Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #1 Skrevet 7. november 2013 Har masse arr etter kviser jeg burde dekke over, men kjipt når det smitter av på klær, barn og mobil Anonymous poster hash: ec824...f82
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #2 Skrevet 7. november 2013 Bruke primer, det hjalp her Bruker id pudder eller glominerals og det bare smittet av, ble sprø! Men etter jeg begynte å bruker primer ble det problemet løst. Den beste primeren er uten tvil den fra dermalogica, men den er så dyr, 600 kr. Akkurat nå bruker jeg en fra mary kay siden jeg fikk den i gave, den gjør nytten den også, men langt på nær så god som dermalogica sin. Siden du har en del arr er sikkert dermalogica god til huden din også, den er mye mer kompakt enn de andre primerene og fyller ut arrene. Anonymous poster hash: 15635...13c
Bananen Skrevet 7. november 2013 #3 Skrevet 7. november 2013 Spray et tynt lag hårspray etter siste lag;)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2013 #4 Skrevet 7. november 2013 Spray et tynt lag hårspray etter siste lag;) Alvor??? Anonymous poster hash: 43657...2cb
Bananen Skrevet 7. november 2013 #5 Skrevet 7. november 2013 Spray et tynt lag hårspray etter siste lag;)Alvor??? Anonymous poster hash: 43657...2cb Jepp. Lukk øyne, munn og nese og spray kjapt rundt i ansiktet med litt avstand. La det tørke. Du føler deg litt stiv i maska med engang, så føles alt normalt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå