marmamma Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Jeg er 7-8 dpo og har bare for nysgjerrighetens skyld tatt EL-test 3 dager på rad. Den første var negativ, den andre var litt sterkere og i dag var den klart positiv. Graviditetstesten var dessverre negativ, men kan jeg skimte håp i den positive EL- testen?? Er det noen her som har opplevd positiv EL-test før positiv G-test?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Den slår ikke ut før graviditetstesten, og det er i alle fall ikke mulig at det blir sterk strek så tidlig, så da har du nok el nå. Anonymous poster hash: a13dd...ff7
marmamma Skrevet 7. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2013 Det er veldig pussig, da jeg hadde positiv El-test i to dager for ca. en uke siden, som etter to dager ble negativ..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Ville nok lagt inn aksjer for sikkerhetsskyld!! Anonymous poster hash: 5cbce...dc0
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Kan være at du har to el denne måneden. Det skjer når egget ikke klarer å slippe første gangen, da prøver kroppen på nytt. Da er det i såfall nå du har ordentlig el/egget slippes. Eller at du er gravid. Det vet jeg lite om i forhold til eltester vs. Gravidtester. Synes 7 dpo hørtes litt tidlig ut,men alt er vel mulig Anonymous poster hash: 4705f...df8
marmamma Skrevet 7. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2013 Kan være at du har to el denne måneden. Det skjer når egget ikke klarer å slippe første gangen, da prøver kroppen på nytt. Da er det i såfall nå du har ordentlig el/egget slippes. Eller at du er gravid. Det vet jeg lite om i forhold til eltester vs. Gravidtester. Synes 7 dpo hørtes litt tidlig ut,men alt er vel mulig Anonymous poster hash: 4705f...df8 Oi, visste ikke at det var mulig:) Pleier å ha ganske regelmessig syklus og kjenner veldig godt at jeg har EL, menmen. Flaks at vi la inn aksjer i går da, og at vi har mulighet i kveld
rasekatten Skrevet 9. november 2013 #8 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde positiv EL test, og tok en gravid test med samme urinen, og den var positiv og... Men når g testen er negativ, så kan det være som henne over sier at det kan hende du har hatt to EL denne mnd. Lykke til iallfall
Anonym bruker Skrevet 9. november 2013 #9 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde positiv EL test, og tok en gravid test med samme urinen, og den var positiv og... Men når g testen er negativ, så kan det være som henne over sier at det kan hende du har hatt to EL denne mnd. Lykke til iallfall Ja, det er mye å sette seg inn i Takk for svar! Anonymous poster hash: 00150...746
rasekatten Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Jeg hadde positiv EL test, og tok en gravid test med samme urinen, og den var positiv og... Men når g testen er negativ, så kan det være som henne over sier at det kan hende du har hatt to EL denne mnd. Lykke til iallfall Ja, det er mye å sette seg inn i Takk for svar! Anonymous poster hash: 00150...746 Håpe du får en positiv g test di kommende dagene ja, er vist mye og sette seg inn i, hehe
marmamma Skrevet 17. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2013 Ingen lykke den pp, dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå