Gå til innhold

Positiv EL test 7-8 dpo. Kan jeg håpe?

Anbefalte innlegg

Jeg er 7-8 dpo og har bare for nysgjerrighetens skyld tatt EL-test 3 dager på rad. Den første var negativ, den andre var litt sterkere og i dag var den klart positiv. Graviditetstesten var dessverre negativ, men kan jeg skimte håp i den positive EL- testen?? Er det noen her som har opplevd positiv EL-test før positiv G-test? :)

Fortsetter under...

Kan være at du har to el denne måneden. Det skjer når egget ikke klarer å slippe første gangen, da prøver kroppen på nytt. Da er det i såfall nå du har ordentlig el/egget slippes. Eller at du er gravid. Det vet jeg lite om i forhold til eltester vs. Gravidtester. Synes 7 dpo hørtes litt tidlig ut,men alt er vel mulig :D

Anonymous poster hash: 4705f...df8

Annonse

Kan være at du har to el denne måneden. Det skjer når egget ikke klarer å slippe første gangen, da prøver kroppen på nytt. Da er det i såfall nå du har ordentlig el/egget slippes. Eller at du er gravid. Det vet jeg lite om i forhold til eltester vs. Gravidtester. Synes 7 dpo hørtes litt tidlig ut,men alt er vel mulig :DAnonymous poster hash: 4705f...df8

Oi, visste ikke at det var mulig:) Pleier å ha ganske regelmessig syklus og kjenner veldig godt at jeg har EL, menmen. Flaks at vi la inn aksjer i går da, og at vi har mulighet i kveld :P

Jeg hadde positiv EL test, og tok en gravid test med samme urinen, og den var positiv og... Men når g testen er negativ, så kan det være som henne over sier at det kan hende du har hatt to EL denne mnd. Lykke til iallfall :)

Jeg hadde positiv EL test, og tok en gravid test med samme urinen, og den var positiv og... Men når g testen er negativ, så kan det være som henne over sier at det kan hende du har hatt to EL denne mnd. Lykke til iallfall :)

Ja, det er mye å sette seg inn i ;) Takk for svar!

Anonymous poster hash: 00150...746

Ja, det er mye å sette seg inn i ;) Takk for svar! Anonymous poster hash: 00150...746

Håpe du får en positiv g test di kommende dagene :) ja, er vist mye og sette seg inn i, hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...