Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har nettop vært hos optiker, siden jeg har vært litt smått plaget med synet i det siste. Ikke noe stor greie, men har begynt å få litt hodepine på forelesninger og tar meg selv i å myse. Fikk målt styrken til 0,25 på begge øynene, og det er jo nesten ingen forskjell. Er det virkelig nødvendig å bruke flere tusen på briller da? Fikk målt samme styrken i fjor hos en annen optiker. Han sa at det ikke var nødvendig med briller enda, og at jeg burde vente (var ikke student da). Anonymous poster hash: a6b7d...e1d
Himmel og hav Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Kjøp deg briller på Nille eller et at annet sted der de selger briller med lik styrke på begge glass til en slikk og ingenting, og så tester du om det har noen effekt. Jeg tror ikke jeg ville ha brukt mange tusen for en så liten justering.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Har du minus eller plus (nærsynt eller langsynt)? Tror ikke de har minusbriller på Nille... Anonymous poster hash: 4381e...849
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Har du minus eller plus (nærsynt eller langsynt)? Tror ikke de har minusbriller på Nille... Anonymous poster hash: 4381e...849 + 0,25 på begge. Vet ikke om di har så lav styrke, prøvd å leita tidligere uten hell. Anonymous poster hash: a6b7d...e1d
Elsker livet Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Hadde leita etter noe billig skvip om det er så lite det er snakk om.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2013 #6 Skrevet 7. november 2013 Fikk beskjed om at dersom det var mindre enn 1, og likt så var det ikke så farlig.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Gå på specsavers, der får du to par for 700. Helt ok briller. Anonymous poster hash: fd9f9...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå