Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Nabobarna fikk kanin for noen uker siden. Jeg vet at de tåler stå ute på denne årstiden, men...... den står i et bur ute i et falleferdig uthus uten lys og med døren lukket. Ser de såvidt titter innom når de kommer hjem fra skolen, men det er stort sett det de gjør med den. Jeg er hjemme på dagtid nå om dagen så jeg har rett og slett vært litt nysgjerrig med vilje. De får ikke lov til å ha den inne. Dette ser ikke bra ut synes jeg. Hva er vitsen med et kjæledyr når det er sånn? Anonymous poster hash: 2044e...bcb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Dette er veldig skadelig for kaninen. Hadde enten tatt meg en prat med naboene, eller ringt mattilsynet. Anonymous poster hash: f854d...0df
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Det er ikke bra, og de fryser lett. Mye bevegelse er nødvendig for dem, samt en diett bestående av høy, gjerne litt grovt. Dette for at tennene skal slites naturlig. Høres ut som noe for mattilsynet. Anonymous poster hash: 4255e...c23
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Det er ikke bra, og de fryser lett. Mye bevegelse er nødvendig for dem, samt en diett bestående av høy, gjerne litt grovt. Dette for at tennene skal slites naturlig. Høres ut som noe for mattilsynet. Anonymous poster hash: 4255e...c23 Er vel lurere å ta en prat med naboen først. Anonymous poster hash: 8a171...431
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Det er ikke et enestående tilfelle. Synes det er voldsomt å blande inn Mattilsynet eller dyrebeskyttelsen, selv om jeg er enig i at dette ikke er bra. Buret må selvsagt være trygt og vaskes jevnlig i tillegg til at de skal ha nok mat og drikke. Og selvsagt selskap hver dag. Anonymous poster hash: 67932...ac8
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Har bare såvidt vekslet et par ord med ene barnet. De er utlendinger. Tror ikke foreldrene snakker særlig norsk. Og barna snakker dårlig de også. De bruker bare morsmål når de leker ute. Anonymous poster hash: 2044e...bcb
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Det er ikke et enestående tilfelle. Synes det er voldsomt å blande inn Mattilsynet eller dyrebeskyttelsen, selv om jeg er enig i at dette ikke er bra. Buret må selvsagt være trygt og vaskes jevnlig i tillegg til at de skal ha nok mat og drikke. Og selvsagt selskap hver dag. Anonymous poster hash: 67932...ac8 Kaniner må ha mye bevegelse for å ikke bli alvorlig syke, så det er ikke voldsomt. Anonymous poster hash: f854d...0df
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #8 Skrevet 7. november 2013 Trist.stakars dyr .Kan du ikke sende en bekymringsmelding til mattilsynet.Eller gå å prate med dem.Trist den står alene i mørket. Anonymous poster hash: d77c1...6a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå