Gå til innhold

Erfaringer med reduksjon av "brystvorter"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har det?

Da tenker jeg ikke selve knoppen babyen suger på, men det mørke rundt. Areola kanskje det heter.

Blir veldig glad for svar :-)

Anonymous poster hash: 16cfd...1ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymous poster hash: 08a25...fb2

Skrevet

Kan jeg spør hvorfor en skal redusere areola?

Skrevet

Det er enkelte som har komplekser for brystvortene.

Skrevet

Mine areola er så fryktelig store. Når jeg ikke er gravid, både ser det ut og khennes ut som om fyllet i puppen skvises gjennom.

Derfor ;-)

Skrevet

Mine areola er så fryktelig store. Når jeg ikke er gravid, både ser det ut og khennes ut som om fyllet i puppen skvises gjennom.

Derfor ;-)

Kjennes*

Skrevet

Ja, jeg har gjort det. Det blir som et brystløft. Jeg hadd en kjempestor, men begge var for store. Så helt merkelig ut. Nå er de kjempefine!! Har også ammet i etterkant uten problemer! :D

Anonymous poster hash: ae2ba...2a9

Skrevet

Hva mener dere med at de er for store? Er det et problem? Stygt? Jeg bude visst hatt komplekser for noe jeg ikke visste jeg burde ha komplekser for. 

Skrevet

Hva mener dere med at de er for store? Er det et problem? Stygt? Jeg bude visst hatt komplekser for noe jeg ikke visste jeg burde ha komplekser for. 

Ødelegger jo litt utseende på brystene. Mine er også for store i mine øyne. Når jeg er ferdig med barn, så skal de uten tvil fikses på..

Anonymous poster hash: c468b...4bd

Skrevet

Når det blir så mye er det mange som får komplekser for det.

http://pbs.twimg.com/media/A-1a9q8CMAA7tCk.jpg:large

Anonymous poster hash: cfe84...d39

Skrevet

Woah! :o Det der er jo ekstrem versjon da.

Skrevet

Woah! :o Det der er jo ekstrem versjon da.

Ja, det var kanskje i meste laget. Men så lenge de sitter på puppen og ikke havner oppunder halsen eller til navlen hadde jeg latt de være som de er. Syns ikke det er stygt.

Skrevet

Fikk redusert ene brystvorta i forbindelse med brystreduksjon, bare 4 uker sia så den ser litt Hmm rar ut inntil videre. Har heldigvis ikke mista noe av følelsen. Får se hvordan den blir seende ut etter noen mnd :-)

Skrevet

Eh. Hallo. Om noen sier de har komplekser for oppstoppernesen sin betyr ikke det at ALLE med oppstoppernese bør ha komplekser for nesen sin. Noen får EKSTREME varianter. Mine pupper var EKSTREME. Jeg har ikke knøttsmå areola nå heller, men de er normale. Har ikke noe ønske om å ha "perfekte" bryster eller kropp, men det jeg hadde var faktisk en deformitet...

Anonymous poster hash: ae2ba...2a9

Skrevet

Jeg har gjort det. Var kjempefint første mnd, men så gled de ut igjen. :(

Venter på svar fra kirurgen nå om når de skal fikse deg igjen. Jeg får sannsynligvis dekker ny operasjon.

Et år siden jeg gjorde det.

Anonymous poster hash: 7e206...651

Skrevet

JEG synes ikke det er fint på MEG. Det betyr ikke at andre burde ha komplekser for store areolaer :-)

Jeg har en ganske hengende d-cup 70 cm, og det er ikke fint når nedre del av puppen er brystvorte....

Skrevet

Takk for svar til alle :-)

Skrevet

JEG synes ikke det er fint på MEG. Det betyr ikke at andre burde ha komplekser for store areolaer :-)

Jeg har en ganske hengende d-cup 70 cm, og det er ikke fint når nedre del av puppen er brystvorte.... Anonymous poster hash: 08a25...fb2

Puppene er ikke 70 cm lang vel? ;-b

Skrevet

Jeg har en ganske hengende d-cup 70 cm, og det er ikke fint når nedre del av puppen er brystvorte.... Anonymous poster hash: 08a25...fb2

Puppene er ikke 70 cm lang vel? ;-b

Heheee.... Nesten ;-)

Neida... Rundt såklart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...