Gå til innhold

Jeg vil ha et barn til!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men mannen sier han må tenke på det en stund... Problemet er at jeg om et par år er 40 - så tiden løper fra meg...

Egentlig skal jeg ikke klage! Har tre friske herlig unger! Men kjenner jeg ønsker en til for at familien skal bli komplett :)

Hvordan overtale mannen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: c748b...beb

Skrevet

Jeg er 40 om et par år jeg også.. Trodde alle omsider ble det?

Mannen må jo vite om han ønsker flere eller ei? Det er jo liksom et ja-nei spørsmål. Og det er heller ikke for sent om du skulle bli mamma som 40-41 åring.

Anonymous poster hash: 53881...ced

Skrevet

Det skjer ikke noe før du begynner?

Neida :) jeg vet ikke jeg ;) men om du nærmer deg 40 har dere jo ikke all verden av betenkningstid !

Men det at han sier han må tenke på det betyr jo at han er åpen for det:)

Du får smi mens jernet er varmt 😁😀

Skrevet

Da er han jo åpen for det iallfall, kunne jo sagt tvert nei også... Du får si han at man angrer ikke på barn man får men kan komme til å angre på dem man ikke får..

Anonymous poster hash: b5622...28a
Skrevet

Hvis dere har tre barn, tenker jeg at det må være lov for mannen og ikke juble for ideen om et barn til. Spesielt siden du nærmer deg 40.

Anonymous poster hash: d48a2...24f

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg :-)

Han syns det er mer enn nok akuratt nå, men sier ikke nei. Jeg er også enig om å vente litt. Men jeg ønsker å starte opp prøvingen til våren/sommeren. Helst i april/mai og få et barn i januar/februar.

Da vil minstemann være 3,5 år når nr.4 kommer. Jeg tror det vil være en fordel å litt avstand.

Hvor gamle er barna dine?

Jeg har ingen ovetalelsesteknikk. Jeg sier jeg ønsker meg 2 barn til. Og da blir ikke et barn til så ille.

Vi har plass nok. Det er ikke noe problem. Det er mer det at det er mye jobb allerede med 5 i familien. Men barna blir hele tiden større. Om  2 år til får vi en tenåring i huset. Positivt med å få nr 4 er at det er fint for minstemann å få et søsken i nær alder. Det blir på en måte to kull. De største skiller bare 2 år.

Se litt på fordelene. Mannen min er helt enig i fordelene at det vil være positivt.

Anonymous poster hash: ffd06...504
Skrevet

'Det betyr mer for meg å få enn det betyr for deg ikke å få' er et argument.

Anonymous poster hash: 64d03...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...