Gjest mamma til goprinsen Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Hvordan fungere det? tenkt til og ta med mini dit i morgen,er oppe var 9-14,er det sånn at vi må være til åpningstiden eller kan man komme når man vil? noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Åpen barnehage der jeg gikk måtte en absolutt ikke komme på et spesielt tidspunkt, men de hadde samlingsstund en gjerne burde være der tidsnok til eller etterpå. Hvis en kom midt i så forstyrret en litt. På vår var vel samlingsstunden kl 10:30. Varte ca 30 minutter ca. På vår var det heller ikke åpent hver dag. Noen dager var stengt (burde stå på hjemmesiden deres?) og noen dager var forbeholdt de minste barna 0-1. Kos dere masse, et flott tilbud. Anonymous poster hash: d344e...513
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Åpen barnehage er gull! De har en slags kjernetid og en form for rytme i åpne barnehager også, hvis du kommer relativt tidlig kan du gjøre deg kjent med rutinene deres. Der jeg gikk kom de fleste tidlig og gikk etter lunsj da det nærmet seg soverom for de små. Anonymous poster hash: 107c2...cc9
Gjest mamma til goprinsen Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Tusen takk for svar er åpnet hver onsdag og mandag her, ja bør kanskje lese om det ja . Merker jeg gleder meg,og tror ikke minst mini vil kose seg,derfor jeg går ikke for min skyld
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Som de andre sier, greit å komme tidlig og f.eks. gå etter lunsj når de skal ha luren sin. Jeg stortrivdes virkelig i åpen barnehage da jeg gikk der med mine (da) to små. Du kan komme og gå som du vil Er et fantastisk tilbud for liten OG stor Anonymous poster hash: 218e5...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå