Gå til innhold

Svak svak strek

Anbefalte innlegg

Jeg skimter en svak svak strek på billigtesten men er bare 8 dpo. Er så redd det er en skyggestrek. Den kom innforbi de 5 min og i dag har jeg godt på do i ett. Tisset ikke mindre enn 3 ganger på 1 time. Har hatt mensmurringer i ca 4 dager og korsryggen verker som fy innimellom. Men ingen ømme bryster...

Anonymous poster hash: b1b16...aab

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144094996-svak-svak-strek/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være PMS som gjør at du har murringer og vondt, og det kan være psykisk å måtte tisse ofte.
Men det kan jo også være at du er gravid! Det er så kjipt at alle symptomene både kan være positive og negative :P Tok du test med morgenurin? Jeg ville tatt en ny test imorgen tidlig, evnt om to dager. Og fortsatt helt til evnt mensen dukker opp. Det er litt tidlig for deg å teste "riktig" (både pos og neg), men noen får utslag tidligere enn andre :)

Er det ikke mye lettere å bare gi det en uke, også får du et ordentlig svar på det? Uansett hvor mye "symptomer" her og der, og kanskje ditt og datt, så kan det være at du er gravid, og det kan hende du bare overanalyserer det som egentlig bare er kroppen som forbereder seg på mens.. 

Anonymous poster hash: c7bbb...0ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...