Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Ser noen tester om de er gravide ved å bruke eggløsningstester. Men hvorfor det? Hvorfor slår den ut? Anonymous poster hash: 43410...a1b
PrinsesseHengepupp Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 EL-testene slår ut på LG-hormonet som molekylmessig ligner veldig på Hcg, dermed slår den ut på Hcg også. Litt usikker på om graviditetstester slår ut på LG, det er det sikkert noen andre som vet bedre enn meg.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Jeg er på rugedag 11.. Vil ikke teste enda. Dette er fryseforsøk og jeg har ikke hatt noen symptomer på graviditet før de to siste dager. Men lot meg lure ved ferskforsøket så.. Vil ikke teste før lørdag, men fikk akutt testesyken og tok eggløsningstest. Jeg fikk ikke smilefjes, men da jeg tok den ut var det to tydelige blå streker der. Den ene litt svakere enn den andre.. Betyr dette noe heller? Vet at jeg må teste for å bli sikker, men kjenner at jeg ikke orker enda😊 Anonymous poster hash: 43410...a1b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Det sies også at eggløsningstester er mindre sensitive enn graviditetstester så det tar lengre tid før en el-test gir positiv svar enn en graviditetstest. Anonymous poster hash: 761fe...7a5
marmamma Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 EL- tester reagerer på begge deler, mens en g-test kun reagerer på hcg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå