Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Vi skal feire ettårsdagen til gutten vår og jeg og mannen blir ikke enige om hvor mye vi skal bake. Han mener det er nok med en kake og kanskje noe småtterier ved siden av. Jeg tenker det blir litt stusselig og ikke gi gjestene flere kakevalg så jeg tenker å bare iallefall en kake til eller kanskje cupcakes og cookies da. Hva og hvor mye pleier dere å bake? Det kommer rundt 15 stk inkludert barn. Anonymous poster hash: c10b2...665
Von Hertelhofen Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 I vår ettårsdag var vi ca 17. Jeg hadde to kaker og kanelsnurrer og lefser utenom. Det var plenty mat Husker desverre ikke hvilke kaker jeg hadde
IreneUtålmodig Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Her blir det alltid 2-3 kaker + noe type muffins og is (overdriver alltid sånt) så nå har jeg halve sjokolade kaka , halve fyrstekaka , 80% av muffins og mor fikk med seg resten av kake nr 3 hjem. Vi var 2 fler enn dere :-) men ja, er enig at kun en kake er litt stusslig
Fruen i huset Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Jeg hadde stor, god kake + muffins + is Ca samme antall som deg, HI. Kaken gikk det nesten alt av, noen muffins igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå