Sint naken biltyv Skrevet 8. november 2013 #76 Skrevet 8. november 2013 Ganske spenstig å få en fire siders tråd om hvor usedvanlig uvesentlig det er at jeg registrerte meg igjen. Og det mest interessante er at haterne ikke ser ikke at de er med på akkurat samme bekreftelse av at noen faktisk betyr mer enn andre her inne, ved at de gladelig og jaggu meg natta gjennom bidrar til en fire siders tråd om noe de hevder er helt ubetydelig. Noe særlig til metaperspektiv har dere neppe.Gidder ikke lese gjennom hele tråden igjen, så mulig jeg tar noe feil og at noen syns det uviktig. Men det er da få som har sagt det er uviktig at du er tilbake! Det er bare mange som ikke liker det!
Virginia. Skrevet 8. november 2013 #77 Skrevet 8. november 2013 Åh hurra! Da blir det kanskje interessant å være her igjen. Velkommen tilbaks! <3Det er jo ganske interessant at du sier dette. Er det bare Sug Lut som er interessant?Forøvrig syns jeg det er interessant at mange her inne syns at Sug Lut som alltid er frekk og mindre hyggelig, er spennende og interessant osv. Små barn syns kanskje at det er gøy med drittslenging og dritt, det vet jo ikke bedre. Jeg finner det rart at dere voksne damer her inne liker dette, hyller det og stiller dere bak personer som kommer med slikt. Hvis du ser av tråden, så er det langt flere enn bare Sug Lut som er tilbake. Selv ser jeg, som mor til et barn over babyalderen som dermed ikke er så interessert i søvnvaner og måltidsdiskusjoner lengre, frem til å slippe å bla meg gjennom et par sider med innlegg før jeg finner noe som virker interessant. Ser også frem til å få litt friskere saklige svar i mange debatter her. At du trekker konklusjonen: "Nå blir det interessant= Alle andre er helt uinteressante" får du derimot ta på din egen kappe og legge i boksen for hvordan du fortolker andre.
Virginia. Skrevet 8. november 2013 #78 Skrevet 8. november 2013 Spørs hvor lenge Sug Lut blir, med tanke på nye moderatorregler . Om hun klarer holde seg innenfor rammene eller stikker for hun ikke får si hva hun mener. Anonymous poster hash: 426f3...89d Nå er det bare brukermod. og de kommer aldri til å røre "Den Store Helten". Sug Lut kan nok tillate seg hva som helst fremover, slik som de andre "kjente" her inne Anonymous poster hash: 29316...cbe Ingen grunn til å være negativ og forutinntatt.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #79 Skrevet 8. november 2013 Ok ok okåååå! Anonymous poster hash: 2747e...234
sug lut Skrevet 8. november 2013 #80 Skrevet 8. november 2013 Ganske spenstig å få en fire siders tråd om hvor usedvanlig uvesentlig det er at jeg registrerte meg igjen. Og det mest interessante er at haterne ikke ser ikke at de er med på akkurat samme bekreftelse av at noen faktisk betyr mer enn andre her inne, ved at de gladelig og jaggu meg natta gjennom bidrar til en fire siders tråd om noe de hevder er helt ubetydelig. Noe særlig til metaperspektiv har dere neppe.Gidder ikke lese gjennom hele tråden igjen, så mulig jeg tar noe feil og at noen syns det uviktig. Men det er da få som har sagt det er uviktig at du er tilbake! Det er bare mange som ikke liker det! Vel, verden er nå engang ikke sånn at du kan gå rundt og uttale deg om alt du ikke liker og få det fjernet.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #81 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #82 Skrevet 8. november 2013 Jasså gitt, holder dere på ennå? Anonymous poster hash: a3ba8...cdd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #83 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Hva, hvor da? Anonymous poster hash: bf830...e6e
sug lut Skrevet 8. november 2013 #84 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Jeg tror du overvurderer mine evner, faktisk, men takk for tilliten.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #85 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Hva, hvor da? Anonymous poster hash: bf830...e6e Med at fotballfrue skulle føde. sug lut mente at det måtte være et tomt liv om man var interessert i slikt. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c
sug lut Skrevet 8. november 2013 #86 Skrevet 8. november 2013 (endret) En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Hva, hvor da? Anonymous poster hash: bf830...e6e Med at fotballfrue skulle føde. sug lut mente at det måtte være et tomt liv om man var interessert i slikt. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Nå får du skille snørr og barter her - det var faktisk ikke meg som fikk den tråden slettet. Selv om den i og for seg var under snittet meningsfull og ikke noe stort tap akkurat og selv om jeg fremdeles mener det som stod der. Endret 8. november 2013 av sug lut
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #87 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Hva, hvor da? Anonymous poster hash: bf830...e6e Med at fotballfrue skulle føde. sug lut mente at det måtte være et tomt liv om man var interessert i slikt. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Rakk du å få med deg svaret UNDER luten sitt svar før tråden ble slettet? Det var DET svaret som fikk tråden slettet! Jeg skal ikke gjenta, er en grunn til at det ble fjernet, men det svare var så stygt at tråden ble slettet. Så ikke skyld på luten, takk! Anonymous poster hash: a3ba8...cdd
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #88 Skrevet 8. november 2013 En frekkhet sug lut har liret ut seg har allerede stengt en tråd, så dette kan bli spennende. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Hva, hvor da? Anonymous poster hash: bf830...e6e Med at fotballfrue skulle føde. sug lut mente at det måtte være et tomt liv om man var interessert i slikt. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Rakk du å få med deg svaret UNDER luten sitt svar før tråden ble slettet? Det var DET svaret som fikk tråden slettet! Jeg skal ikke gjenta, er en grunn til at det ble fjernet, men det svare var så stygt at tråden ble slettet. Så ikke skyld på luten, takk! Anonymous poster hash: a3ba8...cdd Det under var at sug lut måtte ha et like tomt liv siden hun stadig må være frekk. Det er da ikke noe verre? Anonymous poster hash: 9b79f...e0c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #89 Skrevet 8. november 2013 Jeg liker henne ikke, så det så! For hun sier akkurat det samme som jeg bruker 20 setninger på å si, men med bare 5-6 velvalgte, bitende ord! Anonymous poster hash: 32016...057 Jeg syns veldig lite om folk som biter. Men, synes hun har kommet med en del interessante innspill. Samtidig synes jeg det er mange andre fine folk her som har kommet med svar som har gjort inntrykk. Føler denne poppis-hylingen blir veldig barneskole. Er dere sånn med bekjente dere liker i IRL også? Virker helt rart. Anonymous poster hash: 29f6b...1c4
*Miss Marple* Skrevet 8. november 2013 #90 Skrevet 8. november 2013 Selv om Luten er ganske uskyldig i denne tråden, har hun faktisk alt bidratt til en av de mest hysteriske trådene som har vært her på lenge Det sitter faktisk voksne folk og sutrer side opp og side ned over at en de ikke liker er med å leker igjen fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #91 Skrevet 8. november 2013 Selv om Luten er ganske uskyldig i denne tråden, har hun faktisk alt bidratt til en av de mest hysteriske trådene som har vært her på lenge Det sitter faktisk voksne folk og sutrer side opp og side ned over at en de ikke liker er med å leker igjen fantastisk! Like barnslig å snakke om at nå er endelig favoritten tilbake i lekegården. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #92 Skrevet 8. november 2013 Selv om Luten er ganske uskyldig i denne tråden, har hun faktisk alt bidratt til en av de mest hysteriske trådene som har vært her på lenge Det sitter faktisk voksne folk og sutrer side opp og side ned over at en de ikke liker er med å leker igjen fantastisk! Like barnslig å snakke om at nå er endelig favoritten tilbake i lekegården. Anonymous poster hash: 9b79f...e0c Er det veldig veldig viktig for deg at andre også misliker noen du misliker? Hvis nei, så klapp gjerne igjen. Anonymous poster hash: d9807...3db
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #93 Skrevet 8. november 2013 Selv om Luten er ganske uskyldig i denne tråden, har hun faktisk alt bidratt til en av de mest hysteriske trådene som har vært her på lenge Det sitter faktisk voksne folk og sutrer side opp og side ned over at en de ikke liker er med å leker igjen fantastisk! Hehe jeg dør !!!! Hvor barnslig er ikke "poulærgjengen" her inne, rævsleiking så det holder og "lederen" Sug lut. Skaff dere et liv. Vedder høyrearmen min på at dere er en gjeng tapere irl, og henger her inne 24/7, for å skaffe dere selvtillit :-) Anonymous poster hash: da0d6...845
Vicky Pollard Skrevet 8. november 2013 #94 Skrevet 8. november 2013 Selv om Luten er ganske uskyldig i denne tråden, har hun faktisk alt bidratt til en av de mest hysteriske trådene som har vært her på lenge Det sitter faktisk voksne folk og sutrer side opp og side ned over at en de ikke liker er med å leker igjen fantastisk! Hehe jeg dør !!!! Hvor barnslig er ikke "poulærgjengen" her inne, rævsleiking så det holder og "lederen" Sug lut. Skaff dere et liv. Vedder høyrearmen min på at dere er en gjeng tapere irl, og henger her inne 24/7, for å skaffe dere selvtillit :-) Anonymous poster hash: da0d6...845 Vedder venstre lårhals på at du gjør det samme...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2013 #95 Skrevet 8. november 2013 HVORFOR GIDDER DERE?!??!! Anonymous poster hash: f760e...4e4
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. november 2013 #96 Skrevet 8. november 2013 Da setter vi strek her. Denne diskusjonen bidrar ikke med noe konstruktivt, og er i sin helhet ganske respektløs ovenfor en bestemt bruker. UndrendeUllteppe Brukermoderator
Anbefalte innlegg