet. For har ikke vært oppmerksom på det før vi begynte å prøve.. :-/ 

Jeg har også stusset litt på det der. For jeg hadde det før, men nå i flere mnd har jeg ikke hatt det. Men, har hatt eggløsning ifølge eggløsningstest. Men, jeg har også gjenerelt fått mindre utflod også. Er egentlig ikke helt sikker på når det startet. For har ikke vært oppmerksom på det før vi begynte å prøve.. :-/ 

ja, jeg har også fått positiv test uten eggløsningsslim, men har ikke testet de siste månedene da.

jeg har liksom følt at eggløsningsslimet bekreftet eggløsningen for min egen del:( så nå når det er borte blir jeg veldig usikker.. men ser jo ut som om det kan variere, hvis jeg ikke misforstod elibjo og hun aldri har hatt eggløsningsslim..

HI

Annonse

Jeg har hatt det innimellom, men svært sjelden. Har fått bekreftet eggløsning med test og temperaturøkning.

Har riktignok aldri blitt gravid, da... Så det kan jo kanskje være et dårlig tegn :-/. Men har vært igjennom utredning, og skal igang med ivf nå, og ingen av legene har snakket noe om el-slim. Jeg nevte for en gynekolog at jeg ikke så noe særlig forskjell på utfloden gjennom syklusen, men han hadde ikke noe å si om det.

Lykke til :)

Jeg har hatt det innimellom, men svært sjelden. Har fått bekreftet eggløsning med test og temperaturøkning.

Har riktignok aldri blitt gravid, da... Så det kan jo kanskje være et dårlig tegn :-/. Men har vært igjennom utredning, og skal igang med ivf nå, og ingen av legene har snakket noe om el-slim. Jeg nevte for en gynekolog at jeg ikke så noe særlig forskjell på utfloden gjennom syklusen, men han hadde ikke noe å si om det.

Lykke til :)

det er sikkert bare jeg som er litt over nervøs:) men det blir jo litt rart når jeg er vant til at eggløsningen skjer på en bestemt måte (var også slik i de tidligere prøveperiodene) og så plutselig mangler det noe..

masse lykke til med ivf, håper du blir gravid snart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...