Gå til innhold

SUG LUT ER TILBAKE!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må nesten le litt. Dere er avhengig av sug lut og co for å synes det er underholdende her inne. Hva med å prøve å by litt på seg selv? Med så mange som klager på at det kun var bra her med gjengen, så burde det være såpass med likesinnede at dere føler dere er på "samme nivå".

Eller hva med å finne på noe annet å gjøre enn å sitte her å vente på at den kule gjengen skal komme tilbake. 

Og de fleste har bestemt seg for at det var kjedelig her uten dem, og ja da blir det kjedelig da. Det er barnelærdom. 

Anonymous poster hash: b3693...98b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært sug lut, hadde jeg forsvunnet temmelig raskt igjen! Flaut med denne opphøyelsen!

Spesielt flaut når man har en hissy-fit og tramper høyt ut av forumet.

Anonymous poster hash: 9b79f...e0c

Enig med disse to!
Skrevet

Da mangler bare kengurumamma da :)

Anonymous poster hash: 86c47...670

Skrevet

Må nesten le litt. Dere er avhengig av sug lut og co for å synes det er underholdende her inne. Hva med å prøve å by litt på seg selv? Med så mange som klager på at det kun var bra her med gjengen, så burde det være såpass med likesinnede at dere føler dere er på "samme nivå".

Eller hva med å finne på noe annet å gjøre enn å sitte her å vente på at den kule gjengen skal komme tilbake. 

Og de fleste har bestemt seg for at det var kjedelig her uten dem, og ja da blir det kjedelig da. Det er barnelærdom. 

Jeg må nesten le litt jeg også. Hvis du synes det er bra nå og noen flere blir fornøyde med at gamle brukere kommer tilbake, da er det vel vinn-vinn. Gjør det noe da? 

Nja... Anser det vel ikke som vinn-vinn hvis dette fører til at mange nå klatrer opp på hesten sin igjen, slik denne tråden viser godt!

Skrevet

Det Ibsenfrue sa. :)

Innser dere ikke hvor ufine dere er ved å si slikt?

?

Det er ingen ufin ting å si.

Jeg setter pris på interessante temaer og betraktninger, og synes ikke det har vært mye av det den siste tiden.

Så alle andre enn sug lut og co er uintelligente fjortiser med nazist-tendenser? 

Jaha...

Det er overveldende mange av dem, ja.

Anonymous poster hash: 95d1f...6f4

Skrevet

Da mangler bare kengurumamma da :)

Anonymous poster hash: 86c47...670

Hun har vært her en stund allerede :)

Anonymous poster hash: 7207b...5af

Skrevet

Hvis Patetica, Overlord og Lykkefryd kommer tilbake er vi fulltallige. Herlig!

Og dere som disser Luten for å komme tilbake kan bare gå og legge dere. Hun dro pga håpløs moderering fra IS, og ønskes nå velkommen tilbake med åpne armer nå når IS er borte.

Anonymous poster hash: e74f1...f03

Skrevet

Så hun har fulgt med ja, Hehe! Har vel klødd i pølsefingrene etter å kommentere her tenker jeg!

Anonymous poster hash: cd4b8...163

Skrevet

Det har vært litt stille her inne etter Det Store Kvinnefallet i etterkant av Moderatormassakren-2013 ... :(

Jeg synes det er hyggelig om Luten og de andre kommer tilbake, men jeg synes at det er mange trivelige brukere her nå om dagen også :)

Skrevet (endret)

Jo flere jo bedre, sier alltid jeg. Velkommen tilbake!  :smilorange:

Endret av Stinkerbelle
Skrevet

Såååååååååååå bra !!

KNAS

Anonymous poster hash: 8befb...50e
Skrevet

Jeg har vært her hele tiden jeg. Bare så det er sagt.Til og med kommentert et par innlegg.

Hvorfor får ikke jeg Idolstatus? Jeg vil også være hipp-og-kul-og-bli-likt-og-alt-det-der.

Nei, kjære vene. Dere roper som om mannen deres hadde kommet hjem fra mange år i krigen jo.

Har knapt nok merket at disse var borte jeg. Og hadde nok ikke visst det heller var det ikke for alle innleggene som ble skrevet da noen forsvant for en tid tlbake.

Skrevet

Jeg har vært her hele tiden jeg. Bare så det er sagt.Til og med kommentert et par innlegg.

Hvorfor får ikke jeg Idolstatus? Jeg vil også være hipp-og-kul-og-bli-likt-og-alt-det-der.

Nei, kjære vene. Dere roper som om mannen deres hadde kommet hjem fra mange år i krigen jo.

Har knapt nok merket at disse var borte jeg. Og hadde nok ikke visst det heller var det ikke for alle innleggene som ble skrevet da noen forsvant for en tid tlbake.

Det er bare å komme med noen treffende, gode kommentarer selv, så ordner det seg ;).

Anonymous poster hash: d9807...3db

Skrevet

Det sier mer om deg enn om noen andre her!

Skrevet

Å herregud

Få dere et liv

Anonymous poster hash: da0d6...845

Skrevet

Det sier mer om deg enn om noen andre her!

Håper virkelig du skjønte at første delen av innlegget var ironi.. Regner med det var det du kommenterte. Trenger ikke idolstatus på nett, like lite som jeg trenger det IRL ;)

Skrevet

Whateva!

Anonymous poster hash: 74cb7...991

Skrevet

Det ble så fint nevnt noe om fjortistilstander her inne for tiden, etter at "gjengen" forsvant...

Men jeg vet no ærlig talt ikke hvem som oppfører seg mest som fnisete fjortiser her jeg?! :D haha.. Det er det dummeste.. :D

Anonymous poster hash: 2747e...234

Skrevet

Jeg liker henne ikke, så det så! For hun sier akkurat det samme som jeg bruker 20 setninger på å si, men med bare 5-6 velvalgte, bitende ord!

Anonymous poster hash: 32016...057
Skrevet

jeg spør igjen; Hvem i all verden er Sug Lut? Jeg har vært her inne i 11-12 år, og kan ikke si at jeg har lagt spesielt merke til henne/han......

Anonymous poster hash: 7cff5...3c7
Skrevet

Endelig, sier jeg! Og Ziva, Doppler og Amandine også. Håper diskusjonene kommer opp på et interessant nivå igjen ;).

Forbeholdt de med særs dårlig humor, og som bare elsker å tråkke andre ned i poop'en? :)

Anonymous poster hash: 2747e...234

De som glir over i hets og usakligheter har vært her hele tiden mener jeg, de ble bare i sterkere moderert når brukermoderatorene kom på plass. De ovennevnte kan sikkert være litt skarpe i blant, men synker ikke ned på et slikt nivå.

Hehe.. Hun har allerede startet å spy ut eder og galle. Frekkhetene hennes er ikke mye sjarmerende. Å holde seg god for visse kommentarer har hun visstnok aldri lært. Godt de fleste ikke synker ned på hennes nivå!

Skrevet

jeg spør igjen; Hvem i all verden er Sug Lut? Jeg har vært her inne i 11-12 år, og kan ikke si at jeg har lagt spesielt merke til henne/han......

Hehehe... Jeg ler meg ihjel ;)

Anonymous poster hash: a3ba8...cdd

Skrevet

Prøver du å være litt cool,eller? Hvis du har hengt rundt her inne i 10år så har du vel merket deg noen av de mest aktive nickene?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hei!

Minner dere om å respektere hverandre, og være saklige. 

UndrendeUllteppe

Brukermoderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...