Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg stilte meg forran speilet i kveld og så på meg selv og den ufyselige kroppen jeg har skapt....Jeg er 21 år 1.73 høy og veier hele 114 kg. Jeg var en gang en normal tynn jente på 70 kg, som var aktiv og aldri kunne holde seg i ro. Men så ble jeg mamma, jeg la på meg 30 kg under graviditeten, og jeg var så heldig at jeg mistet 15 kg etter fødselen, men jeg klarte jo selvsagt å spise meg opp igjen. Og nå sitter jeg i det, jeg spiser usunt hver dag, endten er det sjokolade, eller is eller kake, eller ja du skjønner....jeg spiser noe søtt selv om jeg allerede har spist middag, jeg småspiser til jeg legger meg mellom 21-23 på kvelden, og i helgene er det mye mer. Jeg klarer ikke slutte å spise, jeg vet at jeg ikke burde kjøpe når jeg er i butikken men gjør det alikevel. Huff, jeg hater å trene også. Er det noen her som har vært i samme situsjon og kommet seg ut av den? fortell meg hvordan du klarte det, jeg ønsker ikke å være tjukk og ikke kunne finne kør i min str for resten av livet... Takker de som kan bidra <3 Anonymous poster hash: 24783...91b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Uff jeg vet så godt litt av det du går gjennom/føler. Har en helt annen kropp nå enn da mannen min traff meg. Spiser altfor mye potetgull og vet godt jeg ikke burde, men klarer ikke å stoppe. Ikke kan jeg trene heller. Men gikk en periode på vektklubb.no og gikk ned 6 kg på 2 mnd. Nå som jeg er "ferdig" med perioden kjenner jeg jeg er helt desperat etter potetgull. Må legge om tankemønsteret For meg funket vektklubb, de er lavkalori. er mange andre dietter der ute. Du burde prøve den som kan høres best ut for deg. Begynn med å gå litt turer Anonymous poster hash: 0fb58...78d
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Høres ut som om dere begge er insulinresistente. Da er det ikke psyken som er problemet, eller dårlig viljestyrke. Dere blir så sugen på mat fordi dere i utgangspunktet spiser feil, og da tar alle hormoner over og krever mer, mer, mer. Få kontroll på blodsukkeret deres, så forsvinner suget etter mat og snop også Dr Hexeberg, Fedon Lindberg er flinke på dette. Det finnes også mange terapeuter rundt om i landet som er flink ift dette. Anbefaler dere til å kontakte noen for å få hjelp, for det er tungt å gjøre alt på egen hånd. Ikke umulig hvis dere leser dere opp på det. Anbefaler bl.a. boken "Frisk med lavkarbo" av dr Hexeberg. Anonymous poster hash: 3415a...dad
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Nå er ikke jeg så fryktelig god på dette, jeg har 7-8 kg for mye selv. Men jeg har begynt med det opplagte, fjernet alt av pottis, snop, is, kjeks osv. Er det ikke tilgjengelig så får man heller ikke spist det Jeg har kjøpt med sukkerfri tyggis med lakrissmak som jeg tar når jeg blir godtesyk, jeg eeeelsker salt lakris Trener 3 ganger i uka... Men når man skal fjerne en uvane må man erstatte den med en annen. Man må bare sørge for at den nye vanen er sunnere enn den du kvitter deg med Anonymous poster hash: 1612c...204
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå