Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Ønsker meg dundyner til neg og mannen. Men hvor kjøper jeg det? Må de koste tusenvis for å være bra? Har ikke så god råd nå før jul... Anonymous poster hash: a0e89...a25
Elsker livet Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Butikker som selger sengetøy. Vinterdynene kjøpte vi på jysk en gang for lenge siden. Det var 2 for prisen av 1. Tror de kostet 1400 kr eller noe slikt. Mener det var nyttårssalg. Er fornøyd med våre, men vet ikke om jeg hadde vært enda mer fornøyd om det var noen virkelig dyre. Bare sjekk at de ikke inneholder lite dun og mye fjær. Kjenn på de, løft og kjenn på tyngden. Det er ikke behagelig med tunge dyner syns jeg. De skal være fluffy, men lette. Ett annet tips er hvordan kanalene er sydd. Er det sydd i ruter holder fyllet seg mer i ro, men er det lengder og brede kanaler må du jobbe mer for å få fyllet jevnt fordelt.
Himmel og hav Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Det er 30% på dundyner på Princess nå, så det bør du kikke på. Ellers er det dyner på Jysk, Kid og andre interiør- og tekstilbutikker, noen møbelforretninger og en del nettbutikker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Tusen takk for svar:) Kanskje vi skal se over nyttår om det kommer noen på salg. Supert å få tips om å se på hvordan dynen er sydd...Det hadde jeg nok ikke tenkt på før det var for sent... Anonymous poster hash: a0e89...a25
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 KJøpte ei dobbeldyne på kid til 3.999 kr, men betalte 2.000 siden den var på tilbud. Ei utrolig god dyne i forhold til fiberdynene!Har også ei fra Bygstad dun (om jeg husker rett merke) som kostet nærmere 11.000, men kjøpte den på halv pris. Den er mye, mye bedre men det er desverre sjeldent di er på tilbud. Angrer ikke på kjøpet. Har de siste årene lært at det lønner seg å legge litt penger i senger og tilbehør når man først skal gå til innkjøp av det. Lønner seg i lengden Anonymous poster hash: 2400c...d48
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Vi har sånne sommerdundyner for 199,- på tilbud fra kid eller princess vi. Bruker dem hele året, ellers koker vi. På hvilken måte er de dyre bedre egentlig? Anonymous poster hash: 3a20d...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå